erot orgasmeissa eri miesten välillä.
Onko muut huomanneet saman, että miesten välillä voi olla eroja miten voimakkaita orgasmeja saa? Itse olen ainakin. Eräs entinen kumppani, joka oli hyvin seksuaalinen ihminen sai myös todella voimakkaita orgasmeja kanssani. Sanoi joskus että näihinhän meinaa kuolla.
Sitten tämän jälkeen oli taas mies, josta ei kunnolla edes tiennyt, että tuliko hän. Pruittaus vaan. Muutenkin seksuaalisesti flegmaattisen oloinen äijä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tähän löytyy kommentoitavaa tai kerrottavaa?
Meinaatko, että tämä keskustelu on sitten "taputeltu"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tähän löytyy kommentoitavaa tai kerrottavaa?
Meinaatko, että tämä keskustelu on sitten "taputeltu"?
En, toivottavasti päinvastoin:)
Näin miehenä täytyy itsestäänselvä asia tietysti mainita eli onhan niissä yhdenkin miehen orgasmeissa eroja. Jos kaksikin eri kertaa seksiä päivän aikana harrastaa niin eka ja toka on erilaisia, tai jos saman kerran aikana tulee kahdesti ja niin edelleen
Minun orkun nainen huomaa varmasti, sen verran rajua on tuleminen.
Olen opetellut odottamaan naisen orkkua, se on niin palkitsevaa. Naisen pillu on silloin kun lypsykone. Silloin itselläkin orkku on vielä voimakkaampi ja lakanat menee vaihtoon melkein joka kerta.
Vaimo on joskus sanonutkin että vois pikkuisen siistimmin.
Mutta silloin kun sattuu olemaan vaimolla se otollinen aika pitää etsiä sellainen paikka että saa tehdä loppuun asti ilman hyssyttelyä ja rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä täytyy itsestäänselvä asia tietysti mainita eli onhan niissä yhdenkin miehen orgasmeissa eroja. Jos kaksikin eri kertaa seksiä päivän aikana harrastaa niin eka ja toka on erilaisia, tai jos saman kerran aikana tulee kahdesti ja niin edelleen
Minkähänlaisen p*sk*myrskyn saan aikaiseks jos sanon että kahden eri miehen orgasmit yhden päivän aikana oli kanssa ihan erilaiset keskenään
Vierailija kirjoitti:
Joo parasta on, kun mies pitää kunnolla ääntä lauetessaan, puskee kunnolla sisään ja lysähtää sen jälkeen voipuneena päälleni - tai jos on alla, niin vetää minut tiukasti päälle makoilemaan ja sitten makoillaan rauhassa sisäkkäin jälkihehkuissa hengitellen.
Noin se menee meilläkin. Oman orkun tullessa on ihan pakko saada puskettua kalu niin syvälle kuin menee. Jotenkin vain lähtee selkärangasta asti, voimankäyttö ja puskeminen kiihtyy ja sitten ääntä purkautuu väkisikin lauetessa ja tulee itselläkin tehtyä pientä kuolemaa. Vaimo monesti sanonutkin sen jälkeen, vetä vedä nyt henkeäkin välillä, ettei henki mene. Sen jälkeen taivaallista makoilla sisäkkäin ja palautua takaisin maapallolle.
Mulla orgasmi on voimakas jos kiihotun oikeasti, eli seksi tuntuu joko henkisesti tai fyysisesti erityisen hyvältä. Tosin nuoruuden metrimäärät on kaunis muisto vain :D
Taas jos harrastan toisen mieliksi väsyneenä arki-iltana (oikeasti vihaan sitä), niin aika vaatimaton se orgasmikin on, jos edes sitä edes haluan. Onneksi omalle naiselle kelpaa myös rehellinen, mutta vaatimattomampi suoritus, jos ideana on helpottaa toisen himoja.
Joo parasta on, kun mies pitää kunnolla ääntä lauetessaan, puskee kunnolla sisään ja lysähtää sen jälkeen voipuneena päälleni - tai jos on alla, niin vetää minut tiukasti päälle makoilemaan ja sitten makoillaan rauhassa sisäkkäin jälkihehkuissa hengitellen.