Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?

Vierailija
15.05.2021 |

Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on??

Vierailija
2/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi voittaa tässäkin suhteessa siteet ja tamponit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää niin paljon, että pitää vetää aina lärvit kun menen ostamaan niitä. Aina en muista koko ostotapahtumaakaan.

Vierailija
4/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alan tottua. N40+

Vierailija
5/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iässä 12 v noi oli noloja juttuja.

Vierailija
6/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää olla nainen. :(

Vierailija
7/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutaman paketin Tenaa ja törmäsin kassalla tuttuuni, joka kertoi hauskan jutun. Alkoi tietysti naurattaa ja juoksin vessaan jalat ristissä! Ehdin just ja just - siinä oli Tenat tarpeen!

Vierailija
8/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ei ole kyllä hävettänyt edes teininä.... t: kätilön lapsi

Kerran ladoin hihnalle parin sidepaketin kanssa ehkä 5 suklaapatukkaa, sipsipussin ja karkkipussin. Siinä oli sellainen hetken kestävä hiljainen yhteisymmärrys ja kassa naurahti. Siinä kohtaa minäkin :D

Vierailija
9/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eniten hävettää jos on juuri se aika kuukaudesta eli tulee akuuttiin tarpeeseen. Mutta ostan kyllä sitten paljon kaikkee muuta ostosten sekaan. Pelkkää ts-pakettia en kyllä kehtais ostaa, aivan kuin olisi pulassa!

Vierailija
10/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.

sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.

joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset 

Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä. 

En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä. 

Vierailija
11/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siihen piti pitkään rohkeutta kerätä silloin ekalla kerralla teini-iässä. Nyt 20 vuotta myöhemmin on ihan sama vaikka kassalla olisi naapurin pappa taikka omien muksujen koulukaverit.

Vierailija
12/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti joskus yläaste- ja lukioiässä. Sen jälkeen ei ole hävettänyt. Kaikkea ihmiset häpeääkin. Mulla oli parikymppisenä poikakaveri, jota hävetti ostaa vessapaperia. Mun piti aina ostaa. Jos käskin tuoda, niin aina muka "unohti". Kerran sitten tunnusti että ei kehtaa ostaa, kun se oli muka noloa, kun kassa kuulemma miettii mitä sillä pyyhitään 😂

Vierailija
13/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran miehen joka oli kassalla ja osti pelkästään kaksi kuukautissidepakkausta. Pointsit hänelle! :D

Vierailija
14/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.

sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.

Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä. 

En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä. 

Ja pointti meni TÄYSIN ohi. TÄYSIN. 

Vierailija
15/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä lastesuojelussa, mies 50+, ei hävetä. Kerran oli ainoa ostos plus mallin tampax kun nuori oli sitä vailla.

Vierailija
16/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.

Vierailija
17/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auta mua sitten ymmärtämään mikä sun pointti oli. Onko siteiden ostaminen sun mielestä "alapään tuototsten julistamista"? Ja miten tuo netti ja some liittyi tähän keskusteluun?

Vierailija
18/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auta mua sitten ymmärtämään mikä sun pointti oli. Onko siteiden ostaminen sun mielestä "alapään tuototsten julistamista"? Ja miten tuo netti ja some liittyi tähän keskusteluun?

Missä kohtaa puhuin siteiden ostamisesta? Voitko osoittaa sen kohdan? 

Vierailija
19/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ja tyttärille ostan useinkin kun kaupassa käyn eikä hävetä yhtään.

m42

Vierailija
20/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa puhuin siteiden ostamisesta? Voitko osoittaa sen kohdan? 

Et missään. Siksi vähän ihmettelin, koska aloitus kuitenkin liittyi siteiden ostamisen "nolouteen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä