Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?
Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisten KOKEMASTA ahdistelusta on "likaisia katseita" eli ei ahdistelua alkuunkaan. Nykyään moni luulee olevansa jotenkin keskivertoa parempi ja muutenkin huomion arvoinen ihminen, jota muut seuraavat ja katsovat, vaikka oikeasti muut eivät katso sinua pidempää kuin muita.
Et tiedä yhtään mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisten KOKEMASTA ahdistelusta on "likaisia katseita" eli ei ahdistelua alkuunkaan. Nykyään moni luulee olevansa jotenkin keskivertoa parempi ja muutenkin huomion arvoinen ihminen, jota muut seuraavat ja katsovat, vaikka oikeasti muut eivät katso sinua pidempää kuin muita.
Ai ei saisi katsoakaan, että sekin on jo ahdistelua. Voi herranjumala.
Vierailija kirjoitti:
Väität terveenä 40-vuotiaana miehenä, ettet ajattele naisista seksuaalisesti? Et ole vielä ihan niin vanha... Ongelma on se, että nuo hienohelmat ajattelevat, ettet osaisi käyttäytyä töissä, koska heidän ikäisensä aknenaamat eivät ole naisten kanssa jutelleet Snapchatin ulkopuolella. Sinussa ei ole mitään vikaa, vaan omaa varjoaankin pelkäävissä naisissa. 2000-luvun tuotoksia.
Varmaankin nelikymppiset miehet naisessa seksiä ajattelevat. Niin me parikymppisetkin sekä miehet että naiset. Mutta on totinen tosi, etten mä parikymppisenä naisena ajattele ollenkaan seksiå nelikymppisen ukon kanssa; tseesus, mun isä on 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.
Miksi hitossa heteromies haluaisi vain keskustella jos voisi myös panna?
Kukaan ei halua panna yli 40v ukkoja......... :DD
Eikä myöskään yli 40v akkoja....... 8DD
Aika monikin haluaa, koska nainen on nainen ja kelpaa aina!!!
Kun naisen lisääntymistä on ohi, miesten seksuaaliohjelmointi ilmoittaa ettei se enää ole panemisen arvoinen. Toki poikkeuksia on, mutta harvoja.
Tämähän on hieno asia. nnuori nainen nähdään misten silmissä "panemisen arvoisena".. hyi helv. M
Näkevät hän naisetkin miehet yhtä lailla seurustelun arvoisina tai sitten ei. 😂Mikä tuossa triggeröi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä kolmannella silmällä tämä tieto muiden kokemasta ahdistelusta on laskettu tietoosi? Menepäs syömään lääkkeesi.
Olen seurannut tilanteita sivusta ja minua on syytetty ahdistelusta.
Tämä oma kokemuksesi riittää mielestäsi päätelmiisi? Ok, ei kannata tähdätä ihan ydinfyysikoksi.
Naisen ajattelevat miestä seksuaalisesti, mutta potevat siitä morkkista, joten projektoivat nämä ajatukset miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieno asia. nnuori nainen nähdään misten silmissä "panemisen arvoisena".. hyi helv. M
Näkevät hän naisetkin miehet yhtä lailla seurustelun arvoisina tai sitten ei. 😂Mikä tuossa triggeröi?
Minä kyllä näen ihmiset ihan muiden asioiden kautta, esim. pätevänä työkaverina. En tiedä sitten mikä kiima sinua vaivaa, jos et ole joku teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.
Eli olet valmis panemaan vaikka 80-vuotiasta mummoa tai 3-vuotiasta tyttöä? Nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä kolmannella silmällä tämä tieto muiden kokemasta ahdistelusta on laskettu tietoosi? Menepäs syömään lääkkeesi.
Tämä oma kokemuksesi riittää mielestäsi päätelmiisi? Ok, ei kannata tähdätä ihan ydinfyysikoksi.
Riittävätkö sinun kokemukseksi päätelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittävätkö sinun kokemukseksi päätelmiin?
Olenko esitellyt täällä jotain päätelmiäni?
Surullista, että ainoa viisas viesti tässä ketjussa on poistettu. Se jossa toivottiin ihmisten näkevän toisensa ihmisinä eikä objekteina. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se silmiä hivelee nuorten naisten pyöreät pakarat ja terhakkaat rinnat.Nykyinen treenipöksyt joka paikassa-kulttuuri on miesten mieleen.Kavereiden kanssa juuri tästä puhuttiin.
Olen kaksvitonen nainen ja kyllä minunkin silmiä hivelevät 20-30 v nuorten miesten tiukat farkut jms. Mutta kun 40v mahakas mies näyttää yksinomaan naurettavalta yrittäessään pukeutua samoin kuin poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Miehet saalistavat nuoria naisia k***ä ojossa, (minkä he itsekin myöntävät) ja naiset pelkäävät heitä siksi. Tässä vastaus ap:n kysymykseen.
Näin miehenä sanon että olet oikeassa. Evoluutio ei ole tehnyt miehiä ja naisia sellaisiksi, että halut ja tarpeet kohtaisivat. 😂😂😂
Sinänsä huvittavaa. Pillunkipeät miehet ja romantiikan täyttämän parisuhteen kaipuiset naiset eivät 99 prosentin varmuudella tule saamaan mitä haluavat. Elleivät sitten tyydy kompromisseihin ja peitä itseään ajattelemaan että saamaansa kaipasivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen lisääntymistä on ohi, miesten seksuaaliohjelmointi ilmoittaa ettei se enää ole panemisen arvoinen. Toki poikkeuksia on, mutta harvoja.
Miehet triggeröityy kun naiset näkee ne lompakkona
Pidätkö itseäsi komeana & muutenkin naisten mieleen? Usein on, että parikymppiset ja nykyään vielä kolmekymppisetkin valitettavasti, on täysiä kakaroita, ja jos meinaa saada itselleen aikuisen kumppanin, kyllä se siihen päälle 40, alle 50 haarukkaan osuu. Saattaapi olla, että niillä nuoremmilla naisilla on suhun ihastus. Itse ainakin muutun ihastuessani niin hermostuneeksi, että pidän etäisyyttä ihan vaan etten nolaa itseäni. Ja sitten ne vanhemmat naiset ajattelee, että olet heille liian nuori, poikanen vasta, eli ei mitään syytä pitää etäisyyttä.
Ei varmaan ole pelkkää metoota menossa, paitsi joillakin on. Osa parikymppisistä kokee ettei ole ehkä mitään yhteistä nelikymppisen perheellisen miehen kanssa. Tai ehkä olet persoonalta esim. liian macho (elät miesten maailmassa), todella erilaiset kiinnostukset kuten ihmisillä yleensä on tai jotain muuta, ettei synny oikein kontaktipintaa. Työpaikallanne voi olla joku hierarkia ja nuori nainen yrittää saada työnsä tehtyä, osa kaipaa työrauhaa /työhuonetta. Jos olet jo muiden kanssa sosiaalinen, eivät he tuppaudu niihin piireihin, voi olla oma juttelukerho heillä jonkun toisen naisen kanssa. Tai kaveripiiri muualla tai oma mies kieltänyt mieskontaktit ja nuori neito kiltisti uskoo. Nämä olivat vain arvauksia, syitä voi olla monia listaan, josta voi karsia.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät, että jos alkavat heittämään läppää ja juttelemaan paljon, vanhempi mies ihastuu heihin. Ja kun heillä ei ole mitään tunteita näitä miehiä kohtaan, niin siitä tulee vain kiusallista. Moni mies luulee, että hymyilevä ja paljon jutteleva nainen on kiinnostunut.
Tämä! Kokemuksesta voin sanoa, että miehet kuvittelevat liikoja, jos heille on ystävällinen. Heitä on vaikea saada ymmärtämään, ettei todellakaan kiinnosta. Parempi siis olla vähän ynseä.
Osa nuorista naisista on vain on aika jähmeitä sosiaalisessa kanssakäymisessä, kun on totuttu vain näpytellen pitämään kontakteja oudompiin ihmisiin bestisten lisäksi. Mutta mitä olen näitä simpukoita charmillani ja luonnollisuudellani availlut ajan kanssa, niin usein on pöksyistä löytynyt melkoinen helmi.
Tuo ei pidä paikkaansa että kaikki naiset kokee ahdistelua,itse olen ruma ja pyöreä,selluliittinen näppylänaama, ehkäpä siksi olen saanut olla rauhassa,ikinä en muista että olisi ahdisteltu,jos ei hyi stna hyi hyi huuteluja ei lasketa, tosin kun olin 17 suht normaalin näköinen,oli sellainen vähän polvien yläpuolella oleva hame ,
mulle joku n 20 vuotias mies autosta vislasi,oli 2 muutakin miestä ja nainen autossa,sit se pysähty ja kehui ootpa hyvännäköinen,kiitin ja lähdin pakoon,olin siihen aikaan koulukiusattu ja hirveän ujo,harmi etten uskaltanut jutella sille, kun luulin että pilailee vaan:(