Te jotka olette lähteneet sosiaalisesta mediasta, mikä siinä oli vaikeinta?
Minä poistuin facebookissa ja instagramista ja päätös on ollut hyvä. En enää hermostu turhanpäiväididtä asioista. Vauva palsta muuten ei ole sosiaalinen media vaikka jotkut niin luuleekin.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jätin Facebookin 3,5 vuotta sitten oltuani siellä 10 vuotta. Mitään en ole menettänyt. WhatsAppia en suostu ottamaan, koska se on kytköksissä Facebookiin. Twitter-tili on, mutta ei aktiivisessa käytössä.
Hyvin olen pärjännyt pelkällä puhelimella, sähköpostilla ja läppärillä. Nettikeskusteluja seuraan ja kirjoittelenkin, koska niistä saa paremman kuvan siitä missä yhteiskunnassa mennään kuin vain muuta mediaa seuraamalla.
Mua itseäni ärsyttää ihmiset joilla ei ole whatsappia. Whatsapp on käytännöllisempi, ei maksa ja voi lähettä esim ääniviestejä.
Mua ei kiinnosta viestitellä sulle koska en maksa 10-50 senttiä viestist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin Facebookin 3,5 vuotta sitten oltuani siellä 10 vuotta. Mitään en ole menettänyt. WhatsAppia en suostu ottamaan, koska se on kytköksissä Facebookiin. Twitter-tili on, mutta ei aktiivisessa käytössä.
Hyvin olen pärjännyt pelkällä puhelimella, sähköpostilla ja läppärillä. Nettikeskusteluja seuraan ja kirjoittelenkin, koska niistä saa paremman kuvan siitä missä yhteiskunnassa mennään kuin vain muuta mediaa seuraamalla.
Mua itseäni ärsyttää ihmiset joilla ei ole whatsappia. Whatsapp on käytännöllisempi, ei maksa ja voi lähettä esim ääniviestejä.
Tää on kyllä jännä että viestit ovat muka kauhean kalliita nyt kun ne ovat kautta historiansa kaikista halvimmillaan! Erikoista muutenkin että joku whatsapp muodostuu kynnyskysymykseksi joidenkin yhteydenpidolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä siitä whatsappistakin maksat... et vaan rahalla.
Facebookissa käyn enää harvakseltaan, instassa sitäkin vähemmän. Luen välillä tätä palstaa ja esimerkiksi Murhainfoa. Kai kun etätyössä läppäriä takoo päivät yksikseen, ei enää muuten huvita ruutua tuijotella. Puhelimessa puhun enemmän kuin aiemmin.