Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaavat käydä kaupassa ilman maskia?

Vierailija
17.05.2021 |

Koska aivan jokainen normaali niitä kuitenkin käyttää, niin maskittomuudella ilmaisee sitä, että ei välitä muista, tai uskovansa salaliittoteorioihin (tai molemmat).

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole maskipakkoa, on vain suositus.

Tämä on aivan uskomaton kommentti. En lakkaa ihmettelemästä tätä heittoa. On kuin: minun ei tarvitse välittää muista kuin vain pakotettuna.

Enemmän se mielestäni kertoo siitä, että fiksut ymmärtävät että sllä ei ole mitään väliä pidätkö maskia 5-10min kauppareissun aikana.

Ei yhtikäs mitään väliä. Kannattaa todellakin ajatella omilla aivoillaan eikä olla median ja ylimalkaisen hysterian ohjailema. 

Lentokoneessa sillä voi olla jotain vaikutusta, mutta tavallisessa arjessa maski ei ole tarpeellinen. Kukaan ei ole menossa tekemään kirurgista leikkausta Prismaan. Täydellisen terve ihminen ei levitä tappavaa virusta.

Sitä paitsi luen tässä maskipakettiani ja siinä lukee: "WILL NOT PROVIDE ANY PROTECTION AGAINST COVID-19 (CORONAVIRUS) OR OTHER VIRUSES."

Voi että. Hassua että tällaiseen höykötykseen on menty. Vieläpä epäironisesti.

Maskia ei tarvitse pitää kuin lentokoneessa, itsekin olen hankkinut niitä vain lentoja varten.

Lue pari maskitutkimusta.

"Tutkimuskooste: mitä tutkimukset kertovat maskeista?

- Historian suurin satunnaistettu, kontrolloitu tutkimus: maskeista on haittaa

- Suomalais-meta-analyysi, korjattu versio: maskeista on haittaa

- Kyseisessä tutkimuksessa suurimman painoarvon saanut, satunnaistettu tutkimus: maskeista on haittaa

- Tutkimukset kirurgien maskien käytöstä: maskeista on haittaa

- Mediat lankesivat kesällä levittämään virheitä täynnä ollutta, maskeja puolustanutta meta-analyysiä. Samoin maskipakottajat somessa. Ollut vähän hiljaisempaa sen jälkeen kun uusi versio tullut?

Mihin sitten maskipakotus perustuu? Poliittisen lobbauksen takia tehtyjen virheellisten, suoraan sanoen jopa valheellisten "tutkimusten" pakottamiseen. Kirjaimellisesti pakotetaan koosteita joissa otettu vääriä lukuja alkuperäisistä papereista. Pakotetaan tutkimusten sijaan mallinnuksia, jotka perustuvat pelkkiin vääriin oletuksiin, eivätkä todellisiin havaintoihin.

Tämän luettuasi et yksinkertaisesti voi olla maskien yleisen käytön, etkä varsinkaan maskipakon puolella."

Tutkimuskooste: mitä tutkimukset kertovat maskeista?

(sisältää linkit tutkimuksiin ->)

https://archive.is/2Xsp0

Just näin! Suurin osa maskeista on homeisia TAI niissä on voimakkaita homeenestoaineita (kemikaaleja) + hometta, formaldehydia ja ties mitä kemikaaleja. Paljon vaarallisimpia terveydelle kuin joku korona, jolta maski ei edes suojaa.

Vierailija
122/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse pitää maskia tai edes turvaväliä kun olen saanut koronapiikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski pahentaa allergiaoireiluani. En tiedä, irtoaako siitä pölyä vai mitä, mutta se saa nenäni vuotamaan ja minut aivastelemaan kahta kovemmin, jolloin joudun koko ajan ottamaan sitä pois niistääkseni. Minulla on pahempi siitepölyallergia kuin kenelläkään tuntemallani ihmisellä. Vaikka vain veisin koiran ulos lyhyesti pissalle sadesäällä, joudun ottamaan saikkua seuraavan päivän, koska saan täysin keuhkoputkentulehdusta ja flunssaa vastaavat oireet koko seuraavalle päivälle. Tilanne oli vielä pahempi ennen kuin kävin siedätyshoitoja 10 000 euron edestä.

Vierailija
124/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa? Eihän sitä maskia sen takia pidetä että muuten hävettäisi. Miten maskilliset kehtaa vaatia itselle omaa reviiriä esim busseissa. Eikö maski toimikaan? Ei hävetä pätkän vertaa olla ilman maskia mutta hävettäisi olla olla vit tuileva maskinaama joita edelleen näkee kaikkialla.

Vierailija
125/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäihmiset on jo tuplarokotettu ja hekin kulkevat ilman maskia samoin kuin kaupassa kymmenet teinit ja lapset. Kumma ettei nuoret pelota. Ei riitä idiooteille enää maski sympatiaa. Pelastakaa itse itsenne.

Vierailija
126/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä maskittomien kapinanhenki. Ootte kyllä säälittäviä otuksia ei voi muuta sanoa.

