Mies lupasi etta yritetaan vauvaa jos saan laihdutettua 50kg!
Meilla on jo 2 lasta ja kolmatta olen haaveillut...
Kommentit (25)
Meinaan, että tuollaisesta painosta voi olla sellaisia vakavia seurauksia, jotka alkaa kyllä olla miehenkin asia, varsinkin jos on yhteisiä lapsia.
Mielestäni miehesi olisi edesvastuuton ,jos tekisi kanssasi lapsen nyt, ennen kuin olet laihduttanut.
Jos miehesi olisi vauvakuumeessa mutta ylipainoa vaikka 20 kg? Sanoisit hänelle että et halua tehdä lisää lapsia miehen kanssa, jolla on kohonnut riski sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, diabetekseen jne. Pitäisikö hän kiristystä silloinkin hyvänä asiana.
mutta ajattele että onhan sinulle tosi hyvä pudottaa painoa, siis ihan terveydellisistä syistä! Tämähän antaisi sulle varmaan tosi hyvän motivaation. Ehkä miehesi on huolissaan sun terveydestäkin ja tietää että vauvan " lupaaminen" saa sinut laihduttamaan. Tai sitten mä olen ihan väärässä, mutta kyllä näinkin voi olla.
Minä liittyisin painonvartijoihin! Sieltä saa hyviä konkreettisia neuvoja miten toimia. Älä missään nimessä yritä liian lyhyessä ajassa kaikkea pudottaa koska sillon se tulee varmasti takaisin.
Mutta tsemppiä kovasti ja usko että koko elämänlaatusi paranee, voit itse fyysisesti ja henkisesti niin paljon paremmin jos pääset normaalimittoihin.
Kaikkea hyvää ja tsemppiä!!
ja siinä on monta tosi hyvää juttua. Kaikelle syömiselle löytyy pisteytys (eli juhlistakin selviää), tosi monipuolinen ruokavalio ja liikunta. Maksaa 9,95eur viikossa (jos siis käy joka viikko), mutta se raha meni ennen helposti karkkiin. Itse olen tyytyväinen, pudotusta on jo 5 kg eli eka tavoite on saavutettu. Mulla pudotustavoite on 41 kg ja olen antanut itselleni aikaa vuoden, jos se siitä venähtää, niin ok, mutta vuoden päästä haluan olla ihanissa kesävaatteissa!!!! Olen ottanut itselleni 5kg tavoitteet, sillä jokainen kg alaspäin on tärkeä.
Mua motivoi menestystarinat eli käypä painonvartijoiden nettisivuilla. Onnea matkaan!
ei vaaraton vauvallekkaan!!! Sitä kannattaisi miettiä vakavasti kaikkien reippaasti ylipainoisten (bmi yli 35 tai siinä hilkulla) ennenkuin hankkiutuvat raskaaksi.