Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kunnassa on hienoimmat maisemat?

Vierailija
15.05.2021 |

Minusta Raisiossa.

Kommentit (399)

Vierailija
161/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantali. Voit kävellä kilometritolkulla upeissa merimaisemissa vaihtelevasti korkeilla kallioilla, hiekkateitä, polkuja pitkin. Vetää sanattomaksi aina vaan vaikka matkustellen koitettu löytää upeimpia paikkoja ympäri maailman. Toki turun saaristo kokonaisuudessaan aivan upea veneestä käsin katsottuna.

Vierailija
162/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanko, ehdottomasti. Hienoja rantoja joka suunnalla ja ne pitsihuvilat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnassa. Hoikkien naisten.

Vierailija
164/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielinen rannikko on täynnä kaunista maisemaa. Rannikko ylipäätään Hangosta Vaasaan.

Vierailija
165/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomen luonto on kaunis.

Mutta lapissa on minun mielestä kauneinta.

Olen lappilainen niin ne lapin metsät vaan hivelee silmiä ja sydäntä.

Vierailija
166/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa tietenkin: reilusti komeita kivitaloja eikä aina vaan niitä iänikuisia puuröttelöitä.

Vierailija
167/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändö saattaa olla hienoin. Tai Eckerö. Tai Vårdö. Tai Geta, Kökar... Saarilla on hienot maisemat.

Vierailija
168/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju sarkasmia?

Ai siksikö, kun kaikki eivät ajattele kuten sinä? Missä sinusta on hienoimmat maisemat Suomen kunnista?

Vierailija
169/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä enemmän tai vähemmän kaikki Ahvenanmaan kunnat sopisivat tähän. Todella hienoa seutua kaikin puolin. Merta, aurinkoa ja saaristoa. Löytyy karua ja vehreää.

Olin tulossa samaa kirjoittamaan. Itse olen melkein 4 vuotta sitten Ahvenanmaalle töiden perässä muuttanut. Talvi täällä voi olla tosi ankea, kylmä merituuli pohjoisesta ei ole mikään kiva asia. Mutta sitten alkaa kevät ja se on kyllä ehkä parhain asia täällä. Luonto herää aikaisin keväällä, valtava määrä muuttolintuja (voi nähdä 20 joutsenen ryppään ruokailemassa) ja mikä kukkaloisto. Pitkä ja kylmä talvi unohtuu aina keväällä, enkä kyllä ihan heti ole täältä pois muuttamassa.

Vierailija
170/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinna, Punkaharju, yleensä Saimaan rannalla sijaitsevat kunnat ja kaupungit.

Lähes mikä tahansa rannikkokaupunki/kunta.

Kuusamo, Posio, Kolin seutu.

Vierailija
171/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla! Havukosken maisemat ovat hienoja.

Vierailija
172/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Keski-Suomen kunnat ja kaupungit.

T: keskisuomalainen

Vierailija
173/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
174/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenkyrössä.

Vierailija
175/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Keski-Suomen kunnat ja kaupungit.

T: keskisuomalainen

Kyllä! Komeaa mäkistä maastoa ja järvimaisemaa

Vierailija
176/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin Yyterin alueella ranta, meri, metsät

Vierailija
177/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä enemmän tai vähemmän kaikki Ahvenanmaan kunnat sopisivat tähän. Todella hienoa seutua kaikin puolin. Merta, aurinkoa ja saaristoa. Löytyy karua ja vehreää.

Olin tulossa samaa kirjoittamaan. Itse olen melkein 4 vuotta sitten Ahvenanmaalle töiden perässä muuttanut. Talvi täällä voi olla tosi ankea, kylmä merituuli pohjoisesta ei ole mikään kiva asia. Mutta sitten alkaa kevät ja se on kyllä ehkä parhain asia täällä. Luonto herää aikaisin keväällä, valtava määrä muuttolintuja (voi nähdä 20 joutsenen ryppään ruokailemassa) ja mikä kukkaloisto. Pitkä ja kylmä talvi unohtuu aina keväällä, enkä kyllä ihan heti ole täältä pois muuttamassa.

Ihan mielenkiinnosta: Osaatko sanoa, onko tuon kylmän pohjoistuulen ja viiman suhteen eroa talvisin siinä, onko pohjois- vai eteläpuolella ns. pääsaaria? Esimerkiksi Geta pohjoisessa tai Lemland ja Maarianhamina etelämpänä.

Vierailija
178/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla, Pelkosenniemi ja Savukoski, niissä maisemissa on sitä jotain. En ihan ymmärrä niitä, jotka laittavat Kuusamon edelle, kun pohjoiseen päin mentäessä mielestäni Koillis-Suomi vain kaunistuu. Toki Kuusamossakin on yhtä lailla hienoja maisemia, ehkä kyse onkin siitä, mihin on pysähtynyt katsomaan tarkemmin.

Vierailija
179/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kaunis näkymä on Korsnäsistä. Tervetuloa!

http://www.suomiopas.fi/resource/file/thumbnail/88/00000008583_00000026…

Vierailija
180/399 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että eniten yläpeukkuja saaneissa Lapin kunnissa on myös vähiten asukkaita. Toisaalta - nythän niissä onkin ollut muuttovoittoa pitkästä aikaa. Kyllä viihtyisyys on tärkeää myös.