Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Parkkipate Suomen vihatuin yritys?

Vierailija
17.05.2021 |

Jokapaikasta kuuluu tyytymättömyyttä yrityksen toiminnasta ja nyt ovat lehtitietojen mukaan alkaneet hakkaamaan autoilijoita. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9943c043-873a-4bb7-9cc0-438a6ff693ce

Itse olen muutaman kerran ollut sallitulla ja maksetulla paikalla asianmukaisesti pysäköitynä ja siitä huolimatta tullut lappu. Kaikki tehdään heidän puolestaan erittäin vaikeaksi, jos haluaa reklamoida asiaa.

Ymmärrän ihmisten vihan yritystä kohtaan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraa oikein, ajaa rajoitusten mukaan, jne jne.. Ei ongelmia!

Vierailija
2/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa riistäjille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Meidän taloyhtiöön ko. firma palkattiin ja nyt he sakottavat omia asukkaitakin. Joka asiasta saa vääntää heidän kanssaan. Poikani sai sakot parkkipaikalta, uhkailivat s-postitse mennä käräjille, jos hän ei maksa, mutta lopettivat pienen väännön jälkeen kun poika sanoi ettei tiedä kuka auton on parkkiin ajanut - itse ei ainakaan. Autoa kun ajaa 3 muutakin henkilöä. Heillä on todistusvelvollisuus.

Vierailija
4/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE on vähintään toisena.

Vierailija
5/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tuossa juuri sanoi parkkeeranneensa oikein, mutta silti tuli lappu. Sama mulla, mutta joutuivat lopulta luovuttamaan. Sen koommin en ole kuitenkaan Parkkipaten valvomia paikkoja käyttänyt enkä käytä.

Vierailija
6/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen pikkukylän S-marketin pihalle hankittu kyseisen firman valvonta. Johan herätti närkästystä. Mikä tämä pulju oikein on?

Vierailija
7/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Parkkipatessa töissä. Eniten risoo sateella vaania ruusupuskassa. Ruusupuskia on usein noissa taloyhtiöiden pihoissa.

Vierailija
8/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovatkin muuten tehokkaita. Ihan oikeasti näyttävät kyttäävän pusikoissa, käyvät kirjaamassa sakon ja häipyvät todella nopeasti paikalta. ystäväni oli muuttamassa - ajoi rappukäytävän eteen pakettiauton ja vei tavaroita sisään - lappu vielä tuulilasissa, että muutto päällä niin sillä hetkellä kun olivat viemässä tavaraa rappukäytävään iski pate sakon ikkunaan. Sairasta porukkaa!

Vierailija
9/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut mahdollisuuksien mukaan välttämään liikkeitä, joissa Parkkipate parkkifirmana. Jää yrityksiltä minun rahani saamatta. Sitä voi sitten kauppias miettiä, miksi kanta-asiakkaita poistuu. Olen maininnutkin asiasta muutamassa paikassa, mutta ei ole ollut vaikutusta asiaan.

Vierailija
10/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi paskapaten kanssa.

Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
11/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen alkanut mahdollisuuksien mukaan välttämään liikkeitä, joissa Parkkipate parkkifirmana. Jää yrityksiltä minun rahani saamatta. Sitä voi sitten kauppias miettiä, miksi kanta-asiakkaita poistuu. Olen maininnutkin asiasta muutamassa paikassa, mutta ei ole ollut vaikutusta asiaan.

Sama. Ei enää huvita ottaa riskiä että joutuu toista kuukautta vääntämään selvästä asiasta. Helpommalla pääsee kun menee muualle.

Vierailija
12/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parkkipate on ihan huippu. Se pitää asiattomat poissa taloyhtiön parkkipaikalta. Ennen vieraspaikat olivatkin aina täynnä naapuritalojen autoja, mutta kiitos ParkkiPaten homma on nyt kunnossa.

Vierailija
13/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi paskapaten kanssa.

Nimim. Kokemusta on.

Kyseisen "firman" toiminta on halpahintaisinta ja ala-arvoisinta mitä Suomesta löytyy.  Ja en ymmärrä, miten epätoivoinen jonkun pitää olla pestautuessaan täydellisen *askafirman palvelukseen.

Suomi kaipaa pikaisesti lakia yksityisestä "pysäköinninvalvonnasta"

Vierailija
14/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin paikoissa tuntuu, että säännönmukaisesti laputetaan myös luvallisiakin asiakkaita siinä toivossa, että ihmiset eivät jaksa reklamoida asiasta ja jotkut sitten maksavat kiltisti karhun ja nielevät kiukkunsa hiljaa käsi taskussa nyrkissä. En ihmettelisi, jos jotkut koltiaiset tunkisivat perunoita Parkkipaten autojen pakoputkiin, niitä nähdessään. Se on tietysti väärin, mutta joskus jollain saattaa palaa pinna ja saattaa syyllistyä tällaiseen ilkivaltaan.

Vierailija
15/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta parkkipate on ihan huippu. Se pitää asiattomat poissa taloyhtiön parkkipaikalta. Ennen vieraspaikat olivatkin aina täynnä naapuritalojen autoja, mutta kiitos ParkkiPaten homma on nyt kunnossa.

Terve Pate.

Vierailija
16/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Parkkipaten omistajat ja työntekijät nauttia suurta arvostusta lähipiirissään. 

Vierailija
17/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipate pitäisi julistaa rikollisjärjestöksi ja ulosmitata kaikki rikoksella saatu hyöty.

Vierailija
18/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipate pitäisi julistaa rikollisjärjestöksi ja ulosmitata kaikki rikoksella saatu hyöty.

Olisitko tyytyväinen jos kaupungin pysäköinninvalvonta hoitaisi tehtävänsä ja kirjoittaisi virhemaksusi Paten sijaan?

Vierailija
19/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko tyytyväinen jos kaupungin pysäköinninvalvonta hoitaisi tehtävänsä ja kirjoittaisi virhemaksusi Paten sijaan?

Kyllä. Sata kertaa ennemmin virallinen kaupungin valvonta kuin hämäräperäinen rikollisjärjestö.

Vierailija
20/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmalliseksi tämä koko Pateilu muuttuu kun esimerkiksi kerrostalon parkkipaikkaa vahtivat nämä parasiitit.

Kaupungin kaduilla jne "yleisillä" paikoilla sama kuka lapun väärin pysäköidystä tekee, mutta esim. meidän pihalla Turussa 2h parkkiaika kiekolla. 06-22 välillä. Joten jos tyttöystävä tulee töistä viiden jälkeen, kiekko saa käydä rukkaamassa moneen kertaan. Miettikää itse hassuttelijat, perusteellisempi seksisessio jää kesken kun joutuu käydä kääntämässä kiekkoa, eihän kaksi tuntia ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi