Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo oppinut uutta, mutta mistä?

Kiltistä_kiihkeäksi
17.05.2021 |

Vaimoni kanssa rakastelu on ihanaa ja tuntuu upealta, mutta hän oikeastaan aina toistaa samoja asioita ja ei ole aktiivinen osapuoli sängyssä. Nyt hän on yhtäkkiä oppinut aivan uusia asioita ja temppuja sängyssä mitä ei noin kymmenen vuoden avioliiton aikana ole koskaan tehnyt. Viikonloppuna koettu siis jotain aivan uutta, vaimosta löytyi todella aktiivinen ja uusi puoli.

Kaksi kertaa mennyt nyt näin, mutta kertokaa naiset mistä tällainen yhtäkkinen muutos ja miten tuollaisia uusia asentoja yms. voi oppia? Omien sanojensa mukaan keksi vain päästään.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämällä. Se saa jostain hyvää seksiä. Ei sinulta.

Vierailija
2/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pettänyt vaan tajunnut että on kuuma. Nyt jos et pysy vauhdissa mukana oot kohta ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, aika kiltistä naisesta kyse.

Vierailija
4/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lehdet pullollaan asentovinkkejä,ja MUUTAKIN lempimisen taitoja! Yhdyntähän vain yksi tapa.

Vierailija
5/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut tätä palstaa. Tämähän on täynnä "kiihkeitä" naisia.

Vierailija
6/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On löytänyt seksuaalisesti itsensä. Minulle kävi noin, koita nyt pysyä perässä. Seksuaalisuus Ei ole sama alusta loppuun vaan muuttuu niin kuin ihmisetkin.

Vierailija
7/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaa ei ole perässä pysymisessä, on vain upeaa kun tuo ihana nainen on löytänyt tuollaisen puolen itsestään.

Vierailija
8/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei ole ”löytänyt” itseään jonkun toisen miehen käsissä? Itselleni kävi noin ja se toinen löytyi työpaikalta missä oltiin kaksin iltaisin. Mies vain ihmetteli mistä olen oppinut ja miten tunnun jotenkin erilaiselta.

Vierailija
9/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukenut tätä palstaa. Tämähän on täynnä "kiihkeitä" naisia.

Pikemminkin kiihkeitä ”naisia”

Vierailija
10/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä sen, että vaimoni oli täysin kokematon ennen suhdettamme eli mitään aiemmasta suhteesta opittua ei voi olla... Mutta en valita vaan nautin tilanteesta.

Vierailija
11/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin selvästi kiihkeämmäksi kun ihastuin toiseen mieheen. Siinä yksi mahdollinen syy. 

Vierailija
12/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hyvä ja aktiivinen seksielämä ennen miestäni.

On tullut harrastettua kaikennäköistä seksiä.

Mieheni kanssa ei nämä asiat mene ihan yksiin. Mies oli jotenkin estoinen alussa ja minustakin tuli sellainen, estoinen tässä suhteessa.

Nyt voisin periaatteessa tehdä näitä samoja juttuja mieheni kanssa. Olen ajatellut samaa että mies varmaan luulisi minun käyneen vieraissa jos tekisin jotain muuta eli olen tyytynyt perinteiseen. Ei ole tarpeeksi rohkeutta ja itseluottamusta kun pelkään tulevani torjutuksi.

Jos vaimosi on kokematon (oletko aivan varma?) niin sitten en tiedä mistä on oppinut?

Onko hän laihtunut tai saanut itseluottamusta jostain muuten?

Ihastunut toiseen?

Tai sitten oppinut muualta? Joko lukemalla, kuulemalla kaverilta vinkkejä tai sitten hankkinut käytännön kokemusta.

Vierailija
13/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen muuttuu elämänsä aikana. Nainen on varmaan parhaimmillaan seksissä keski-iässä. On turhan kyynistä väittää muutoksen seksissä johtuvan vieraissakäynnistä. Mikä syy sitten onkin nauti uusista jutuista ja keskustele vaimon kanssa miten vpitte kehittää yhteispeliä nimeltä seksi.

Vierailija
14/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mutta joka kerta kun omalle kohdalle tai kaverille on noin käynyt, on taustalta lopulta paljastunut pettämistä. Yleensä yhden illan tai yhden reissun mittainen "lipsahdus", jossa on kerrankin uskaltanut heittäytyä. Sitten onkin todennut, että seksi on niin paljon parempaa. En vaan voi ymmärtää miksei uusia asioita uskalleta kokeilla sen oman puolison kanssa? Eikö siihen elämänkumppaniin sen vertaa luoteta?

Vierailija
15/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa niitä oppii. Odotahan kun paljastuu, kuiskii vahingossa mm. ”kultaseni”, kuten mulle paljastui. Ei ikinä ennen mitään tollasta.

Niin, että kun vahingossa huokailee outoa nimeä, tiedät kenen kanssa taitoja kehitellään.

Ja toi on harha että ”kiltti”, nehän just pahimpia on. Tiedät ” tyynessä vedessä ne kalat kutee”.

Vierailija
16/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt. Ei niitä opita netistä, näkee kyllä, mutta ne pitää kokeilla itse, et uudestaan haluaa jotai tehdä.

Vierailija
17/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan on harjoitellut jonku kaa. Missä vois näin korona aikana? Käykö töissä, lenkillä, pidempiä kauppa tms. reissuja, jossa mahdollista tavata joku mies?

Ootko huomannu aikaisemmin mitää outoa, vähitellen pieniä asioita?

Vierailija
18/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään ulkoisesti muuttunut, sama ”vanha” ja kaunis itsensä. Tekee vain aivan liikaa töitä eli pitkää päivää töissä.

Vierailija
19/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex nainen joskus halusi ulkomaan työreissunsa jälkeen panna aivan eri asennossa kuin mitä olimme koskaan usean vuoden aikana kokeilleet.

Olin heti varma pettämisestä, ja löysinkin siihen myöhemmin vielä lisää todisteita.

Epäilys oli jo pieni ennen tuota panoa, itselleni se varmistui tuon uuden asennon myötä, ja vastaväitteet ja valehtelu jäi muiden todisteiden löydyttyä.

En halua mustamakkara,mutta ole tarkkana, jos käytös on muuten eräistä olisin jo melko varma asiasta.

Vierailija
20/51 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran lisään, että aivan taivaallisen hyvä tyydyttämään miehen, ihmettelen kun kukaan ei häntä aiemmin ollut huomannut. Itselläni ollut paljonkin suhteita takana ennen asettumista parisuhteeseen, mutta kukaan ei koskaan ole osannut olla kuin hän. Nyt sitten tullut paljon uutta paljon tuostakin. Kiltin ulkokuoren alla on varsinainen peto, hyvällä tavalla tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi