Mies oli ilmoittanut sukulaisilleen väärän hääpäivän! Hänen ei tarvinnut tehdä kuin yksi asia,
ja se oli, että olisi varmistanut meidän hääpäivän sopivan kaikille läheisilleen. Oli sitten ilmoittanut heille eri päivän, kun MUISTI sen väärin. Ja tämän takia nyt osa hänen lähisukulaisistaan ei pääse häihin, koska on jo sovittua menoa. Mitä tekisit, jos kirkko, kampaaja, kuvaaja jne olisi jo varattu, siirtäisitkö päivää? Häät ovat pienet ja koko idea oli muutenkin kutsua vain läheiset paikalle.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei vain kehtaa esitellä sinua sukulaisilleen, tuskin vahinko.
Olen jo tavannut hänen sukulaisensa, joten siitä ei ole kiinni. Mies on joskus typerä muissakin asioissa, mutta en uskonut että jotain tällaista voisi tapahtua. ap
Jos mies tuntuu jo ennen häitä typerältä, kannattaisi unohtaa koko vihkiminen.
Ei hän tunnu typerältä, vaan tekee joskus eri tavalla kuin muut ihmiset. Olen siitä huolimatta tai juuri siksikin häneen aikoinaan rakastunut. Nämä häät olisin vaan halunnut hoitaa perinteisesti. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo tavannut hänen sukulaisensa, joten siitä ei ole kiinni. Mies on joskus typerä muissakin asioissa, mutta en uskonut että jotain tällaista voisi tapahtua. ap
Jos mies tuntuu jo ennen häitä typerältä, kannattaisi unohtaa koko vihkiminen.
Ei hän tunnu typerältä, vaan tekee joskus eri tavalla kuin muut ihmiset. Olen siitä huolimatta tai juuri siksikin häneen aikoinaan rakastunut. Nämä häät olisin vaan halunnut hoitaa perinteisesti. ap
Olisit laittanut kutsut postiin. Olet jo iso tyttö, etkä tarvitse kaikkeen miehen lupaa.
Perukaa.
Sanokaa syyksi vaikka, että "rakkaus jää, häät siirtyvät!"
Sitten sanot miehellesi, että mennään naimisiin, kun olet valmis kutsumaan kunnon kutsukortilla. Ja sitten unohdat koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten miehen sukulaiset ei tule. Pääsette halvemmalla ja täysin miehen miehen moka. Eikö olisi ollut kiva laittaa yhdessä oikeat kutsut. Siitäkin jää kiva muisto vieraille, kun tulee kaunis kutsu.
Hiukan ohis, mutta nykyään kun ihmisillä on kaikenlaista menoa ja kiirettä, niin on ihan fiksua kertoa hyvissä ajoin ainakin läheisimmille sukulaisille milloin juhlat on tarkoitus järjestää, niin he tietävät hiukan suunnitella menojaan etukäteen. Toki varsinaiset kutsut lähetetään myös, mutta lähempänä juhlia.
Minä taas ihmettelen mitä ihmen kiireitä ja menoja ihmisillä näinä aikoina on? Kokoontumisrajoitukset ovat vielä monin paikoin voimassa ja harrastukst tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisit laittanut kutsut postiin. Olet jo iso tyttö, etkä tarvitse kaikkeen miehen lupaa.
Miehen lupaa?
Kiva kutsut tehdä yksin, häät järjestää yksin...ei tarvita miehen lupaa, ei, mutta olishan se vähän ankeeta yksin järjestää häitään.
Arvaas miten käy, jos saatte lapsia? Ton uuvatin kanssa, huhhuh.
Kuulostaa että miehellä on autismin kirjoa.
Selvää on se, että miehellesi ei naimisiinmeno ole tärkeää. Jos olisi, hän toimisi toisin. Nyt vain sinun pitää päättää, miten tämän tiedon kanssa elät ja toimit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lupaa?
Kiva kutsut tehdä yksin, häät järjestää yksin...ei tarvita miehen lupaa, ei, mutta olishan se vähän ankeeta yksin järjestää häitään.
Ainakin huomaisi ettei kannata mennä naimisiin ja varsinkaan perustaa sitä perhettä. Joko on ap vauva tilauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette yhdessä tehneet nättiä kutsukorttia, josta olisi käynyt ilmi kaikki tarpeellinen tieto.
Koska mies ei halunnut. Kaikki piti tehdä pienimuotoisesti, ja asiasta sai ylipäänsä kertoa vasta sitten kun hän oli valmis. Tähän se sitten johti. ap
Kuulostaa vahvasti siltä, että mies ei edes halua naimisiin.
Mies, jos luet tätä, peru ne häät ja vedä kännit.
Mitä mies on mieltä asian saamasta uudesta käänteestä?
Mies tuli järkiinsä tai ei kiinnosta mokomat häät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette yhdessä tehneet nättiä kutsukorttia, josta olisi käynyt ilmi kaikki tarpeellinen tieto.
Koska mies ei halunnut. Kaikki piti tehdä pienimuotoisesti, ja asiasta sai ylipäänsä kertoa vasta sitten kun hän oli valmis. Tähän se sitten johti. ap
Kuulostaa vahvasti siltä, että mies ei edes halua naimisiin.
Kun sanot että asiasta sai kertoa vasta kun hän oli valmis niin mihin hänen piti olla valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet menossa typeryksen kanssa naimisiin, ihan tottako puhut?
Eli 0/5.
Ihminen sabotoi asioita joita ei oikeasti halua. Vaikka tiedostava minä olisi täysin sitoutunut johonkin päämäärään tai ajatukseen, niin alitajunnan aito minä saattaa olla eri mieltä. Silloin yleensä henkilö alkaa sabotoida päämääräänsä tajuamattaan sitä edes itse. Pitäisikö kysyä mieheltä haluaako hän aivan oikeasti naimisiin vai toteuttaako hän tietämättään jotain päämäärää joka ei ole välttämättä hänen vaan esimerkiksi hänen vanhempiensa?
Luulen, että jos mies olisi muistanut päivän oikeinkin, olisi näillä tietyillä sukulaisilla ollut juuri sille päivälle menoa.
Eroaisin koko miehestä.
Kuulostaa ääliöltä muutenkin.
Jos oikeasti erehtyi päivästä, on niin heikkolahjainen, etten voisi olla sellaisen kanssa.
Jos taas tahallaan kertoi väärän päivän, on niin k-pää, etten voisi olla sellaisen kanssa.
Ei ole siis kuin huonoja vaihtoehtoja.