Värjäisitkö hiuksesi kumppanin pyynnöstä, jos hän lupaisi maksaa ensimmäisen hiusväripaketin?
Mies sanoo, ettei voi sille mitään, että pitää blondeja naisia kaikista kuumimpana. Oma tukka on keskiruskea. Toisaalta en haluaisi värjätä, kun sitten tulee se jatkuva tyvikasvun värjäys.
Kommentit (59)
En. Ei tulisi mieleenkään vaatia miestä värjäämään tukkaansa mieleisekseni eikä vaatia häneltä muutakaan ulkonäöllistä mukautumista miellyttääkseen minua enemmän, joten miksi haluaisin miehen, joka yrittäisi tälläistä vaatia minulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei pitkä paksu vaaleanruskea kuontaloni kelpaa luomuna, en voi parempaa tarjota.
Kyllä noita kuumia (kuumia, koska hiukset poltettu piloille?) valkaistuja hamppupäitä kävelee laumoittain vastaan, on hyvä vaan ja ottaa rivistä.
Sitten on myöskin meitä aitoja blondeja joilla on pitkä hyväkuntoinen vaalea tukka.
Jos miehesi haluaisi sinun olevan brunetti, värjäisitkö? Tuskin, kuten moni muukaan ei halua muuttaa omaa sävyään toiseen ääripäähän.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan vaaleita pitkiä hiuksia enkä koskaan tulisi kenenkään vaatimuksesta muuttamaan hiustyyliäni. Jos haluaa jotakin muuta niin maailma on täynnä toisenlaisia naisia. Tällainen tukka on kallis ylläpitää, mutta minusta on rahan ja vaivan arvoista.
Mikä on oikea luontainen värisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei pitkä paksu vaaleanruskea kuontaloni kelpaa luomuna, en voi parempaa tarjota.
Kyllä noita kuumia (kuumia, koska hiukset poltettu piloille?) valkaistuja hamppupäitä kävelee laumoittain vastaan, on hyvä vaan ja ottaa rivistä.
Sitten on myöskin meitä aitoja blondeja joilla on pitkä hyväkuntoinen vaalea tukka.
Olette lähes harvinaisuuksia :)
En värjäisi ja mies menisi vaihtoon jos en kerta kelpaisi sellaisena kuin olen. Ja tämä jumalan lahja naisille on oikein luvannut maksaa ENSIMMÄISEN väripaketin eli koko suhteenne ajan kaikki ne jatkuvat värjäämiset jäisi kuitenkin ap:n maksettavaksi.
Voisin suostua, jos mies suostuisi myös muokkaamaan ulkonäköään toiveitteni mukaiseksi, esim. kasvattamaan pitkät hiukset. Tosin maksaisin ihan itse hiusvärini tai kampaamokäyntini, kuten mieskin.
Tietysti ottaisin myös huomioon kumppanin mielipiteen siinä tapauksessa, että en osaisi itse päättää useammasta värivaihtoehdosta.
Miksi alkaa kenenkään kanssa, jos ulkonäkö ei sitten kelpaakaan?
En ole koskaan pyrkinyt muuttamaan ketään vaikken olekaan kumppanien kaikista ulkonäkövalinnoista pitänyt, mutta tämä ei tunnu olevan tarpeeksi yleinen ajattelutapa.
Itse pidän tummia ja ruskeasilmäisiä miehiä kuumina, mutta eka puoliso oli vaalea ja nyt on ruskeatukkainen puoliso. Kuumia miehiä molemmat. Ei se hiusten väristä ole kiinni.
n. 20 vuotiaana halusin olla blondi ja olihan se sitten sellaista kokoajan värjäystä tummanruskeiden paksujen pitkien hiuksien kanssa ja tyvikasvu näkyi melkein heti.
Luovuin kun en enää jaksanut ja hiuksetkin menivät siitä blondauksesta haperolle.
ap
osta peruukki jos nyt haluat miestä miellyttää. Vähemmän vaivaa.
En voi uskoa että joku oikeasti kysyy tällaista. Vastaus kysymykseesi: En.
Mistä te löydätte näin urpoja miehiä?
Vierailija kirjoitti:
En, ostaisin jonkun karmean halvan peruukin, ja laittaisin sen huonosti päähäni aina, kun haluan "vietellä" kyseisen miehen.
Oonko ihan kauhee miesvihaaja, kun tekisin miehen fetissistä pilkkaa? LOL!
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä blondeilla on yleensä tosi ohuet hiukset. Päänahka näkyy hiusten alta.
Jos mies hankkii itselleen lihaksikkaan kropan, koska mun mielestä semmonen lihaskimppu adonis on seksikäs. Voin maksaa ensimmäisen kuun salijäsenyyden.
Vakavasti puhuen: en suostuisi. Ne vaalennusaimeet ei oo terveellisiä ja jos ei halua juurikasvua sitä pitää olla blondaamassa usein, koska mun oma tukka on melko tumma ruskea ja se kyllä sieltä näkyy heti, kun se alkaa kasvaa. Lisäksi se pitäis tehdä kampaajalla, koska muuten lopputulos mun taidoilla ois joku kusenkeltainen hamppukasa.
En värjäisi, hiusteni väri on harvoja asioita, joista ulkonäössäni pidän.
En.
Jossei brunetti sytytä, voi aivan vapaasti lähteä etsimään sitä blondia.
Hyvin yksinkertaista.
No eihän värjäämisessä ole rahasta kyse. Ne värjää, ketkä haluaa. Ja ne ketkä haluaa värjäämisten jälkeenkin näyttää hyvältä, käyvät kampaajalla.
Itse en ole värjännyt hiuksiani kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä blondeilla on yleensä tosi ohuet hiukset. Päänahka näkyy hiusten alta.
Niin toki vaaleilla pohjoismaalaisilla on erilainen hiuslaatu kun vaikkapa intialaisilla tai aasialaisilla.
Minun ex-miesystäväni halusi, että olisin värjäyttänyt kiharat, kuparinväriset, olkapäille ulottuvat hiukseni mustiksi ja kasvattanut ne rintojen alapuolelle. Kun sanoin, että kasvatusurakka veisi kiharassa hiuksessa ainakin kolme vuotta, hän käski suoristaa hiukset. Kun sanoin, etteivät hiukseni kestäisi niin kovaa kemikaalikäsittelyä, hän käski ottaa pidennykset. Ja siihen, että hiukseni eivät kestäisi edes värikäsittelyjä, hän totesi, että sitten pitää ottaa enemmän pidennyksiä. Se, että minä en halunnut muuttaa hiuksiani millään tavalla, ei ilmeisesti ollut mikään syy olla muuttamatta niitä.
Ei tullut kauppoja. Mies oli nimittäin sitä mieltä, että olisimme tasoissa, koska hän värjäsi hiuksensa mustiksi muutaman viikon välein; hänen hiuksensa olivat vitivalkoiset, ja kerran kuukaudessa kolmen sentin mittaisten hiuksen tyvikasvua peittämään lyöty väri oli hänen mielestään tasan yhtä helppo juttu kuin se, mitä hän minulta odotti. Eikä muuten ollut ainoa ulkonäköseikka, joka hänen mielestään minussa oli väärin.
Itse rakastan vaaleita pitkiä hiuksia enkä koskaan tulisi kenenkään vaatimuksesta muuttamaan hiustyyliäni. Jos haluaa jotakin muuta niin maailma on täynnä toisenlaisia naisia. Tällainen tukka on kallis ylläpitää, mutta minusta on rahan ja vaivan arvoista.