erot orgasmeissa eri miesten välillä.
Onko muut huomanneet saman, että miesten välillä voi olla eroja miten voimakkaita orgasmeja saa? Itse olen ainakin. Eräs entinen kumppani, joka oli hyvin seksuaalinen ihminen sai myös todella voimakkaita orgasmeja kanssani. Sanoi joskus että näihinhän meinaa kuolla.
Sitten tämän jälkeen oli taas mies, josta ei kunnolla edes tiennyt, että tuliko hän. Pruittaus vaan. Muutenkin seksuaalisesti flegmaattisen oloinen äijä.
Kommentit (48)
Oma mies, jos saikin ennen minua kuten usein, ei suinkaan murahtele nukkumaan, vaan heti alkaa - siis heti - sormettamaan minut loppuun. Ei siisnä menekkään kauan tuon esileikin jälkeen. Niin huomaavainen on oma mies. usein antanut jo yhden ennen sitä. mutt sen yhdyntä-esileikin jälkeen ei tarvitse juurikaan mitään kun jo saan.
Ei ole liioittelua. Siemensyöksyjä yksi, mutta orgasmeja jopa kymmeniä...ne ovat kaksi eri asiaa. Siis eka orgasmi ja siemesyöksy tulee samaan aikaan ja sen jälkeen sama tunne toistuu ja toistuu ilman siemensyöksyä.
"Oletko varattu nyt?"
En ole parisuhteessa, mutta hoitoja on.
Oma mieheni päästelee ärräpäitä orgasmin tullessa. Onko jollakin muulla sama tapa?
Minulle on tainnut osua keskenään aika samantyyppisiä miehiä. En ole edes huomannut vertailla heidän orgasmejaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni päästelee ärräpäitä orgasmin tullessa. Onko jollakin muulla sama tapa?
Mun mies murahtelee ja suusta voi kuulua, ai saa... en kestä enää.. Itseä tämä kiihottaa
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tainnut osua keskenään aika samantyyppisiä miehiä. En ole edes huomannut vertailla heidän orgasmejaan.
En mäkään ennen kuin tuli toi flegmaattinen, jonka siis jo heivasin.
Tai vertasin siis miesten sanontoja ja reaktioita orgasmeihin, mutta melko voimakkaan olosia ne kuitenkin kahdella edeltäjällä olivat. Mut tää..tää oli niin jännä, kun ei juuri mitään reaktioo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Oletko varattu nyt?"
En ole parisuhteessa, mutta hoitoja on.
Ymmärrettävästi moni haluaa sulle antaa.
On niissä suuriakin eroja.
Itsellä lähes 100 seksikumppania joten otantaa löytyy..
Eksä tuli yleisesti "oho". Siis aina liian nopeasti. Ei mitään kestoa ja se ei kyllä nostanut fiilistä kun oli vaan hupsista ja oho..
Nykyinen mies tulee hauskasti, on silleen "uuh". minusta aika söpöä. Ei karju liikaa. Voisi kyllä joskus. ;)
välillä fiilistä lisää se että ruikkaisee päälle, ei sisään. Silloin karjahtaa vähän. Suuhun tulemalla voihkii erilailla.
En minäkään aina samalla tavalla voihki. joskus on ihan heranjumala ja kestää ihan pirun kauan se fiilis, joskus on nopeampaa eikä aina lähde edes ääntä.
Vierailija kirjoitti:
On niissä suuriakin eroja.
Itsellä lähes 100 seksikumppania joten otantaa löytyy..
Eksä tuli yleisesti "oho". Siis aina liian nopeasti. Ei mitään kestoa ja se ei kyllä nostanut fiilistä kun oli vaan hupsista ja oho..
Nykyinen mies tulee hauskasti, on silleen "uuh". minusta aika söpöä. Ei karju liikaa. Voisi kyllä joskus. ;)
välillä fiilistä lisää se että ruikkaisee päälle, ei sisään. Silloin karjahtaa vähän. Suuhun tulemalla voihkii erilailla.
En minäkään aina samalla tavalla voihki. joskus on ihan heranjumala ja kestää ihan pirun kauan se fiilis, joskus on nopeampaa eikä aina lähde edes ääntä.
Se on kyllä jännä noissa ruikkaisuissakin kun ne ei joka kerta ees vastaa sitä orgasmin rajuuttakaan ilmeisesti. Joku mies saattaa maata liikkumatta päällä ja kalu ruikkii ja sykkii hirveellä vimmalla ja toinen taas puhisee ja jännittyy koko mies mutta pillussa tuntuu vain pientä liikettä. Jotenkin tosi jännää :)
No tällä flegmaattisella ei kyllä sykkiny kalu mitenkään. Mut sillä joka meinas kuolla, tuntui se sykintäkin. Ei tietenkään joka kerta meinannut saada sydäriä tai kuolla, pointti oli nyt lähinnä se että kaikenkaikkiaan varmaan orgasmit voimakkaampia ja muutenkin oli seksuaalisempi mies. Halusi hoidella naistaan huolella. ap
Minun orkun kyllä huomaa.
Ja kastuu lakanat.
Oon oppinut pidättämään ja odottamaan naisen orkkua.
Pidän siitä että nainen saa orkun ekaksi, saa tuntea kun pillu alkaa sykkiä ja lypsää.
Minun orkun kyllä huomaa.
Ja kastuu lakanat.
Oon oppinut pidättämään ja odottamaan naisen orkkua.
Pidän siitä että nainen saa orkun ekaksi, saa tuntea kun pillu alkaa sykkiä ja lypsää.
Taitaa miehilläkin olla tarve alkaa esittää orgsmeja. Pelkkä sperman lento ei riitä, vaan pitää huutaa ja ulvoa ja potkia seinän kyprokit sisään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa miehilläkin olla tarve alkaa esittää orgsmeja. Pelkkä sperman lento ei riitä, vaan pitää huutaa ja ulvoa ja potkia seinän kyprokit sisään.
Eikä tarvii ja kyllä riittää, jokainen tulkoon tavallaan, mulle riittää että molemmat nauttii, hauska näitä vaan on vertailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Joillakin niin miehillä kuin naisilla on tosi voimakkaat seksihalut ja aktiivinen seksielämä. Tämä varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, kuinka nautinnollisena kokee yhdynnät. Luulempa, että Sinä sait tuossa ensimmäisessä tapauksessa kokea hyvinkin nautinnollisia hetkiä. Kun joskus saa todella hyvää käsittelyä, oppii sitä arvostamaan ja myöskin sitä vaatimaan.
Sain kyllä, mutta todella ihanat orgasmit sain nuorena kun olin exään rakastunut. Pitkä parisuhde meillä oli, mutta ikävä kyllä joitakin sellaisia juttuja oli miksi piti päättää..seksi oli sittemmin melko hyvää ja kyllä mies kuvasi orkkujaan voimakkaiksi, vaikka halusi sitten noin kerran viikossa seksiä..
Sit tuo kuvattu suhde, seksuaalisesti aivan mahtava. Mutta nyt tajuan ettei voi parisuhteen tärkein kriteeri olla. Merkityksellinen kyllä, muttei tärkein..
Ap[/quote
Ihmettelen tuota miesystävääsi; sanoi nauttivansa todella paljon seksistä kanssasi, mutta halusi sitä vain kerran viikossa. Minulle ei kyllä riittäisi kerran viikossa alkuunkaan. Taisi Sinuakin turhauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Joillakin niin miehillä kuin naisilla on tosi voimakkaat seksihalut ja aktiivinen seksielämä. Tämä varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, kuinka nautinnollisena kokee yhdynnät. Luulempa, että Sinä sait tuossa ensimmäisessä tapauksessa kokea hyvinkin nautinnollisia hetkiä. Kun joskus saa todella hyvää käsittelyä, oppii sitä arvostamaan ja myöskin sitä vaatimaan.
Sain kyllä, mutta todella ihanat orgasmit sain nuorena kun olin exään rakastunut. Pitkä parisuhde meillä oli, mutta ikävä kyllä joitakin sellaisia juttuja oli miksi piti päättää..seksi oli sittemmin melko hyvää ja kyllä mies kuvasi orkkujaan voimakkaiksi, vaikka halusi sitten noin kerran viikossa seksiä..
Sit tuo kuvattu suhde, seksuaalisesti aivan mahtava. Mutta nyt tajuan ettei voi parisuhteen tärkein kriteeri olla. Merkityksellinen kyllä, muttei tärkein..
Ap[/quote
Ihmettelen tuota miesystävääsi; sanoi nauttivansa todella paljon seksistä kanssasi, mutta halusi sitä vain kerran viikossa. Minulle ei kyllä riittäisi kerran viikossa alkuunkaan. Taisi Sinuakin turhauttaa.Mies siis "nautti", eihän tuota muu selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap[/quote
Ihmettelen tuota miesystävääsi; sanoi nauttivansa todella paljon seksistä kanssasi, mutta halusi sitä vain kerran viikossa. Minulle ei kyllä riittäisi kerran viikossa alkuunkaan. Taisi Sinuakin turhauttaa.Eka parisuhde oli pitkä..alussa tietenkin oli seksiä enemmän. Tässä suhteessa mies kyllä kuvasi orgasmejaan voimakkaiksi, tyylin tuntuu varpaissa asti/lähtee varpaista asti, lävistää koko kehon.
Sitten oli se toinen suhde, reilun vuoden kesti, jossa meinasi kuolla..ja sen jälkeen tuo josta ei oikein tiedä että saiko.
Ap
Vieläkö tähän löytyy kommentoitavaa tai kerrottavaa?
Varmaan naisestakin ihanaa katsella ja kuunnella tuollaista..