Kyllähän se nyt vähän kapinoittaa kun vaaditaan toisia tekemään itselleen hengityksen vaikeaksi ja maskista saa ihan oireitakin silti ei kiinnosta vaan nyt pakkopakko käyttää jotain mistä ei ole edes hyötyä. Todella ironista myös kun minä olen maskittomana hiljaa ja yritän välttää muiden lähelle menemistä niin maskilliset tulevat sitten itse minun lähelle ja puhua pälpättävät. Jos se olisi tappava tauti se tarttuisi jo pelkästään tuosta pälpättämisestä maskin läpi.

Maski ei hankaloita hengitystä tipan tippaa ja se ei myöskään aiheuta mitään oireita. Sulla on vikaa päässä.

ohis

Vierailija
127/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä maskittomien kapinanhenki. Ootte kyllä säälittäviä otuksia ei voi muuta sanoa.

Kyllähän se nyt vähän kapinoittaa kun vaaditaan toisia tekemään itselleen hengityksen vaikeaksi ja maskista saa ihan oireitakin silti ei kiinnosta vaan nyt pakkopakko käyttää jotain mistä ei ole edes hyötyä. Todella ironista myös kun minä olen maskittomana hiljaa ja yritän välttää muiden lähelle menemistä niin maskilliset tulevat sitten itse minun lähelle ja puhua pälpättävät. Jos se olisi tappava tauti se tarttuisi jo pelkästään tuosta pälpättämisestä maskin läpi.

Maski ei hankaloita hengitystä tipan tippaa ja se ei myöskään aiheuta mitään oireita. Sulla on vikaa päässä.

ohis

Aiheuttaa mm. päänsärkyä ja yskää. Noiden takiahan voisi jo luulla saaneensa koronan ja mennä testiin.

Se että sulle ei tule ei tarkoita etteikö muille voisi tulla. Sulla se on vikaa päässä kun pitää väittää vastaan.

Vierailija
128/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski kyttääjät ne vasta sairaita ovatkin! Mulkoillaan ja ollaan äkäisiä,ja jotkut on helvetin röyhkeitä että äyskivät ja tiuskivat maskittomille. Nämä kyttääjät pitävät itseänsä yli jumalina koska käyttävät maskia,aivan sairasta etteivät osaa ajatella omilla aivoilla vaan median yms valhe uutisia pitää uskoa.

Mitkä ovat sitten sinun mukaasi ns. oikeita, rehellisiä uutisia? Miksi pitäisi uskoa kaltaistasi hörhöä, joka on niin vähä-älyinen, ettei edes osaa yksinkertaisia yhdyssanoja?

Vierailija
129/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista maskia enkä siis ole koskaan käyttänyt. Ei ole terveydellistä syytä. Ei vaan huvita osallistua lampailuun. Se, mitä muut minusta ajattelee on täysin yhdentekevää, joten ei kehtaamisongelmia.

Onneksi olkoon, olet Qanon-hörhö-lammas.

Vierailija
130/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on pakotettu käyttämään sitä 7,5h tuntia päivässä (olen kaupassa töissä), niin en todellakasn pidä sitä enää vapaa-ajalla. Naamakin ihan järkyttävässä kunnossa, kun hautuu siellä maskin alla hiessä ja kosteassa hengityksessä. Sais koko suositus poistua, kun halukkaat saaneet ekan piikin.

Komppaan! Monille tullut iho oireita,ei ole kiva että naama kukkii ja näppylöitä joka puolella kasvoja:( lisäksi naama jyrisee, hengitys oireita yms. Olen siivooja ja näillä helteillä mitä ollut on vieläpä pahempaa pitää maskia!

Naama jyrisee? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa?

Vierailija
131/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Tiedän ihan oman ammattinikin puolesta että ne ei suojaa ilmasta tarttuvilta viruksilta paitsi nämä kalliimmat suojat. Niitä taas ei näe juuri ikinä, joten kaikki on ihan yhtä suojaamattomia kuin minäkin. Niin ja minä olen immuuni. On muuten ollut koronan sairastamisen jälkeen todella terve vuosi!

Vierailija
132/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Miten se ei hankaloita hengitystä, kun nenän limakalvot turpoavat umpeen/lähes umpeen ja keuhkoihin ilmestyy sitkeää limaa?

Vierailija
133/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Miten se ei hankaloita hengitystä, kun nenän limakalvot turpoavat umpeen/lähes umpeen ja keuhkoihin ilmestyy sitkeää limaa?

Tarkemmin mietittynä, saattaahan keuhkoputketkin turvota ahtaammiksi, mutta sitä ei pysty todentamaan samoin kuin nenän ja ylähengitysteiden turpoamista. 

Vierailija
134/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista maskia enkä siis ole koskaan käyttänyt. Ei ole terveydellistä syytä. Ei vaan huvita osallistua lampailuun. Se, mitä muut minusta ajattelee on täysin yhdentekevää, joten ei kehtaamisongelmia.

