Minä olen synnyttänyt ilman että tiesin olevan raskaana.
Kommentit (65)
" tavallisista" kuukautisista? Etkö tuntenut vauvan liikkeitä?
Kysyn siksi, että itse huomaisin heti jos tulisi kilokin ylimääräistä :)
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
ap
..mahtoi olla melkoinen uni! Hohhoijaa.
Esim. tuliko kuukautiset, eikö vatsa muka kasvanut tai etkö tuntenut liikkeitä?Painosi?VASTAA kun kysytään!!!
Esim. taannoisen Sofian tapauksen yhteydessä tuntui palstalla vallitsevan sellainen käsitys, että tällainen on mahdollista vain, jos nainen on kehitysvammainen tai psykoottinen tms. häiriintynyt " raskauden kieltäjä" .
Kuinka pitkällä raskaus oli? Etkö ollut kiinnittänyt huomiota vatsan kasvuun tai vauvan liikkeisiin?
-siis niin pitkällä, että menin synntyttämään, täysiaikainen vauva syntyi.
Milloin?
Ja miten se oli mahdollista?
-siitä on vuosia aikaa, olin tuolloin 18-v. en vain osannut kuvitella olevani raskaana, söin pillereitä tuolloin. ehkä alitajuntaisesti kielsin koko raskauden mahdollisuuden.
Tuliko sulla kuukautiset koko raskauden ajan, poikkesivatko jotenkin
" tavallisista" kuukautisista? Etkö tuntenut vauvan liikkeitä?
-tuli kuukautiset, varmaan pillereistä johtuivat. vauva ei kovasti liikkunut, luulin ilmavaivoiksi, sillä minulla on aina ollut reistaileva maha.
Mikä on normaalipainosi?
Kysyn siksi, että itse huomaisin heti jos tulisi kilokin ylimääräistä :)
-olin tuolloin hieman pyöreä, mutten mitenkään hirveän ylipainoinen
ap
Onko älykkyystasosi normaali?
-kyllä, luulisin niin;)
Onko sinulla mielenterveysongelmia?
-ei ole ollut, vaikka kieltämättä aika ihmeissäni olin kun selvisi että vatsakipujen syy on alkanut synnytys:)
Oletko yhä lapsen isän kanssa?
-olen.
ap
Tiesitkö synnyttäessäsi, että olet raskaana?
-joo, kyllä se siinä selvisi hyvinkin pian.
Vauvahan potkii, heiluu, huitoo ym niin että näkyy päällepäin.
Ja helkkari, näitä liikkeitä EI KUKAAN täysijärkinen voi pitää ilmavaivoina! Miksi ihmeessä " ilmavaiva" olisi kova, miehen peukalonpään kokoinen pallero, joka yrittää päästä ihosta läpi? Miksi ihmeessä ilmavaiva vyöryisi mahassa puolelta toiselle kovana ja kiinteänä möykkynä? Miten ihmeessä ilmavaivan voisi tuntea vatsalla kättä pitämällä?
teinitytöstä, jolla synnytys käynnistyi, eikä hän ollut tiennyt olevansa raskaana. Mutta vauva ei kyllä ollut täysiaikainen vaan keskonen. Vauva kyllä selvisi hengissä.
Vierailija:
Ja helkkari, näitä liikkeitä EI KUKAAN täysijärkinen voi pitää ilmavaivoina! Miksi ihmeessä " ilmavaiva" olisi kova, miehen peukalonpään kokoinen pallero, joka yrittää päästä ihosta läpi? Miksi ihmeessä ilmavaiva vyöryisi mahassa puolelta toiselle kovana ja kiinteänä möykkynä? Miten ihmeessä ilmavaivan voisi tuntea vatsalla kättä pitämällä?
nimim. koko alapää turtana viikoilla 25.. Toisaalta muutoin koko raskaus on ollut aika oireeton
kyllähän näitä tapahtuu, mutta tähän aloittajaan en usko, kovin on naivit ja yksioikoiset vastaukset = eivät vakuuta minua tai sitten kuten ihmeteltyä ap ei ole koulutetuimmasta päästä
Palstalla on aina vastaavanlaisia aloituksia, yksi lause jossa väitetään jotain erikoista ja piste perässä.
Järjenkäyttö on sallittua ja jopa suotavaa :)
synnytyksen jälkeen minulla meni ihan selkeästi kuin lapsen kantapää olisi liikkunut vatsan toiselta puolelta toiselle: eipä vain ollut mitään mahassa..
En myöskään usko, että vauvan liikkeitä voi tuntea rv 12-15, mutta omat " ilmavaivani" tuntuivat noilla viikoilla todella kummallisissa paikoissa: esim. keskellä ja alhaalla vatsaa, jossa yleensä ei tunnu mitään
ap