Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värjäisitkö hiuksesi kumppanin pyynnöstä, jos hän lupaisi maksaa ensimmäisen hiusväripaketin?

Vierailija
15.05.2021 |

Mies sanoo, ettei voi sille mitään, että pitää blondeja naisia kaikista kuumimpana. Oma tukka on keskiruskea. Toisaalta en haluaisi värjätä, kun sitten tulee se jatkuva tyvikasvun värjäys.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyppäätkö katolta jos mies maksaa?

Vierailija
22/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondia tukkaa ei ensiksikään kannata värjätä kotona, sillä se on todella vaikea saada onnistumaan hyvin. Pyydä, että mies maksaa sulle kampaajaan.  Se maksaa useamman satasen jos haluaa hyvin tehdyn värein ja parin kuukauden välein täytyy käydä ylläpitämässä tuota väriä. Joten jos mies on valmis sellaisen tonnin vuodessa laittaa sun hiuksiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko yhtään paljonko niihin hiusväreihin menee jatkossa sitten rahaa joka kuukausi? Blondaaminen ei onnistu kotikonstein, jos ei halua näyttää halvalta. Joten joko se mies maksaisi kampaajat jatkossa joka kk kampaamossa, tai sitten pidän oman hiusvärini.

Yhtä hyvä diili kuin että ostan sulle uuden kalliin puhelimen, mutta lupaan maksaa siitä vain ensimmäisen osamaksun, maksa sä itse loput?

Kyllä kotona värjääminen onnistuu jos osaa

Hyvin harva osaa

Vierailija
24/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaaminen voi kuluttaa hiukset aika huonoon kuntoon.

Vierailija
26/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäisi. Jos en kelpaa luomuna, niin mies vaihtoon.

Vierailija
27/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mies saisi blondin etsiä itselleen.

Oma tukkani on turkoosi. Tiedän ettei miesystäväni tykkää, mutta ne on minun hiukset.

EiVITTUmikä_valkoroska_ 😂

Tuo sun kommenttisi se vasta valkoroskaa onkin

Vierailija
28/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkonäkömuutoksia ehdottavat tai vaativat miehet kannattaa heivata. Mulla oli yksi, jolla oli fetissi otsatukkaan, vaikka otsatukka ei sovi mulle. Toisen mielestä olisi pitänyt aina käyttää huulipunaa. Pari tyyppiä olisi halunnut valita, mitä puen päälleni vaatekaapista.

Ei ei. Etsiköön oman makunsa mukaisen, minua ei muokata.

Vierailija
29/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan melko vaalea tukka, mutta kaupan väreillä ei saa aikaiseksi kuin katastrofeja. Pitkän vaalean tukan raidoitus vuodessa n. 800 euroa (ja jos on luonnostaan brune, menee helposti tuplat). Siihen päälle hopeashampoot ja tehohoidot, n. 150e vuodessa. Ei se yksi väripaketti oikein auta.

Ja tietysti värjäät vain jos itse haluat. Oma mieheni syttyy kuulemma enemmän bruneista, mutta ainahan sitä haluaa sitä mitä itsellä ei ole. En ole värjäämässä tummaksi, vaikka saisin tonnin.

Vierailija
30/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei pitkä paksu vaaleanruskea kuontaloni kelpaa luomuna, en voi parempaa tarjota.

Kyllä noita kuumia (kuumia, koska hiukset poltettu piloille?) valkaistuja hamppupäitä kävelee laumoittain vastaan, on hyvä vaan ja ottaa rivistä.

Sitten on myöskin meitä aitoja blondeja joilla on pitkä hyväkuntoinen vaalea tukka.

Vierailija
31/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olis mun mies enää jos moista päästelis suustaan.

Vierailija
32/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Hankkisinko miehesi kunnon lihakset ja sixpackin jos sanot että susta lihaksikkaat miehet on kuumimpia? Ja yllöpitöisikö hän tätä lihaksikuutta, jos sä vaikka maksaisit salikäynnin?

Ilmainen salikortti, totta v*tussa

Vierailija
33/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mieheni kampaaja joka osaa valita värin sopivaksi ja värjätä? Jos ei niin vastaus on ehdoton ei.

En ole koskaan edes kaverin hiuksia värjännyt niin se paketti jäisi kaapin nurkaan. Hiuksiani en ala pilaamaan.

Vierailija
34/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Hankkisinko miehesi kunnon lihakset ja sixpackin jos sanot että susta lihaksikkaat miehet on kuumimpia? Ja yllöpitöisikö hän tätä lihaksikuutta, jos sä vaikka maksaisit salikäynnin?

Ilmainen salikortti, totta v*tussa

Yksi käynti. Mistään kortista ei olisi puhe.

Vierailija
35/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko yhtään paljonko niihin hiusväreihin menee jatkossa sitten rahaa joka kuukausi? Blondaaminen ei onnistu kotikonstein, jos ei halua näyttää halvalta. Joten joko se mies maksaisi kampaajat jatkossa joka kk kampaamossa, tai sitten pidän oman hiusvärini.

Yhtä hyvä diili kuin että ostan sulle uuden kalliin puhelimen, mutta lupaan maksaa siitä vain ensimmäisen osamaksun, maksa sä itse loput?

Harvemmin, koska kaupassa ei ole sellaisia värejä kuin kampaamoissa. Myös kampaamossa blondi aluksi kellertää, mutta sävytyksellä saa sen pois. Ei marketeissa myydä mitään taittovärejä, eikä hopeashampoo pelasta, jos tukka on kusen värinen.

Vierailija
36/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan värjää ja jätät sen "miehen". Ei kukaan järkevä ja aikuinen mies pyydä tai sano tuollaista. Hyi mikä ällötys.

Vierailija
37/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei pitkä paksu vaaleanruskea kuontaloni kelpaa luomuna, en voi parempaa tarjota.

Kyllä noita kuumia (kuumia, koska hiukset poltettu piloille?) valkaistuja hamppupäitä kävelee laumoittain vastaan, on hyvä vaan ja ottaa rivistä.

Sitten on myöskin meitä aitoja blondeja joilla on pitkä hyväkuntoinen vaalea tukka.

Tämä oli tärkeä tieto värjäyskeskusteluun 😂

Vierailija
38/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjäisi. Toivottavasti et sinäkään aloittaja paitsi, jos itse haluat.

Vierailija
39/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin, koska kaupassa ei ole sellaisia värejä kuin kampaamoissa. Myös kampaamossa blondi aluksi kellertää, mutta sävytyksellä saa sen pois. Ei marketeissa myydä mitään taittovärejä, eikä hopeashampoo pelasta, jos tukka on kusen värinen.

Itselläni ruskeat hiukset, joihin joskus otin kampaamossa vaaleita raitoja ja juuri niin kuin sanoit, raidat kellersivät. Isot värimuutokset tummasta vaaleaan eivät ole helppoja.

Vierailija
40/59 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ostaisin jonkun karmean halvan peruukin, ja laittaisin sen huonosti päähäni aina, kun haluan "vietellä" kyseisen miehen. 

Oonko ihan kauhee miesvihaaja, kun tekisin miehen fetissistä pilkkaa? LOL!