Mikä on mielestäsi sopiva paino 167-senttiselle?
Painan nyt 65kg ja jonkun verran pitäisi pudottaa.
Kommentit (12)
Mutta riippuu niin siitä että onko lihaksia vaiko pelkkää höttöä koko kroppa täynnä ;)
Viitisen kiloa ainakin pois, niin olen tyytyväinen.
Minä olen 168 ja 62-kiloisena hoikka. Alle 60-kiloisena olen jo (liian) laiha.
on 23.3 eli olet normaalipainoinen. Jos se on sinusta liikaa niin voithan jonkun kilon tiputtaa, ruumiinrakennekin vaikuttaa siihen miltä näytät. 56-kiloisena indeksisi olisi noin 20, siellä normaalipainon alarajoilla. I
Itse en enää edes haaveile noin matalasta indeksistä, lievä ylipainokin tuntuisi mahtavalta saavutukselta tämän nykyisen massan sijaan :-)
ja painan 53kg. Mulle sopiva paino on 50-55kg. Jos menee alle 50kg niin näytän ihan kamalata, mutta yli 55kg on jo sellainen että selluliittiä kertyy reisiin ja pyllyyn.
Mutta olen aina ollut erittäin siro ja luuni ovat pienet.
Minä olen 169 cm ja 66 kg ja mielestäni oikein sopiva. Ennen lapsia painoin aina alle 60, jotain 56-58 kg yleensä ja inhosin olla niin laiha. Tykkään nykyisistä muodoistani!
Vierailija:
Minä olen 169 cm ja 66 kg ja mielestäni oikein sopiva. Ennen lapsia painoin aina alle 60, jotain 56-58 kg yleensä ja inhosin olla niin laiha. Tykkään nykyisistä muodoistani!
Ennen lapsia mitat olivat 170/62, ja olin liian laiha. Jotkut kyselivätkin minulta vähän huolestuneena, syönkö varmasti tarpeeksi ym. Nyt painan 67 kg ja olen tyytyväinen! Olen hoikka, mutta muodokas! :)
Mä olen 160cm ja painan nyt 60 kiloa ja on just passeli mulle. Pidän omasta vartalostani ja vielä,kun vaatteetkin ovat kokoa 36,niin eipä tässä ole enää mitään tarvetta muuttaa!
Maratoonarille joku 55kg on ihan ok. Salilla ja voimajumpissa käyvä tuskin tuohon kykenee t. sitten ei lihakset kasva ollenkaan ja/tai tekee lihasliikkeensä väärin/liian kevyillä panoilla.
Imetyksen jäljiltä painoin jossain vaiheessa 57kg ja se oli todella liian vähän minulle. 60kg on se paino, joka minulla pysyy: siis että mun ei tarvitse tarkkailla syömisiäni tai liikkumistani, vaan normaalisti elämällä painan sen 60kg.
Lisäksi 60kg painoisena minulla on takapuoli (siis sopiva...), 57kg painoisena muuten sopivat farkut roikkui perseestä tyhjinä. Ja muutenkin muodot kohdallaan. Mutta ei toisaalta yhtään ylimääräistäkään.
tällähetkellä painan raskaudenjäljiltä 71 kg ja siinä on hiukan liikaa. Normaalipainoni on n. 61-64, ja jos sinne pääsen takaisin, olen tyytyväinen. Sen alempaa painoa en edes yritä tavoitella, koska minusta ei ole kituuttamaan vähällä ruualla.
itse olen 168 cm ja painan 58 kg ja mielestäni se on sopiva paino, kun paino laskee 56 tuntuu se liian alhaiselta ja jos on noussut yli 60 niin tuntuu liian suurelta.