Onneksi olkoon, olet Qanon-hörhö-lammas.

En käytä maskia enkä edes tiedä mikä tuo Qanon on :D kuulee vaan nimittelyä siitä täällä palstalla.

Eri

Vierailija
135/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai on niin paha astma, että ei kykene käyttämään

Ystävälläni on oikeasti paha astma ja toinen hankala keuhkosairaus, mutta hän pystyy silti käytämään maskia...

Eri asia onko tuossa tilassa lainkaan järkevää käyttää maskia. Varmasti enemmän haitta hänelle kuin mitä mahdollisesti hyötyy maskin käytöstä. Mutta minkäs teet, kun nämä uskovaiset ei nyt pysty ajattelemaan mitään muuta kuin koronaa ja miten maskit muka suojaa siltä.

Olet väärässä. Erikoislääkärit suosittelivat ystävälleni maskin käyttöä, sillä hänellä on valtavan suuri riski saada vaikeamuotoinen korona ja sen hoitovaihtoehdot ovat ystäväni kohdalla rajalliset. Sinä tuskin olet lääkäri. Toki ystäväni pysyy enimmäkseen kotona.

Vierailija
136/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt jo täysin päivänselvää, että maskit ovat hyödyttömiä.

Vierailija
137/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole maskipakkoa, on vain suositus.

Tämä on aivan uskomaton kommentti. En lakkaa ihmettelemästä tätä heittoa. On kuin: minun ei tarvitse välittää muista kuin vain pakotettuna.

Enemmän se mielestäni kertoo siitä, että fiksut ymmärtävät että sllä ei ole mitään väliä pidätkö maskia 5-10min kauppareissun aikana.

Ei yhtikäs mitään väliä. Kannattaa todellakin ajatella omilla aivoillaan eikä olla median ja ylimalkaisen hysterian ohjailema. 

Lentokoneessa sillä voi olla jotain vaikutusta, mutta tavallisessa arjessa maski ei ole tarpeellinen. Kukaan ei ole menossa tekemään kirurgista leikkausta Prismaan. Täydellisen terve ihminen ei levitä tappavaa virusta.

Sitä paitsi luen tässä maskipakettiani ja siinä lukee: "WILL NOT PROVIDE ANY PROTECTION AGAINST COVID-19 (CORONAVIRUS) OR OTHER VIRUSES."

Voi että. Hassua että tällaiseen höykötykseen on menty. Vieläpä epäironisesti.

Maskia ei tarvitse pitää kuin lentokoneessa, itsekin olen hankkinut niitä vain lentoja varten.

Lue pari maskitutkimusta.

"Tutkimuskooste: mitä tutkimukset kertovat maskeista?

- Historian suurin satunnaistettu, kontrolloitu tutkimus: maskeista on haittaa

- Suomalais-meta-analyysi, korjattu versio: maskeista on haittaa

- Kyseisessä tutkimuksessa suurimman painoarvon saanut, satunnaistettu tutkimus: maskeista on haittaa

- Tutkimukset kirurgien maskien käytöstä: maskeista on haittaa

- Mediat lankesivat kesällä levittämään virheitä täynnä ollutta, maskeja puolustanutta meta-analyysiä. Samoin maskipakottajat somessa. Ollut vähän hiljaisempaa sen jälkeen kun uusi versio tullut?

Mihin sitten maskipakotus perustuu? Poliittisen lobbauksen takia tehtyjen virheellisten, suoraan sanoen jopa valheellisten "tutkimusten" pakottamiseen. Kirjaimellisesti pakotetaan koosteita joissa otettu vääriä lukuja alkuperäisistä papereista. Pakotetaan tutkimusten sijaan mallinnuksia, jotka perustuvat pelkkiin vääriin oletuksiin, eivätkä todellisiin havaintoihin.

Tämän luettuasi et yksinkertaisesti voi olla maskien yleisen käytön, etkä varsinkaan maskipakon puolella."

Tutkimuskooste: mitä tutkimukset kertovat maskeista?

(sisältää linkit tutkimuksiin ->)

https://archive.is/2Xsp0

Just näin! Suurin osa maskeista on homeisia TAI niissä on voimakkaita homeenestoaineita (kemikaaleja) + hometta, formaldehydia ja ties mitä kemikaaleja. Paljon vaarallisimpia terveydelle kuin joku korona, jolta maski ei edes suojaa.

Höpö höpö. Te ne siitä hysterikkoja olette.

Vierailija
138/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntaluvut ovat nyt aika alhaiset, ja olen sen vuoksi itsekin alkanut miettiä, että voisi kohta olla aika luopua hiostavasta maskista. 

Vierailija
139/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku tosiaan luulee, että lappu naamalla estää jotain tai ratkaisee yhtään mitään?

Maskip ellet ovat säälittäviä lamp aita.

Vierailija
140/215 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli takin taskussa aina sama maski, mutta nyt kun lämmin ei takkia eikä myöskään maskia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi