Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän 11v lapsi ei viihdy huoneessaan vaan on koko ajan äitinsä näkyvillä ja samoissa tiloissa .

Vierailija
17.05.2021 |

Miksi käyttäytyy noin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvaton kiintymyssuhde. Ei pysty tunteiden itsesäätelyyn vaan ahdistuu ilman vanhemman läsnäoloa.

Jep. Tulevaisuuden läheisriippuvainen. Hankkii lapsia tusinan, koska ei kestä olla yksin.

Vierailija
22/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö istua pimeässä huoneessa huppu päässä näpyttämässä puhelinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvaton kiintymyssuhde. Ei pysty tunteiden itsesäätelyyn vaan ahdistuu ilman vanhemman läsnäoloa.

Jep. Tulevaisuuden läheisriippuvainen. Hankkii lapsia tusinan, koska ei kestä olla yksin.

Mulla ei ollut edes omaa huonetta vielä tuon ikäisenä, myöhemmin kylläkin, mutta eipä tullut läheisriippuvaista vaan introverttien introvertti. 

Vierailija
24/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsi tarvitsee huomiota.

Vierailija
25/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär viihtyi myös aikaisemmin todella hyvin yhteisissä tiloissa mun kanssa ja sanoi silloin että omassa huoneessa on tylsää yksinään. No, nyt on teini-iässä eikä juurikaan tytärtä näy. Oma huone näyttäisi olevan paras paikka maailmassa ja minä saan yksinäni kuijottaa :D

Vierailija
26/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen n. 10 vanhempia ihmisiä joissa on samaa vikaa. Hämmentävää kun aikuinen ihmisen jutut ovat tyyliä: "äiti, arvaa mitä tänään tapahtui", "äiti, katso tätä" ja "äiti, voidaanko ostaa ja tehdä sitä ja tätä..."

No jaa, kukin tyylillään. Ei ole minun asiani.

Vierailija
27/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen n. 10 vanhempia ihmisiä joissa on samaa vikaa. Hämmentävää kun aikuinen ihmisen jutut ovat tyyliä: "äiti, arvaa mitä tänään tapahtui", "äiti, katso tätä" ja "äiti, voidaanko ostaa ja tehdä sitä ja tätä..."

No jaa, kukin tyylillään. Ei ole minun asiani.

n. 10 vuotta vanhempia

Sori pikku virhe!

Vierailija
28/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsi on sellainen seurassa viihtyä. Minua välillä ahdistaa, kun itse olen lapsesta asti mieluummin ollut omissa oloissa. Mutta ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
29/29 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettääkö vielä? Kasvaa kunnon tulevaisuuden yksisarvinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme