Miten jotkut kehtaavat käydä kaupassa ilman maskia?
Koska aivan jokainen normaali niitä kuitenkin käyttää, niin maskittomuudella ilmaisee sitä, että ei välitä muista, tai uskovansa salaliittoteorioihin (tai molemmat).
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut molemmat rokotteet jo. Siihen loppui minun maskisuus
Ei se estä koronan saamista. Sairaalahoidossa on useita kaksikin rokotusta saaneita.
Eipä estä se turha naamarättikään mitään. Olet i d i o o t t i.
Ai miten kehtaan? :D
Ihan helposti. Polleana kävelen maskitta kaupan ovista.
Vierailija kirjoitti:
"Aikuinen ihminen pelkää maskia 😅"
Ei kyse ole pelosta, vaan ihan yksinkertaisesti siitä että se on äärimmäisen epämukava. Pakkoa sen käyttämiseen ei ole ja sen teho taudin leviämisen hillitsemisessä enemmän kuin epävarmaa. Miksi siis käyttäisin? En koe siitä olevan hyötyä enkä sitä tarvitse. Ne käyttää ketkä haluaa ja jättäkööt myös ne muunlaisen valinnan tehneet rauhaan. Huolehdi vain omista asioistasi.
No pelkääthän, kun edes töihin ei voi mennä, jos se pitäisi laittaa.
Kehtaan mainiosti.
Ei kiinnosta teidän naurettava koronakultti yhtään naamalappuineen ja muine outoine rituaaleineen.
Eikä ole mitään naamaripakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se estä koronan saamista. Sairaalahoidossa on useita kaksikin rokotusta saaneita.
No yksi. Mutta rokotettukin ihan hyvin voisi supsituksen mukaan mennä, mutta eipä sitä voi odottaa henkilöltä, joka kerrankin saa olla nuori kapinallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yksi. Mutta rokotettukin ihan hyvin voisi supsituksen mukaan mennä, mutta eipä sitä voi odottaa henkilöltä, joka kerrankin saa olla nuori kapinallinen.
Naamarit on naurettavia "pandemian" muistuttajia ja totta hemmetissä kapinoidaan ja vastustetaan jotain noin naurettaa kuin koko kansan naamalaputus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole maskipakkoa, on vain suositus.
No sitten minä voinkin kuvata sinua. Voit suositella, että lopettaisin, mutta sehän on vain suositus!
Tirvasen muumimammalta leegot cerebellumiin asti, jos palstauhosi sattuisi laastarittomasti manifestoitumaan. Rapaista suvea maskimufloni.
"No pelkääthän, kun edes töihin ei voi mennä, jos se pitäisi laittaa."
Pelko on kuitenkin hiukan eri asia kuin jonkin asian vältteleminen epämukavuuden takia 😂 Yleistä pakkoa sen käyttämiselle ei ole ja olen sen valinnan tehnyt että en sitä käytä. Ihan hyvin pärjännyt ansiosidonnaisella ja jos työpaikan maskikäytäntö ei tässä kuukauden aikana muutu niin ilomielin annan oman paikkani sellaiselle työkaverille joka sitä maskia on halukas käyttämään.
Saan aina hirveän kaksi päivää kestävän migreenin jos käytän maskia.
En ole kertaakaan käyttänyt maskia ja liikkunut ihan normaalisti kaupoissa ja muualla eikä kukaan ole vinkunut tai mulkoillut erityisemmin. Mulla on kyllä napit korvilla 9/10 joten ehkä en ole kuullut mutta ei kyllä kiinnostaisikaan mitkään lampaan mutinat
Ihjan samalla tavalla kehtaan kuin millä tavalla kehtasi 134 itsensäedustajaa äänestää tukipaketin puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten minä voinkin kuvata sinua. Voit suositella, että lopettaisin, mutta sehän on vain suositus!
Tirvasen muumimammalta leegot cerebellumiin asti, jos palstauhosi sattuisi laastarittomasti manifestoitumaan. Rapaista suvea maskimufloni.
Ja päädyt ansaitusti vankilaan pahoinpitelystä vähintään. Sellaiset voimafantasiat siellä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on niin paha astma, että ei kykene käyttämään
Ystävälläni on oikeasti paha astma ja toinen hankala keuhkosairaus, mutta hän pystyy silti käytämään maskia...
Eri asia onko tuossa tilassa lainkaan järkevää käyttää maskia. Varmasti enemmän haitta hänelle kuin mitä mahdollisesti hyötyy maskin käytöstä. Mutta minkäs teet, kun nämä uskovaiset ei nyt pysty ajattelemaan mitään muuta kuin koronaa ja miten maskit muka suojaa siltä.
Olet väärässä. Erikoislääkärit suosittelivat ystävälleni maskin käyttöä, sillä hänellä on valtavan suuri riski saada vaikeamuotoinen korona ja sen hoitovaihtoehdot ovat ystäväni kohdalla rajalliset. Sinä tuskin olet lääkäri. Toki ystäväni pysyy enimmäkseen kotona.
Miten niin hoitovaihtoehdot ovat rajalliset?
Koko aikana en ole maskia käyttänyt eikä tunnu missään! Terveenä olen ollut koko vuoden vaikka melkein päivittäin käyn kaupoilla.
Nooh... opetellaan kantapään kautta, kun muuten ei ymmärrykseen asti mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan uskomaton kommentti. En lakkaa ihmettelemästä tätä heittoa. On kuin: minun ei tarvitse välittää muista kuin vain pakotettuna.
Enemmän se mielestäni kertoo siitä, että fiksut ymmärtävät että sllä ei ole mitään väliä pidätkö maskia 5-10min kauppareissun aikana.
Ei yhtikäs mitään väliä. Kannattaa todellakin ajatella omilla aivoillaan eikä olla median ja ylimalkaisen hysterian ohjailema.
Lentokoneessa sillä voi olla jotain vaikutusta, mutta tavallisessa arjessa maski ei ole tarpeellinen. Kukaan ei ole menossa tekemään kirurgista leikkausta Prismaan. Täydellisen terve ihminen ei levitä tappavaa virusta.
Sitä paitsi luen tässä maskipakettiani ja siinä lukee: "WILL NOT PROVIDE ANY PROTECTION AGAINST COVID-19 (CORONAVIRUS) OR OTHER VIRUSES."
Voi että. Hassua että tällaiseen höykötykseen on menty. Vieläpä epäironisesti.
Maskia ei tarvitse pitää kuin lentokoneessa, itsekin olen hankkinut niitä vain lentoja varten.
Lue pari maskitutkimusta.
Olen lukenut. Kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia.
T: ffp2
Miten jotkut kehtaavat kulkea maski suun päällä, mutta nenä paljaana.....
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan käyttänyt maskia ja liikkunut ihan normaalisti kaupoissa ja muualla eikä kukaan ole vinkunut tai mulkoillut erityisemmin. Mulla on kyllä napit korvilla 9/10 joten ehkä en ole kuullut mutta ei kyllä kiinnostaisikaan mitkään lampaan mutinat
Mua ei haittaa käyttää maskia sitä pientä hetkeä kun kaupassa käyn, miksi sinä teet siitä numeron? Flunssat vähentyneet, joten voisi ottaa käyttöön aina flunssakausilla tuon maskin. Mutta rokotteet turhia.
Jos muut kieltäytyy noudattamasta suositusta turvaväleistä, niin minä kieltäydyn sitten puolestani maskin käytöstä.