Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hankkiudutte vanhoista vaatteista ne eroon?

Vierailija
15.05.2021 |

Hyväkuntoisista siis?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kuten Sylvi Kekkonen aikoinaan: upotan ne järveen!

Vierailija
2/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan uskovaisten pitämälle hyväntekeväisyys kirpputorille. (Helluntai seurakunta)

Vierailija
4/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin.

Vierailija
5/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien Konttiin. Joskus yritin itse myydä, vaan tappiolle jäin, niin nykyään Konttiin vaan.

Vierailija
6/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan uskovaisten pitämälle hyväntekeväisyys kirpputorille. (Helluntai seurakunta)

Mä en enää vie noihin. Kerran vein ison satsin hyvää vaatetta, kenkiä ja laukkuja. Luulivat että olin jo lähtenyt kun alkoivat käymään niitä kasseja läpi. Mallasivat niitä siinä edessään ja sanoivat että nämä täytyy kyllä käydä läpi tuolla takahuoneessa. Eli kotiinsa varmaan veivät ja tod.näk myös myivät itse eteenpäin.

Vierailija
7/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan muiden roskien seassa aina keväisin. Maalla on helppo hävittää tarpeettomat tavarat ja vaatteet, jos ne vaan palaa.

Vierailija
8/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää hyväkuntoisia, käytän ne aina aika loppuun.

Vierailija
9/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uff , fida, pelastusarmeija, spr, tutut —- viimeinen vaihtoehto sitten roskis.

Vierailija
10/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakatoksen perälle (kerrostaloalue) säkki/kassi auki selkeästi näkyville. Häviävät alle vuorokaudessa. Olen välillä itsekin ottanut muiden jättämiä tavaroita, jos on tarvetta ja hyväkuntoista tavaraa.

Kätevää ja ekologista, kun ei ole omaa autoa jolla kuljettaa tarpeetonta tavaraa.

Vierailija
11/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAU HAU!

Vierailija
12/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan Fidaan tai Pelastusarmeijaan.

Vierailija
13/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän roskiin. Mulla jää vain nyppyyntyneitä vaatteita. Ennen vein h&m ym. vaatekeräyksiin, mutta nykyään ei saa kai vaan kuin 20% alekupongin vastineeksi. En viitsi semmoista vaivaa nähdä ilman autoa, että bussilla alkaisin rahtaamaan vailla edes jonkinlaista vaivanpalkkaa. Kirpparilla ei mene kuin uuden ja trendikkään näköiset tuotteet.

Vierailija
14/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän roskiin. Mulla jää vain nyppyyntyneitä vaatteita. Ennen vein h&m ym. vaatekeräyksiin, mutta nykyään ei saa kai vaan kuin 20% alekupongin vastineeksi. En viitsi semmoista vaivaa nähdä ilman autoa, että bussilla alkaisin rahtaamaan vailla edes jonkinlaista vaivanpalkkaa. Kirpparilla ei mene kuin uuden ja trendikkään näköiset tuotteet.

Ei kun siis 10% saa nykyään. Ennen sai 20%, sitten 15.

Vierailija
15/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keirrätyskeskukseen vien, jos on ihan ok-kuntoisia. Siellä näkyy aina ihmisiä penkomassa ilmaislaaria. 

Vierailija
16/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR on kuulemma parempi kuin UFF, jos haluaa että rahat menee oikeasti hyväntekeväisyyteen eikä pomojen taskuun. Itelläkin ois Uffin laatikko paljon lähempänä, mutta oon vienyt SPR:lle siitä asti kun tuon kuulin.

Vierailija
17/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt Konttiin tähän asti, mut voisi kokeilla Vähän käytetyn Myy helposti palvelua.

Vierailija
18/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää vie noihin. Kerran vein ison satsin hyvää vaatetta, kenkiä ja laukkuja. Luulivat että olin jo lähtenyt kun alkoivat käymään niitä kasseja läpi. Mallasivat niitä siinä edessään ja sanoivat että nämä täytyy kyllä käydä läpi tuolla takahuoneessa. Eli kotiinsa varmaan veivät ja tod.näk myös myivät itse eteenpäin.

Haittaako se? Ainakin kelpasi jollekin.

Minulla on ihan vain se toive, että vaate päätyy johonkin hyötykäyttöön. Sama se kenelle ja minne, tai vaikka joku siitä muutaman roposen saisikin. Pistän siis käyttökelpoiset UFFin tai Fidan keräyslaatikkoon.

Vierailija
19/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kuten Sylvi Kekkonen aikoinaan: upotan ne järveen!

Mikä juttu tää on? 😅

Vierailija
20/78 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka loppuu käytätte vaatteet? Niitähän saa käyttää vuosikausia, ennemmin venyy kuin rikkoontuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi