Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmat OFFICIAL

Vierailija
17.05.2021 |

Tänne keskustelu mielenterveysongelmista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä foorumi on kyllä harvinaisen masentava paikka. Aina täällä saa itselleen huonon olon :/ lähinnä pelkkää haukkumista vaan kaikki.

Niin on. En tiedä edes, miksi roikun täällä. Mutta täällä usein mun sisäinen ruoskija herää, alan taas vertailemaan itseäni muihin ja miettimään, miksi en ole sitä, tätä ja tuota.

Vierailija
22/42 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa kun on niin tyhmä ja huono.

Määrität itse arvosi.

Päätä vaikka leikilläsi, että olet tavallisen hyvä ja sinä riität.

Huomaa että voit itse ohjata ajatuksiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrität itse arvosi.

Jep. Se lähtee itsestä. On mullakin diagnooseja joihin perustuen voisin päättää, että ei kannata edes yrittää mutta mieluummin etsin kivoja juttuja elämään enkä piittaa muiden mielipiteistä. Kaikilla on omat kipukohtansa.

Ja sit ne oikeasti itseään täynnä olevat ksipäät porskuttaa ja pitää hauskaa muiden kustannuksella ja ne herkemmät ja oikeesti ihan tosi kivat ja mukavat tyypit kärsii huonosta itsetunnosta.

Vierailija
24/42 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla diagnooseina vakava masennus since 2017, traumaperäinen stressihäiriö since 2017, epävakaa persoonallisuushäiriö since 2019.

Olen nuori, 25-vuotias nainen. Toivoisin vain tasapainoista, vakaata elämää. En mitään muuta. ❤

Vierailija
25/42 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa kun se vikakin ihmisarvo katosi (ja ne viimeisetkin 2 ystävää)mt-ongelmien myötä. Olin jo valmiiksi pitkäaikaistyötön ja somaattisesti sairas eli jo muutenkin arvoton ja ei-toivottu työpaikoille ja ihmissuhteisiin, mutta nyt sitten varsinkin:( ei ole elämässä enää mitään toivoa eikä mitään hyvää odotettavissa paitsi tuhkauurna.

Vierailija
26/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte apua masikseen voin kokemusasiantuntijana sanoa, että vitamiinit jahivenaineet auttaa. Raskaus multitabs sisältää mielenterveydelle olennaisia aineita. Kannattaa napsia.

Kannattaa etsiä myös mistä itsellä on puute.

Jätä pois: alkoholi, lisätty sokeri, vehnä

Vierailija
28/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
29/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
30/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
31/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko, psykoottinen masennus, harhaluuloisuushäiriö, skitsoaffektiivinen häiriö, muutama psykoosi, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö joka sisältää estyneen ja eristäytyneen persoonallisuushäiriön. Mielestäni olen asperger ja se selittää suurimman osan ongelmistani.

Vierailija
32/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte apua masikseen voin kokemusasiantuntijana sanoa, että vitamiinit jahivenaineet auttaa. Raskaus multitabs sisältää mielenterveydelle olennaisia aineita. Kannattaa napsia.

Aika ei ole vielä sopiva näille h o opooille. Kyllä sekin aika vielä tulee.

Vierailija
33/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
34/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikea masennus on diagnosoitu kymmenisen vuotta sitten, todennäköisesti ollut lapsuudesta asti. Jotain muutakin vikaa mussa on oltava, kun en vaan istu tähän maailmaan. Kuolisipa pois, loppuis tää paska.

Vierailija
35/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrität itse arvosi.

Realiteetti soitti ja sano, että älä haihattele.

Minä "määrittelin oman arvoni" ja pidin itseäni kilttinä, hyvätapaisena, kauniina ja muutenkin hyvänä ihmisenä. Niin kotona kuin koulussa (opettajaa myöten) ihmiset korjasivat tämän mun harhaluulon, mitähän lottoat; onko yksi ihminen väärässä vai parikymmentä ihmistä?

T. Eri

Vierailija
36/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
37/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OFFICAL

Vierailija
38/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasäänen antaneet ovat pikkasen t y h mempiä. Siksi eivät hyväksy noin yksinkertaista selitystä. Se on kuitenkin totta. Joku puute maista sairastavilla usein in ellei ole jotakin selkeätä muuta syytä.

Vierailija
39/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo puolitoista kuukautta sellaista masennuslääkettä kuin fluvosol, ja voin sanoa että viimeiset pari viikkoa ovat olleet mahtavia ja ihan erilaisia. Nyt kuitenkin erilaiset negatiiviset tunteet taas nostavat päätään :( tiedän ettei nuo mitään ihmelääkkeitä ole, ja olen käyttänyt lääkkeitä ennenkin mutta luulin että hyvä olo kestäisi pidempään....

Vierailija
40/42 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena todettu kielenkehityksen häiriö (dysfasia), keskivaikea masennus, epävakaa persoonallisuus... uskon ongelmien johtuvan juuri dysfasiastani. Olen aina ihmetellyt miksen ole kuin muut, olen tuntenut itseni aina hyvin erilaiseksi ihmiseksi. Olen hyvin herkkä ihminen ja erityisen herkkä tulkitsemaan muiden eleitä ja ilmeitä/suhtautumista minuun. Koko elämäni on ollut yhtä pyörremyrskyä, vuoristorata-ajelua. Nyt ikää tullessa lisää olen onneksi pystynyt kontrolloimaan jonkin verran  itseäni että pystyn käymään töissä jne. Nyt vain viimeaikoina paineet ja työstressi ovat pahentaneet oireiluani... käytän Sertralin-lääkitystä joka auttaa minua paljon etten jää jumiin ongelmiini. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi