Värjäisitkö hiuksesi kumppanin pyynnöstä, jos hän lupaisi maksaa ensimmäisen hiusväripaketin?
Mies sanoo, ettei voi sille mitään, että pitää blondeja naisia kaikista kuumimpana. Oma tukka on keskiruskea. Toisaalta en haluaisi värjätä, kun sitten tulee se jatkuva tyvikasvun värjäys.
Kommentit (59)
En. Mies saisi blondin etsiä itselleen.
Oma tukkani on turkoosi. Tiedän ettei miesystäväni tykkää, mutta ne on minun hiukset.
En.
Hankkisinko miehesi kunnon lihakset ja sixpackin jos sanot että susta lihaksikkaat miehet on kuumimpia? Ja yllöpitöisikö hän tätä lihaksikuutta, jos sä vaikka maksaisit salikäynnin?
En värjäisi. En ikinä enää värjää hiuksiani.
Niminerkillä päänahka paloi allergisen reaktion takia.
Tajuatko yhtään paljonko niihin hiusväreihin menee jatkossa sitten rahaa joka kuukausi? Blondaaminen ei onnistu kotikonstein, jos ei halua näyttää halvalta. Joten joko se mies maksaisi kampaajat jatkossa joka kk kampaamossa, tai sitten pidän oman hiusvärini.
Yhtä hyvä diili kuin että ostan sulle uuden kalliin puhelimen, mutta lupaan maksaa siitä vain ensimmäisen osamaksun, maksa sä itse loput?
Värjään vain värillä mistä itse pidän. Pari entistä poikaystävää yritti samalla tyylillä vaikuttaa ulkonäkööni hiusvärin, meikkauksen ja vaatteiden osalta mutta en kuunnellut. Syystäkin exiä nämä.
En tietenkään anna muiden käskyttää, vaan päätän itse hiusteni väristä.
Värit ovat halpoja ja voin halutessani ostaa niitä koska tahansa, en ole toisista riippuvainen hiusvärien suhteen.
Aloitus haisee provolta, sillä ei kai nykyään enää kukaan ole valmis alistumaan hiusvärin hinnalla!
En, koska en halua värjätä. Sitä pitää kuitenkin ylläpitää ja se vie aikaa ja rahaa, ei siinä eka väripaketti tunnu missään. Jos hiukseni eivät kelpaisi miehelle, niin on hyvä ja etsii itselleen sellaisen naisen jonka hiukset kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mies saisi blondin etsiä itselleen.
Oma tukkani on turkoosi. Tiedän ettei miesystäväni tykkää, mutta ne on minun hiukset.
EiVITTUmikä_valkoroska_ 😂
No tuskin olen. Tykkään itse, ja ihan sama mitä muut ajattelee. Hiusten väri tuskin ketään mihinkään luokittelee.
Joudut värjäyskierteeseen tyvikasvun takia. Vaalentaminen heikentää hiuksia ja itse tehtynä lopputulos voi olla oudon keltainen/valkoinen hamppumainen kuiva takkupesä.
A) Älä värjää siksi että joku muu haluaa,
B) Jos kuitenkin olet niin ovimatto että värjäät, älä herranjumala blondaa kotona! Vituilleen menee ihan aina. Kampaajalle mars, jos siis tosiaan meinaat olla narussa vietävä pässi miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
En.
Hankkisinko miehesi kunnon lihakset ja sixpackin jos sanot että susta lihaksikkaat miehet on kuumimpia? Ja yllöpitöisikö hän tätä lihaksikuutta, jos sä vaikka maksaisit salikäynnin?
Tietenkin vaan maksaa vain ekan salikäynnin, sen jälkeen miehen pitää itse kustantaa kuten ap:lla hiustenvärjäyksessä :D Kotiblondaus harvoin onnistuu ja kampaajakäynnit maksaa kuukaudessa saman verran kuin salikortti.
Kampaajalle mars ja tyvivärin tasoitus 8 viikon välein. Mies maksaa.
Mulle just yksi tapailukumppani koitti, että pidän blondit hiukset ja kasvatan tämän polkkamitan pitkäksi. Oma on sellainen rusehtava ja satun tykkäämään tästä mitasta. Ihanan helppo.
Samainen mies sanoi, että ei harrasta seksiä kanssani jos en käy sokeroinnissa vähintään joka neljäs viikko.
Puhui myös, että rintani on hänen ja olen hänen kokonaisuudessaan. Mutta varsinkin rintani ovat hänen.
Ei ollut suomalainen mies. Päälaelta kalju, olematon leuka ja muuten karvainen. Tiedän, että jos olisin kysynyt et maksaako mies niin olisi maksanut. Mutta tällöin olisi myös tarkoittanut, että en ole enää päättämässä omasta kropastani vaan olisin jokun muun. Sitähän en itse halua.
Joten mieti ap, alkaako näitä muita pyyntöjä olemaan myös. Tee sen mukaan ratkaisu.
No ennen olisin vastannut kyllä. Nyt kun hiukset tippuu päästä ei kävisi mielessänikään värjätä.
Ekan väripaketin? Värjäisin mielellään miehen rahoilla, jos hän maksaisi KAMPAAJAKÄYNNIT n. 5x, että näistä saa kauniit vaaleat pikkuhiljaa, ja olaplexit ja kampaamoshampoot ja -hoitoaineet ja latvanhoitoaineet vuodeksi, sekä ylläpitokampaajat vuodeksi. Hintaa tulisi varmaan ainakin 1500 euroa. EI 10 euroa lähimarketin väripoistopaketista.
En , en ole kynnysmatto. Päätän itse hiusvärini joka nyt on kupari. Jos ei passaa ovessa on karmit.
Laita ensin muutama vaalea raita. Haaveiletko itse jostain muusta väristä? Sitä voit laittaa osaan päätä tai raidoiksi. Blondit raidat voi myöhemmin peittää toisella värillä, ellei pidä.
Värjään hiukseni itse, ei maksa paljon.
Ellei pitkä paksu vaaleanruskea kuontaloni kelpaa luomuna, en voi parempaa tarjota.
Kyllä noita kuumia (kuumia, koska hiukset poltettu piloille?) valkaistuja hamppupäitä kävelee laumoittain vastaan, on hyvä vaan ja ottaa rivistä.
En missään nimessä blondaisi kotona, vaikka saisin loppuelämäkseni väriaineet ilmaiseksi. Jos mies sen sijaan kustantaisi kampaamokäynnit 6-8 viikon välein, niin voisin suostuakin. Minulla on aiemmin ollut blondit hiukset, mutta kasvatin oman värin osin juuri säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko yhtään paljonko niihin hiusväreihin menee jatkossa sitten rahaa joka kuukausi? Blondaaminen ei onnistu kotikonstein, jos ei halua näyttää halvalta. Joten joko se mies maksaisi kampaajat jatkossa joka kk kampaamossa, tai sitten pidän oman hiusvärini.
Yhtä hyvä diili kuin että ostan sulle uuden kalliin puhelimen, mutta lupaan maksaa siitä vain ensimmäisen osamaksun, maksa sä itse loput?
Kyllä kotona värjääminen onnistuu jos osaa
En värjäisi