Onko täällä ketään ulkosuomalaista kirjoittelemassa Yhdysvalloista?
Kommentit (29)
Itärannikolle 7h, siitä sitten enemmän riippuen missä asuu. Siis aikaero.
On, kello tulee kohta 14:30 täällä itärannikolla, aurinko paistaa. Ei hullumpi sunnuntai.
Missä on se legendaarinen suomalaisrouva joka kertoi täällä ummet ja lammet miehestään elämästään Nykissä?
Aika ihanaa varmaan. Oon käynyt vaan New Yorkissa ja Texasissa, Houstonissa. t.ap
Niin paistaa keskella maatakin, klo 1:28. Puissa lehdet ja narsissit jo kukkineet.
Vierailija kirjoitti:
Miten olette pärjänneet korona-ajan?
Mikas parjatessa? Noudattaa neuvoja ja on hyvillaan etta taivaalta ei tipu ohjuksia. Pahemminkin voisi olla ja ihmetyttaa kun suomalaiset nipottaa ihan tyhjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikas parjatessa? Noudattaa neuvoja ja on hyvillaan etta taivaalta ei tipu ohjuksia. Pahemminkin voisi olla ja ihmetyttaa kun suomalaiset nipottaa ihan tyhjasta.
Millä kirjoitat kun sinulla ei ole ääkkösiä? Itse kyllä olen kaikkiin mobiililaitteisiin ne helposti saanut (vaihdan lennossa Usa/Suomi- näppäimistöä riippuen kenelle kirjoitan).
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä kai ihan ok, vielä avioliitto jotenkuten kasassa ja etäduunia on tehty nyt 14 kuukautta.... lapsilla hybridi koulu/etäkoulu....
Vierailija kirjoitti:
Mitä te siellä jenkeissä teette?
Mä olen töissä ja kolmen lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Teen mita tahdon ja milloin tahdon, olen elakkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö rahat yhtään mihinkään? Täällä Suomessa on hyvä jos ruokaa saa nenänsä eteen. Mutta Suomi on kuitenkin maailman onnelisin maa ;) Nauraisin jos ei itkettäisi. Ja huonompaan mennään koko ajan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö rahat yhtään mihinkään? Täällä Suomessa on hyvä jos ruokaa saa nenänsä eteen. Mutta Suomi on kuitenkin maailman onnelisin maa ;) Nauraisin jos ei itkettäisi. Ja huonompaan mennään koko ajan!!!!
Me elamme sijoitusten tuotoilla, vuodessa menee n.$70,000. Syomme hyvin ja nyt on jo Kalifornian matkan liput tilattu. Valtiokin tuputtaa rahaa kovidin takia, minulla on kayttamaton Visa kortti johon on ladattu $600. Ei ole minkaan tarvetta.
On oma vika jos tyossakayvana tuhlaa kaikki tulonsa eika ajattele elakeaikaa. Me olemme laskeneet etta voimme molemmat elaa satavuotiaiksi ja viela jattaa lapselle mahtavan perinnon.
On.