Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaavat käydä kaupassa ilman maskia?

Vierailija
17.05.2021 |

Koska aivan jokainen normaali niitä kuitenkin käyttää, niin maskittomuudella ilmaisee sitä, että ei välitä muista, tai uskovansa salaliittoteorioihin (tai molemmat).

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sitä mieltä ettei ole terveydellistä seikkaa joka estää maskin käytön. MUTTA siinä vaiheessa kun on käyttänyt sinä päivänä maskia jo 10h töissä ja bussissa ja saanut siitä taas migreenin niin kyllä on aika tiukassa maskin käyttö kaupassa. Hirveä tuska.

Vierailija
202/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen perehtymään aiheeseen lukemalla esim. The Lancetin julkaisuja. Yliopistossa opetetaan mikä on pätevää tutkimusta ja mikä ei.

Osa kansasta ei edes ymmärrä mikä on se kirjallisuuskatsaus, jonka hallitus teetti. Itse tein kirjallisuuskatsauksen jo kandityönä ja siinä piti olla tuplasti enemmän vertaisarvioituja, kansainvälisiä ja alle 10 vuotta vanhoja tutkimuksia. Pelkässä kandissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten me allergiset kun ei voi käyttää kun maskeista tulee oireita

Vierailija
204/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut molemmat rokotteet jo. Siihen loppui minun maskisuus

Ei se estä koronan saamista. Sairaalahoidossa on useita kaksikin rokotusta saaneita.

Ei todellakaan estä!

Vanhainkodissa jo kaksikertaa rokotetuista lähihoitajista kaksi sairastui koronaan vakavasti ja vasta toinen on päässyt takaisin työihin. Näin meillä pikkupaikkakunnalla.

Vierailija
205/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, on se kovaa olla allerginen kaikille materiaalivaihtoehdoille joita nykyään on tarjolla. Miten sulta toi normaali elämä noin muuten sujuu?

Vierailija
206/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä joutuu käyttämään maskia. Aluksi ei ongelmaa. Mutta tässä jo lähes vuosi se päivittäin naamalla, niin olen alkanut saamaan erikoisia oireita, kurkku ja "hengitystien" kutisee, kirvelee, kärsin muistikatkoksista, väsymyksestä, lievästä päänsärystä, aivosumusta, yleisestä epämukavuuden tunteesta ym. Tätä jatkunut jo pari kuukautta. Alkaa epäilyttämään että ei kyllå varmaan kovin terveellistä ole hengittää noiden kanssa. Tiedä mitä nanopartikkeleita irtoaa ym myrkkyjä. Ja aloin näitä myrkkyjä sun muita miettimään vasta noin viikko sitten että en kyllä kuvittele oireitani.

Vierailija
207/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on se kovaa olla allerginen kaikille materiaalivaihtoehdoille joita nykyään on tarjolla. Miten sulta toi normaali elämä noin muuten sujuu?

En ole hän, mutta kyllä joudun normaalielämässä kiinnittämään ihan eri tavalla huomiota materiaalivalintoihin kuin sinä ilmeisesti ja moni muu, koska tuotevalikoima olisi täysin toisennäköinen, jos se olisi tehty niin, että voisin ostaa mitä tahansa. Ja nyt puhun tässä vain esineistä, tekstiileistä ja vaatteista. Ruoka ja muu suusta laitettava ja siitepölyt ja muut hiukkaset on sitten oma asiansa. 

Vierailija
208/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä joutuu käyttämään maskia. Aluksi ei ongelmaa. Mutta tässä jo lähes vuosi se päivittäin naamalla, niin olen alkanut saamaan erikoisia oireita, kurkku ja "hengitystien" kutisee, kirvelee, kärsin muistikatkoksista, väsymyksestä, lievästä päänsärystä, aivosumusta, yleisestä epämukavuuden tunteesta ym. Tätä jatkunut jo pari kuukautta. Alkaa epäilyttämään että ei kyllå varmaan kovin terveellistä ole hengittää noiden kanssa. Tiedä mitä nanopartikkeleita irtoaa ym myrkkyjä. Ja aloin näitä myrkkyjä sun muita miettimään vasta noin viikko sitten että en kyllä kuvittele oireitani.

Ja mieti sitä, että kun niitä kulkee keuhkoihin niin millä ne mikromuovit tms sieltä koskaan katoaa? Kemikaalit tietysti liukenee muuallekin ja haihtuu. Osteopaattini kertoo, että hän hoitaa paljon ihmisiä, jotka joutuvat pitämään maskia työssään kaiket päivät ja heillä on keuhkot todella tukossa. Koska minulla on keuhkot muutenkin usein tukossa, hänen suosituksensa on, että pyrin välttämään maskinkäyttöä niin paljon kuin mahdollista. 

Vierailija
209/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lampaat käyttävät rättiä.

Vierailija
210/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan sairaan hankalaa olla allerginen kemikaaleille. 

Ystävälläni on ihan virallisesti formaldehydiallergia ja siihen liittyen paksu vihkonen, mistä hän voi etsiä itselleen ja kotiinsa sopivia tuotteita. 

Vierailija
211/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai on niin paha astma, että ei kykene käyttämään

saa kyllä olla tosi paha astma, jos maskilla on siihen jotain vaikutusta. siitähän menee hengitys ja koronavirukset lähes normaalisti maskin renoilta läpi. enintään siitä rätistä saa mikromuovia keuhkoihin ja silmälasit huuruun

Vierailija
212/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin käyttäjä on alistunut lammas vailla omaa tahtoa ja kumartaa eliitille.

Suoraan valmis vaikka giljotiinin alle.

Maskit eivät suojaa viruksilta.

Vierailija
213/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great Reset.

Vierailija
214/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Miksen kehtaisi??

Vierailija
215/215 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen toiminut aina kaikessa oikein.

En käy kapakoissa koska se on naiselle huono tosin kun on nuorena avioitunut ja lapset niin ei ole tarvinnut. Asuntolaina. Työ. Etc etc

Tulen semisti uskonnollisista piireistä ja mieheksi valikoitui samoin ajatteleva. Vain lapset yhdisti ja erottiin. Hyi kamala, olenhan nyt langennut nainen kun taas miehelle tarjottiin lohdutusta välittömästi.

En nyt tämän enempiä rupea avautumaan ja pointti siinä että olen aina toiminut kuten yhteisöni on vaatinut eikä se tuonut onnea.

Viime vuonna alkoi tämä maski h ulluus. Ja h ulluus juurikin siksi että ottamalla asiasta selvää, tiedät että se ei sinua suojele eikä pelasta. Mikäli se suojelisi ja pelastaisi, se olisi laki eikä vahva suositus.

Aiemmin olisin sitä käyttänyt koska kaikki muutkin. Nyt otan vihaiset katseet vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme