Onko täällä ketään ulkosuomalaista kirjoittelemassa Yhdysvalloista?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olette pärjänneet korona-ajan?
Mikas parjatessa? Noudattaa neuvoja ja on hyvillaan etta taivaalta ei tipu ohjuksia. Pahemminkin voisi olla ja ihmetyttaa kun suomalaiset nipottaa ihan tyhjasta.
Millä kirjoitat kun sinulla ei ole ääkkösiä? Itse kyllä olen kaikkiin mobiililaitteisiin ne helposti saanut (vaihdan lennossa Usa/Suomi- näppäimistöä riippuen kenelle kirjoitan).
Hewlett Pacard Pavilion lappari joka on niin iso etta ei tata mihinkaan kanneta. On toinenkin pienempi Microsoft Surface mutta sisalla sekin pysyy. Kun lahden liikkeelle en halua kenenkaan minua hairitsevan, huomioin ymparistoani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te siellä jenkeissä teette?
Mä olen duunikomennuksella, tulin tammikuussa 2020... ei ole ollut ihan sellainen vuosi kuin olin suunnitellut.... tylsää, työntäytteistä ja tosi yksinäistä, siksipä mä täällä av:lla pörrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen duunikomennuksella, tulin tammikuussa 2020... ei ole ollut ihan sellainen vuosi kuin olin suunnitellut.... tylsää, työntäytteistä ja tosi yksinäistä, siksipä mä täällä av:lla pörrään.
Miksi jäit sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäit sinne?
Olen siis lähetettynä työntekijänä, firman sponssaamalla viisumilla joten olisi aika tuhoisaa uran kannalta ilmoittaa ettei nyt hotsitakaan. Lisäksi toivon että tässä pikkuhiljaa päästään takaisin normaalielämään, toimistolle tosin palataan vasta syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kylla olen. Aito amerikkalainen jenkkilästä.
*jenkkilasta
Täällä ollaan. Olen 6kk vauvan kotiäiti. En kyllä juurikaan kirjoittele täällä. Lähinnä tulin lukemaan vauvaketjuja aamukahvia juodessa
Siella missa muutkin kuvitteelliset henkilot, omassa paassaan.