Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin tyttöystävälleni tilaa tehdä gradua - Ero

Vierailija
16.05.2021 |

Eli sovittiin, että annan hänelle rauhaa tehdä sitä valmiiksi. 3kk jälkeen tuloksena oli, että ei tehnyt gradua eikä enää tapailla.

Naiset...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit vanhanaikaiseen. Kai edes kävit huorissa "graduaikaan"?

Vierailija
2/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu2223 kirjoitti:

no ei, olin luittavainen siihen että hän tekee sen, mitä lupaa ja osaisi arvostaa antamaani tilaa. Käpälien nuolemiseksi meni, mutta tietää taas ensi kerralla paremmin miten naisia tulee kohdella, pitämällä hihnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedän tunteen. Sanoin miehelle että tarvitsen tilaa, että saan myös keskityttyä opintoihin. Nyt olen saanut sitä tilaa, mutta huomaan että alan kadottaa yhteyttä mieheen.

Kaipaisin silti hänen huomiotaan ja aikaansa ja en oikein tiedä mitä tästä kaikesta nyt ajatella. Pyysin tilaa ja sain ja nyt haluaisinkin kaiken takaisin niin kuin aiemmin oli. Melkoinen tuuliviiri-olo ja en kehtaa miehelle tästä sanoa.

Mutta nyt tosiaan tuntuu että meillä ei ole enää sellaista yhteyttä kuin aiemmin. Tuntuu että liun kokoajan kauemmaksi, päivä päivältä ajattelen miestä vähemmän ja vähemmän.

Vierailija
4/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olisi tullut joka tapauksessa"annoitko" sinä mitä tai et. Eli se ei sinun antamisista ollut kiinni. Miehet...

Vierailija
5/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jättämässä surut parikymppisten Tsekkiin satkulla, lompakko kestää köyhemmälläkin miehellä. Vastaa noin kolmea sataa tuntia terapiaa.

Vierailija
6/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mut mä en voinut muuta. Olit niin tollo ettet tajunnut muuten.

Ex

Vierailija
7/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään tyttöystävä, jos vasta tapailette.

Vierailija
8/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittikö toinen että kun "annat tilaa toiselle" ja otat itsellesi aikaa, tarkoittaa se naisen korvissa eroa. Vai vaatiko nainen itse tilaa ja omaa aikaa, mutta se olikin sinulle yllätysero. Kumpi huijasi kumpaa vai väärä käsitys? 

Vierailija
9/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasii naiset on.

Vierailija
10/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkeliz

Vierailija
11/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa saatuaan nainen tajusi, että hänellä on kivempaa ilman sinua ap. Silloin on luontevaa erota. Miltä ap sinusta elämä maistui, kun olit antanut naiselle tilaa? Kaipasitko naista?

Vierailija
12/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko ap naiselle, että nähdään vasta sitten, kun vihdoin olet saanut sen gradun valmiiksi?

Vierailija
13/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei, olin luittavainen siihen että hän tekee sen, mitä lupaa ja osaisi arvostaa antamaani tilaa. Käpälien nuolemiseksi meni, mutta tietää taas ensi kerralla paremmin miten naisia tulee kohdella, pitämällä hihnassa.

Sinulla kävi hyvä tuuri, kun pääsit hänestä eroon tässä vaiheessa. Myöhemmin, jos olisitte saanut lapsia ja omaisuutta, olisit saanut suuren laskun.

Vierailija
14/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuosta hihnasta pitämis -ajatuksesta tuli mieleen jojo. Tiedättekö kuinka sen voi päästää alas ja sen saa silti nykäistyä takaisin ylös. Kunhan ei liian pitkäksi aikaa päästä sitä sinne alas, kun sitten sitä ei saa enää palautettua ylös.

Mitä itse nyt toivoisin omalta mieheltäni, että hän olisi siinä mielessä aloitteellinen että muistuttaisi minua olemassa olostaan ja herättelisi vähän tunteitani. Että vaikka minulla olisi kiire ja ajatukset sekaisin, niin että hän muistaisi minua silloin tällöin viestillä. Ei päästäisi sitä jojoa sinne mistä sitä ei enää saa nykäistyä ylös.

Että vaikka sanoin että haluan tilaa, niin en halua täyttä radiohiljaisuutta.

Nro 3

Vierailija
15/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa tuollaista asennetta, naiset ovat mitä ovat. Pettäviä lutkia kaikki. Jopa 20% lapsista on käenpoikaisa, ja muistetaan että suurin osa käyttää ehkäisyä!

Kysy itseltäsi: mitä nainen muka tarjoaa sinulle joka nostaa elämäsi laatua?

Sen ilmiselvän saat ostettua

Vierailija
16/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa tuollaista asennetta, naiset ovat mitä ovat. Pettäviä lutkia kaikki. Jopa 20% lapsista on käenpoikaisa, ja muistetaan että suurin osa käyttää ehkäisyä!

Kysy itseltäsi: mitä nainen muka tarjoaa sinulle joka nostaa elämäsi laatua?

Sen ilmiselvän saat ostettua

Alle 10% niistä lapsista, joiden geeniperimää mies epäilee ja haluaa testin, ovat käenpoikasia.

Mutta tuo 20% on u l i miesten lempitarina.

Vierailija
17/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jättämässä surut parikymppisten Tsekkiin satkulla, lompakko kestää köyhemmälläkin miehellä. Vastaa noin kolmea sataa tuntia terapiaa.

Ei ne mitään tsekkejä ole, vaan tsekkeinä esitettyjä romanialaisia ihmiskauppiaiden orjia.

18/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuosta hihnasta pitämis -ajatuksesta tuli mieleen jojo. Tiedättekö kuinka sen voi päästää alas ja sen saa silti nykäistyä takaisin ylös. Kunhan ei liian pitkäksi aikaa päästä sitä sinne alas, kun sitten sitä ei saa enää palautettua ylös.

Mitä itse nyt toivoisin omalta mieheltäni, että hän olisi siinä mielessä aloitteellinen että muistuttaisi minua olemassa olostaan ja herättelisi vähän tunteitani. Että vaikka minulla olisi kiire ja ajatukset sekaisin, niin että hän muistaisi minua silloin tällöin viestillä. Ei päästäisi sitä jojoa sinne mistä sitä ei enää saa nykäistyä ylös.

Nro 3

Nyt hei, aikuisena (?) ihmisenä sinä tietenkin otat itse vastuuta parisuhteestasi etkä vaan odottele että mies herättelisi tunteitasi. Miten mies voisi tajuta että hänen pitäisikin toimia juuri päinvastoin kuin olette sopineet?

Vierailija
19/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei tyttö-tai poikaystäväsi enää halua olla kanssasi, ei kerro mitään mistään sukupuolesta yleisesti, paitsi että tässä yhteiskunnassa sekä tytöt että pojat saavat itse päättää, seurustelevatko. Jatka eteenpäin, elä elämääsi.

Vierailija
20/32 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8510 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 3

Nyt hei, aikuisena (?) ihmisenä sinä tietenkin otat itse vastuuta parisuhteestasi etkä vaan odottele että mies herättelisi tunteitasi. Miten mies voisi tajuta että hänen pitäisikin toimia juuri päinvastoin kuin olette sopineet?

No kyllähän minä tietenkin otankin, mutta haluaisin että mies näyttää että olen hänelle tärkeä. Jos hänestä ei mitään kuulu niin siitä tulee sellainen ole että hänelle olisi ihan sama ollaanko edes yhteyksissä vai ei.

En mahda mitään, siltä se vain tuntuu.

Nro 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän