Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen synnyttänyt ilman että tiesin olevan raskaana.

Vierailija
18.08.2006 |

Haluatteko kysellä jotain?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En halua paljastaa silloista asuinkuntaani, en tahdon että minua tunnistetaan. Koen itsekin tämän asian jotenkin " häpeällisenä" , seuraava raskauteni kun oli niin täynnä kaikkia oireita, maha kasvoi jo aika alkuvaiheessa (tosin olin hyvin hoikkakin silloin), ja tunsin liikkeet selvästi rv 23 lähtien.

ap

Vierailija
62/65 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini työkaverista tuli mummo myös täysin yllätyksenä. tyttö söi pillereitä ja keskittyi lukion kirjoituksiin täysin silloin! kovat vatsakivut veivät kuitenkin tytön sairaalassa käymään jossa epäiltiin pissatulehduksia sun muita kunnes lääkäri hoksasi että synnytys-saliin ja sassiin! terve lapsi tuli! itselläni raskaudet ovat näkyneet 15 viikosta lähtien ja liikkeet ovat videolle tallennettu viikosta 20 lähtien kun vatsa todella " möyri" ! uskon silti, esim. nyt vahvan ehkäisyn kanssa johon luotan täysin,että jos tulisin raskaaksi ni mieli voisi sen sulkea kun en usko/tiedä olevani raskaana! ihmismieli tekee paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai kelalta kaiken mitä muutkin normaalisti! kelakin uskoo näihin raskauksii!

Vierailija
64/65 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että saako tuollaisessa tilanteessa kaikki samat Kelan etuudet. Eikös jossain äityispakkauksessa ollut ehtona, että on ollut lääkärintarkastuksessa ennen 4. raskauskuukautta tai jotain (en nyt muista tarkkaan).

Tuo sääntö on sitä varten, että äidit menisivät ajoissa neuvolaan. Mutta jos ei tiedä mennä, niin ei siitä rangaista.

Vierailija
65/65 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Kokkolasta. Joo, minäkin sain äitiyspakkauksen kyllä, kun selitin tilanteeni. Kyllähän sitä tulee itsekin ihmeteltyä, että miten ei voi huomata olevansa raskaana, kun seuraavassa raskaudessa arvasin oireiden perustella jo ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä, että miten asian laita oli. Mutta eipä arvannut kukaan kaverinikaan/vanhempani että raskaana olin, oli kyllä äiti melko ihmeissään kun soitin päivystyksestä että mikä oli vatsakipujen syy. Pillereistä ei onneksi tullut vauvalleni mitään, enkä ole tähän päivään mennessäkään huomannut mitään poikkeavaa/haittoja. Reipas normaali lapsi on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi