Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urbaanilegendoja??

Vierailija
18.08.2006 |

mitäs kaikkia niitä olikaan?

Mä muistan vain sen, missä ratikkaan oli tulossa lipuntarkastajat, mutta vieressä istunut punkkari SÖI sen kertojan lipun just ennen kuin tarkastajat tuli siihen viereen :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täs ois pari Urbaanilegendaa

Eli yks nainen halus kokolattia maton sen kotiin. Sitten se kutsui jonku miehen laittaa niit mattoi. Sen naisen poika leikki vaa siel sen hamsun kaa:D. Se mies tuli laittaa sitä kokolattiamattoo. Sit se mies laitto vaa siihen lattian päälle sen kokolattiamaton. Myöemmin ku se oli laittanu sen ni se halus ottaa röökii mut se huomas et sitä ei ollu sen taskus. Sit se huomas möykyn lattian alla ja sit se mies mietti et tuol on mun tupakka aski. Se ei halunnu liikaa työtä et ottais sen pois ja laittais uudestaan. Se mies huomas vasaran ja hakkas sen ''tupakka askin'' sileeks. Se mies meni autoon sen jälkee ja huomas sen tupakka askin siin.

Eli tos tapahtu sillee et sen miehen tupakka aski oli siel autos ja siel maton alla oli se hamsteri jonka se löi vasaralla litteeks.

Vierailija
2/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yks nainen halus kokolattia maton sen kotiin. Sitten se kutsui jonku miehen laittaa niit mattoi. Sen naisen poika leikki vaa siel sen hamsun kaa:D. Se mies tuli laittaa sitä kokolattiamattoo. Sit se mies laitto vaa siihen lattian päälle sen kokolattiamaton. Myöemmin ku se oli laittanu sen ni se halus ottaa röökii mut se huomas et sitä ei ollu sen taskus. Sit se huomas möykyn lattian alla ja sit se mies mietti et tuol on mun tupakka aski. Se ei halunnu liikaa työtä et ottais sen pois ja laittais uudestaan. Se mies huomas vasaran ja hakkas sen ''tupakka askin'' sileeks. Se mies meni autoon sen jälkee ja huomas sen tupakka askin siin.

Eli tos tapahtu sillee et sen miehen tupakka aski oli siel autos ja siel maton alla oli se hamsteri jonka se löi vasaralla litteeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori toi teksti pari urbaani legendaa ja tuli vahingos kaks kertaa

Vierailija
4/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 20:21"]

[/quote]

Ja tämänhän kertoi Reinikainen 70-luvun lopulla Tankki täyteen -sarjassa.

Vierailija
5/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oonn kuullu joskus tämmöisen että tyttö istui vahingossa sellaisen ulkona rapuissa kiinni olevan oven pidike tapin päälle ja menetti neitsyytensä. Tytöllä oli kuulemma oli ollu farkut jalassa

Vierailija
6/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kipsikäsimies juttu oli aikanaan englantilaisessa tai jenkkiläisessä sketsisarjassa. Muistan elävästi siinä olleen kasari vaatetuksen.

Vierailija
7/19 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe salakuljetti etelänlomalta pienen koiran suomeen. kotona se puri toista perheen lasta. lääkäri totesi että haluaa nähdä kys. eläinen. Kun toivat näytille purskahti nauruun "tuohan on rotta"

Vierailija
8/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli talvi, aivot jäätyivät. Poika meni sairaalaan, jossa aivot alkoivat sulaa eikä mitään ollut tehtävissä. POika kuoli.

Vierailija
9/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Virtanen on kirjoittanut parikin kirjaa urbaaneista legendoista. Kannattaa kysyä kirjastosta!!

Laitetaan tähän eka urbaani legenda minkä olen kuullut. Tää pelotti mua ala-asteella:

Poika oli ajanut mopoa talvella ilman pipoa. Kun poika tuli kotiin, alkoi kova päänsärky. Poika meni lääkäriin, joka tutkittuaan pojan sanoi, että soita kotiin, sulla on 15 minuuttia elinaikaa, aivosi ovat jäätyneet!!

Vierailija
10/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pistetään toinen niistä ihan ekoista mitä oon kuullut.

Perhe oli lomamatkalla jossain etelässä. Kun tultiin kotiin, alkoi tyttären nenään sattua. Äkkiä sieltä tuli kuhisemalla pieniä hämähäkkejä... Tyttären nenään oli etelässä mennyt hämähäkki ja muninut sinne!!!

(luokkakaveri kertoi tän kun olin kolmannella...)

Vierailija
11/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin täynnä matoja/bakteereita/syöpäsoluja/tms.

Vierailija
12/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatun alta tipahti pakastebroileri.

Vierailija
13/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipsikäsinainen laskettelukeskuksessa.

Vierailija
14/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä käyttävät ihan yleisesti jopa terveydenhuollon ammattilaiset.

Vierailija
15/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meni ystäviensä kaa laskettelulomalle. Eräänä päivänä rinteessä naiselle tulee hillitön kusihätä. Hän ei jaksa lähteä vessaan vaan päättää mennä pöpelikköön lirauttelemaan sukset jalassa. No, kyykkypisulla ollessaan nainen lähtee vahingossa liukumaan alas rinnettä ja liukuukin housut nilkoissa rinteen alas asti. Naista HÄVETTÄÄ ja hän viettää loppuloman tiukasti hotellihuoneessaan.

Viimeisenä lomailtana kaverit saavat kuitenkin houkuteltua naisen tanssiravintolaan ja nainen suostuu pitkin hampain. Tanssiravintolassa naista hakee tanssimaan ihana mies, jolla on käsi kipsissä. He tanssivat, ja sitten nainen kysyy: " Hei, mikä sinun kädessäsi on?" Mies vastaa: " No, tätä on tietysti vaikeaa uskoa, mut muutama päivä sitten olin laskettelemassa ja yhtäkkiä näin rinteessä naisen, joka laski rinteen alas asti kyykyssä, ilman housuja. Jäin tuijottamaan naista ja laskin puuhun. Käteni katkesi siinä rytäkässä."

TÄä siis olikin kipsikäsiMIESjuttu...väärin nimesin.

Ystäväni kertoi tämän tosijuttuna: oli kuulemma tapahtunut hänen äitinsä ystävälle. Uskoin kunnes luin saman jutun Apu-lehden Nitrodiskosta.

Vierailija
16/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli kaupan kassalla lapsensa kanssa. Lapsi oli oikea riiviö, ja potki edessä olevan kärryä. Edessä oleva ei sanonut mitään, mutta takana ollut mies sanoi naiselle, että miksi et kiellä lasta. Äiti sanoi, että eihän hän voi kieltää, lapsi saa vapaan kasvatuksen. Mies otti jugurttitölkin, ja kaatoi sen äidin päähän ja sanoi: minäkin olen saanut vapaan kasvatuksen. (jotenkin noin se meni, en muista ihan yksityiskohtia...)

Vierailija
17/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun herää, lukee peilissä huulipunalla kirjoitettuna " tervetuloa aids-klubiin"

Vierailija
18/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rän pois päästä niin kaveri kuoli samantien. kallo oli haljennut ja aivot valui ulos päästä.

toinen on tää iänikuinen missä rouvashenkilö istuskeli keikessa rauhassa nauttimassa lämpimästä kylvystä kun huomasi yllättäen unohtaneensa hiustenkuivaimen töpseli seinässä kylpyaltaan vieressä olevalle hyllylle. olisko sitten ruvennu töniin sitä kauemmas tai jotain koska seuraavaksi fööni tippu ammeeseen ja nainen kärähti hengiltä välittömästi. TAA viimeinen on muuten ainakin varmasti tosi-juttu!

Vierailija
19/19 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe oli lähdössä etelänmatkalle ja vauvalle oli tulossa kotiin hoitaja. Muun perheen olisi pitänyt jo kiirehtiä lentokentälle mutta hoitajaa ei kuulunut. He päättivät lähteä ja jättää vauvan syöttötuoliin odottamaan, koska olettivat hoitajan tulevan ihan minä hetkenä hyvänsä. Hoitaja oli kuitenkin joutunut auto-onnettomuuteen ja kuollut matkalla eikä siis koskaan tullutkaan...Perhe löysi vauvan kuolleena viikon kuluttua syöttötuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi