Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: millainen tinderkuva saisi sinut swaippaamaan oikealle? Esimerkkejä kiitos

Vierailija
17.05.2021 |

Linkkaa tähän kuva jonka perusteella voisit swaipata oikealle, olettaen että profiili on ok.

Kuvassa siis olisi riittävän komea mies ja kuva olisi riittävän hyvä.

Jos on pituusvaatimus tms, mainitse ne myös.

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä näissä keskusteluissa on? Miehet kysyvät jotakin, johon naiset vastaavat. Sitten miehet tyrmäävät vastaukset väärinä, koska he tietävät mielestään paremmin, mitä mieltä naiset ovat. Älä kysy, jos vastaus ei kiinnosta.

Koska miehet on emotionaalisia.

Vierailija
122/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa oikealle swaippaaminen? Entä mitä vasemmalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa oikealle swaippaaminen? Entä mitä vasemmalle?

Vasemmalla hylätään, oikealle tykätään. Jos molemnat tykkää eli pyyhkii oikealle, tulee matchi.

Vierailija
124/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä pitäisi nähdä että on iloinen ja että ei vietä aikaa vain sisällä, koska itse tykkään viettää aikaa ulkona. Esim miehet jotka ottavat vain selfieigä kotona tosikko naamalla menee vasemmalle, ellei profiilissa lue jotain mikä minua kiinnostaa.

Ehkä tärkeintä kuitenkin että ei esitä mitään mitä ei ole, näin saa sellaisen naisen, joka sopii parhaiten sinulle :)

Vierailija
125/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso kameraan. Hymyile.

Älä irvistä. Ota aurinkolasit pois.

Luontevat tilannekuvat myös ok. Rajaa tai peitä toisten kasvot.

Jos pystyt tähän, olet automaattisesti top kympissä.

Kuvaesimerkkejä näistä top kympin miehistä, kiitos.

Ihan oikeasti.

Mene Tinderiin. Valitse ”näytä minulle miehiä”. Selaa miehiä.

Punakkaa alakulmakuvaa arskoilla ja irvistyksellä on 90%. Sitä on garneerattu auto-, talo-, kalastus- ja skimbauskuvilla, joissa kaikissa punoitus ja aurinkolasit. Ehkä myös irvistys.

Usko nyt, jos ei ole noita ja sen sijaan on kunnon kasvokuva, jossa silmät näkyvillä, olet 10 prosentin parhaimmistossa.

Kuulostaa aika epäuskottavalta, kun tuon perusteella minä olisin ollut 10 prosentin parhaimmistossa, ja silti mätsejä tuli vain n. 1 kpl / kuukausi.

No voi että. Olisko sun arviosi itsestäsi pielessä sitten?

Hymyilyn asteesta voi toki olla montaa mieltä, mutta irvistystä ei kuvista löytynyt, eikä minun kuviani ollut "garneerattu auto-, talo-, kalastus- ja skimbauskuvilla".

Eli siis 10 prosentin parhaimmistoa, tai top 10 kuten aikaisemman lainauksen kirjoittaja ilmoitti.  :D

Vierailija
126/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso kameraan. Hymyile.

Ihan oikeasti.

Punakkaa alakulmakuvaa arskoilla ja irvistyksellä on 90%. Sitä on garneerattu auto-, talo-, kalastus- ja skimbauskuvilla, joissa kaikissa punoitus ja aurinkolasit. Ehkä myös irvistys.

Usko nyt, jos ei ole noita ja sen sijaan on kunnon kasvokuva, jossa silmät näkyvillä, olet 10 prosentin parhaimmistossa.

Kuulostaa aika epäuskottavalta, kun tuon perusteella minä olisin ollut 10 prosentin parhaimmistossa, ja silti mätsejä tuli vain n. 1 kpl / kuukausi.

Hymyilyn asteesta voi toki olla montaa mieltä, mutta irvistystä ei kuvista löytynyt, eikä minun kuviani ollut "garneerattu auto-, talo-, kalastus- ja skimbauskuvilla".

Eli siis 10 prosentin parhaimmistoa, tai top 10 kuten aikaisemman lainauksen kirjoittaja ilmoitti.  :D

Oliko aurinkolasit?

Millainen teksti, olitko hiekoittanut mahdollisuutesi sillä? Tinderöitkö pk-seudulla vai Kajaanissa, oliko kilometrin vai kolmensadan säde?

Vierailija
127/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso kameraan. Hymyile.

Ihan oikeasti.

Oliko aurinkolasit?

Millainen teksti, olitko hiekoittanut mahdollisuutesi sillä? Tinderöitkö pk-seudulla vai Kajaanissa, oliko kilometrin vai kolmensadan säde?

Ei ollut aurinkolaseja.

Teksti oli lyhyt ja ytimekäs omia kiinnostuksenkohteita kuvaava.

Helsinki + 30 kilometriä säteenä.

Ehkä olisikin sitten pitänyt swaipata kaikki oikealle, eikä tyytyä valitsemaan vain niitä omasta mielestä mielenkiintoisia naisia omasta ikäluokasta.

Vierailija
128/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään miehistä joilla on kissa ja kirjahylly. Ja kodin pitää olla siisti ja kahvin laadukasta. Nii joku komea sillein että taustalla näkyy siisti koti, kirjahylly, kissa ja laadukasta kahvia.

Vierailija
129/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autosi nykyhetken arvo on yli 50k, laita se kuviin. Minä en köyhiä pane.

Jos olet treenattu, näytä se kuvissa.

Minä en läskejä pane.

Jos harrastat muuta kuin seksiä, jätä se pois.

Tulin hakemaan panoseuraa, en juttelemaan postimerkkien monimuotoisuudesta.

Vierailija
130/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään miehistä joilla on kissa ja kirjahylly. Ja kodin pitää olla siisti ja kahvin laadukasta. Nii joku komea sillein että taustalla näkyy siisti koti, kirjahylly, kissa ja laadukasta kahvia.

Ja laadukas kissa.

Vierailija
131/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja laadukas kissa.

Kahvi ja kissaihmiselle, sen tulee olla sivettikissa.

Vierailija
132/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuva on sellainen, jossa mies näyttää normaalilta ja jossa on hyvä fiilis.

Ei-lista on helpompi tehdä kokemusten perusteella: ei aurinkolaseja, pipoa, stetsonia, kypärää, pelleperuukkia, mitään päähinettä. Ei keskisormea, kahjoa hullutteluirvistystä, avonaista suuta, sarjamurhaajailmettä. Ei kuvaa liian läheltä tai alaviistosta. Ei kuvaa makuulla, autossa, pukuhuoneessa, käsillä seisten. Ei epäsiistejä hiuksia ja partaa, ei nuhruisia vaatteita, häävierasasua, lycravaatteita, printti-t-paitaa. Ei sekaista taustaa, ei kenenkään lapsia kuvassa, ei autoa, kalaa, kaljatölkkiä.

Kyllä rento ilme, hymy jos se on luonteva, kasvokuva, puolikuva, kokokuva. Kyllä hyvä valo, siisti tausta, asialliset itselle tavalliset vaatteet.

Nykyään pitää kuulemma olla parempi kuin alle kasin mies. Ulkonäkö on tärkeämpää kuin se onko kuva otettu autossa vai ei. Tuollaisia kriteerejä ei aseteta niille miehille, joiden ulkonäkö on oikeasti mieleen. Tavallinen mies pääsee friend zonelle harkitulla kuvalla ja komea mies sänkyyn sutaistulla kuvalla. 

Mitä te oikein saatte tästä autistisesta jankutuksesta? Tottakai ulkonäkö on tärkeää, ei kai kukaan muu muuta väitäkään? Mutta miksi joku jättäisi maksimoimatta mahdollisuutensa? Ottaisitte opiksi naisten vastauksista sen sijaan että alatte taas jankuttaa kuinka leukakirurgilentäjäsitäsuntätä. Moni nainen on jo ilmaissut, että rentous, luontevuus, hyvä valo, siisti tausta,  hymy, ulkona otettu kuva jne tekevät todennäköisemmin vaikutuksen kuin peiliselfie. Mutta ei vaan voi vastata että "kiitos, pidän tuon mielessä kun otan uudet kuvat profiiliin".

Vierailija
133/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kaltaiset kirjoittajat voisi swaipata pellolle.

Vierailija
134/145 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on minulle automaattinen ruksi.

Vierailija
135/145 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuva on sellainen, jossa mies näyttää normaalilta ja jossa on hyvä fiilis.

Ei-lista on helpompi tehdä kokemusten perusteella: ei aurinkolaseja, pipoa, stetsonia, kypärää, pelleperuukkia, mitään päähinettä. Ei keskisormea, kahjoa hullutteluirvistystä, avonaista suuta, sarjamurhaajailmettä. Ei kuvaa liian läheltä tai alaviistosta. Ei kuvaa makuulla, autossa, pukuhuoneessa, käsillä seisten. Ei epäsiistejä hiuksia ja partaa, ei nuhruisia vaatteita, häävierasasua, lycravaatteita, printti-t-paitaa. Ei sekaista taustaa, ei kenenkään lapsia kuvassa, ei autoa, kalaa, kaljatölkkiä.

Kyllä rento ilme, hymy jos se on luonteva, kasvokuva, puolikuva, kokokuva. Kyllä hyvä valo, siisti tausta, asialliset itselle tavalliset vaatteet.

Nykyään pitää kuulemma olla parempi kuin alle kasin mies. Ulkonäkö on tärkeämpää kuin se onko kuva otettu autossa vai ei. Tuollaisia kriteerejä ei aseteta niille miehille, joiden ulkonäkö on oikeasti mieleen. Tavallinen mies pääsee friend zonelle harkitulla kuvalla ja komea mies sänkyyn sutaistulla kuvalla. 

Mitä te oikein saatte tästä autistisesta jankutuksesta? Tottakai ulkonäkö on tärkeää, ei kai kukaan muu muuta väitäkään? Mutta miksi joku jättäisi maksimoimatta mahdollisuutensa? Ottaisitte opiksi naisten vastauksista sen sijaan että alatte taas jankuttaa kuinka leukakirurgilentäjäsitäsuntätä. Moni nainen on jo ilmaissut, että rentous, luontevuus, hyvä valo, siisti tausta,  hymy, ulkona otettu kuva jne tekevät todennäköisemmin vaikutuksen kuin peiliselfie. Mutta ei vaan voi vastata että "kiitos, pidän tuon mielessä kun otan uudet kuvat profiiliin".

Sellaistakin tutkimustulosta on että komeilla miehillä käy paremmin flaksi ilman hymyä.

Vierailija
136/145 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevän, pyykkiä ripustavan miehen selfie. :D Tai imuria pitelevän. Tai jotakin tietokonepeliä pelaavan.

Sellainen kuva, josta tulee olo, että tämä on ihan tavallinen, kotona viihtyvä mies. Minua eivät houkuta matkakuvat, kanjonit, riippuliitimet ja muut extremejutut, enkä sopisi sellaisen miehen kanssa yhteen.

Vierailija
138/145 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko tuohon väitteeseen että ilme ratkaisee.

Jos vaikka on luihut piirteet ja epäsymmetriset kasvot niin se hymy näyttää creepyltä naisille.

Tein joskus palstalle äänestyksen jossa netistä löytämäni "smug man" (omahyväinen mies) poseerasi v-ttumaisella ilmeellä arskat naamalla. Naiset äänestivät että normaali ilme.

Mies oli tietty komea.

Tein huvikseni kuvahaun ”smug man” ja valtaosalla miehistä ei ole ”vittumainen” ilme. Suuri osa on yllätys yllätys valokuvamalleja kylläkin.

Ei kannata aina uskoa kuvahakua. Jos haet jääkaappia, saatat saada pakastimen.

Jos kasvonilmeiden lukeminen tuntuu vaikealta, kannattaa selvittää mahdolliset nepsypoikkeavuudet. Helpompi deittaillakin, kun tietää missä eroaa valtavirrasta.

Vierailija
139/145 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi iso kalasaalis kuvassa. Tietty myös se auto/moottoripyörä pitää olla esillä.

Varma oikealle swaippaus olisi iso kala auton konepellillä.

Sä unohdat sen auton ratissa arskat päässä otetun selfien. Mutta mulle kyllä kalan sijaan käy ammuttu hirvikin.

Ja wunderbaumeja pitää taustapeilissä roikkua vähintään kymmenen. Muuten lähtee vasemmalle.

Vierailija
140/145 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sen verran outo, etten pidä miesten Tinderkuvissa koirista tai mistään eläimistä, harrastuksen, ammatin, statuksen tai vaikka auton tai lihasten esille tuomisesta. Haluan vain nähdä, miltä mies näyttää, vaikuttaako mukavalta ja voisinko kuvitella meneväni sänkyyn hänen kanssaan jne. Profiiliteksti on sitten se paikka, missä voi itseään esitellä tarkemmin. En pidä siitä, että mies "markkinoi" itseään nyt vaikka sillä koiralla, vaan haluan realistisen, analyyttisen kuvauksen miehestä. Jos miehellä on liikaa tunteisiin vetoamista, se herättää itsessäni heti vastareaktion vetäytyä. En halua myöskään kuulla itsestäni, että "näytät upealta" tms. Se on jotenkin vain ihan liikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän