Ystävän 11v lapsi ei viihdy huoneessaan vaan on koko ajan äitinsä näkyvillä ja samoissa tiloissa .
Kommentit (29)
Pitäisikö istua pimeässä huoneessa huppu päässä näpyttämässä puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvaton kiintymyssuhde. Ei pysty tunteiden itsesäätelyyn vaan ahdistuu ilman vanhemman läsnäoloa.
Jep. Tulevaisuuden läheisriippuvainen. Hankkii lapsia tusinan, koska ei kestä olla yksin.
Mulla ei ollut edes omaa huonetta vielä tuon ikäisenä, myöhemmin kylläkin, mutta eipä tullut läheisriippuvaista vaan introverttien introvertti.
Oma tytär viihtyi myös aikaisemmin todella hyvin yhteisissä tiloissa mun kanssa ja sanoi silloin että omassa huoneessa on tylsää yksinään. No, nyt on teini-iässä eikä juurikaan tytärtä näy. Oma huone näyttäisi olevan paras paikka maailmassa ja minä saan yksinäni kuijottaa :D
Tunnen n. 10 vanhempia ihmisiä joissa on samaa vikaa. Hämmentävää kun aikuinen ihmisen jutut ovat tyyliä: "äiti, arvaa mitä tänään tapahtui", "äiti, katso tätä" ja "äiti, voidaanko ostaa ja tehdä sitä ja tätä..."
No jaa, kukin tyylillään. Ei ole minun asiani.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen n. 10 vanhempia ihmisiä joissa on samaa vikaa. Hämmentävää kun aikuinen ihmisen jutut ovat tyyliä: "äiti, arvaa mitä tänään tapahtui", "äiti, katso tätä" ja "äiti, voidaanko ostaa ja tehdä sitä ja tätä..."
No jaa, kukin tyylillään. Ei ole minun asiani.
n. 10 vuotta vanhempia
Sori pikku virhe!
Meilläkin lapsi on sellainen seurassa viihtyä. Minua välillä ahdistaa, kun itse olen lapsesta asti mieluummin ollut omissa oloissa. Mutta ihmiset ovat erilaisia.
Imettääkö vielä? Kasvaa kunnon tulevaisuuden yksisarvinen.
Jep. Tulevaisuuden läheisriippuvainen. Hankkii lapsia tusinan, koska ei kestä olla yksin.