erot orgasmeissa eri miesten välillä.
Onko muut huomanneet saman, että miesten välillä voi olla eroja miten voimakkaita orgasmeja saa? Itse olen ainakin. Eräs entinen kumppani, joka oli hyvin seksuaalinen ihminen sai myös todella voimakkaita orgasmeja kanssani. Sanoi joskus että näihinhän meinaa kuolla.
Sitten tämän jälkeen oli taas mies, josta ei kunnolla edes tiennyt, että tuliko hän. Pruittaus vaan. Muutenkin seksuaalisesti flegmaattisen oloinen äijä.
Kommentit (48)
No äsken sai mieheniainakin järkyn, sanoi ettei lopu ollenkaan, ja että oli valtava. No olin kyllä häntä hiukan pitempään liusannutkin.
Onhan se ihanaa kun mies sanoo ääneen ja ilmaisee kun nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Joillakin niin miehillä kuin naisilla on tosi voimakkaat seksihalut ja aktiivinen seksielämä. Tämä varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, kuinka nautinnollisena kokee yhdynnät. Luulempa, että Sinä sait tuossa ensimmäisessä tapauksessa kokea hyvinkin nautinnollisia hetkiä. Kun joskus saa todella hyvää käsittelyä, oppii sitä arvostamaan ja myöskin sitä vaatimaan.
Sain kyllä, mutta todella ihanat orgasmit sain nuorena kun olin exään rakastunut. Pitkä parisuhde meillä oli, mutta ikävä kyllä joitakin sellaisia juttuja oli miksi piti päättää..seksi oli sittemmin melko hyvää ja kyllä mies kuvasi orkkujaan voimakkaiksi, vaikka halusi sitten noin kerran viikossa seksiä..
Sit tuo kuvattu suhde, seksuaalisesti aivan mahtava. Mutta nyt tajuan ettei voi parisuhteen tärkein kriteeri olla. Merkityksellinen kyllä, muttei tärkein..
Ap
Olen huomannut. Yhdeltä kumppanilta joutui välillä oikeasti kysymään, että tulitko jo?! Oikeastaan mitenkään sitä ei huomannut. Nyt on sellainen kumppani, josta huomaa jaa kuulee kun orgasmi tulee. Ja sanoo välillä, että ”kuolee tai taju lähtee” kun orkut on niin isoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Yhdeltä kumppanilta joutui välillä oikeasti kysymään, että tulitko jo?! Oikeastaan mitenkään sitä ei huomannut. Nyt on sellainen kumppani, josta huomaa jaa kuulee kun orgasmi tulee. Ja sanoo välillä, että ”kuolee tai taju lähtee” kun orkut on niin isoja.
Sulla on varmaan mun ex 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
ihanaa kun mies saa kunnon orkut
Ja tosi kivaa näyttää naiselle se kun himo oikein purkautuu häneen murahdellen ja nauttien..😉
Mä kirjoitin tuonne ällöttävimpiin kokemuksiin miehestä joka voihki kovaan ääneen joka työnnöllä ja orgasminsakin oli tosi voimakas, oli vaikee hengittää kun se sätki ja painautui vasten rynkyttämään. En vaan itse nauttinut juurikaan niin oli aika kiusallista. Jotkut on taas ollu sellaisia että yhtäkkiä vaan huomaa että mies lopettaa panemisen ja seuraavaks vaan tuntee sen sykkimisen. Se että oma mies saa voimakkaan tai kesymmän orgasmin on kuitenkin ihan parasta, saan itsekin hänen kanssaan lähes aina eli kyllä miehissä on isojakin eroja
Vierailija kirjoitti:
Vielä ihanampaa kun nainen saa.
Kyllä minun mies sanoo että nyt en voi enää pidätellä, ja just toi ai kamala taju lähtee. Joskus myös ai saatana! :D exä ei siis mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mies sanoo että nyt en voi enää pidätellä, ja just toi ai kamala taju lähtee. Joskus myös ai saatana! :D exä ei siis mitään.
Tuo on just ihanaa kun mies huutaa ei voi pidätellä.. aah..
ap
Pc-lihas jumissa miehellä. Kun se on jumissa niin ne hermot jotka tuottaa orgasmin voimakkuuden ovat estyneet toimimasta kunnolla. Pc - lihaksen venyttely ja manipulointi auttaa ja tämän jälkeen mälli ku mälli lentää voimalla ja ennenkaikkea tuntuu niin hiton hyvältä. Kannattaa lukea netistä enemmänkin pc lihaksesta. Sen saa jumiin istumalla paljon tai kireissä farkuissa tai siten liikkumalla paljon mutta unohtaa venytellä. Ja jokaisen anatomia on erilainen eli toisilla se ei mene jumiin ja toisilla taas helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja etenkin, jos yhtäaikaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja etenkin, jos yhtäaikaa saa.
No kuhan sais ees jotenkin.
Joo onhan niissä eroja. Nykyinen mies saa voimakkaita orgasmeja. Murahtelee ja urahtelee kun saa orgasmin eikä välttämättä pysty kävelemään tai nousemaam ylös laukeamisen jälkeen kun on ihan letkuna. Se on kyllä kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan niissä eroja. Nykyinen mies saa voimakkaita orgasmeja. Murahtelee ja urahtelee kun saa orgasmin eikä välttämättä pysty kävelemään tai nousemaam ylös laukeamisen jälkeen kun on ihan letkuna. Se on kyllä kivaa :)
Mä tykkään kyllä kanssa kun mun mies käyttäytyy just noin. Mutta on ne musta ihania nekin jotka huokaisee kerran syvään ja valahtaa ihan rennoks päälle, tulevat sisään ja hetken päällä maattuaan kierähtää viereen, siinä on sellasta miellyttävää raukeutta
Vierailija kirjoitti:
Juu, se voimakkaasti orgasmoiva mies oikeasti muutaman kerran nukahti orgasminsa jälkeen.
Ap
Olen saanut useilta naisilta ihan palautetta orgasmeistani. :D Se on ollut pelkästään positiivista, mutta joitakin asia huvittaa :D Ensinnäkin olen todella äänekäs ja jossain rivari/kerrostalo kämpissä pitää purra jotain orgasmin lähestyessä (en voi hallita ääntä) , mutta suurin ihmetyksen aihe on ollut, kun voin saada kymmeniä hyvin voimakkaita orgasmeja peräjälkeen varsinkin jos nainen osaa lastin lentämisen jälkeen käyttää niitä kuuluisia lihaksiaan, kun kullini on vielä sisällä ja samalla kenties stimuloi vaikkapa hivelemällä selästä...vaikea selittää, mutta kullini sykähtelee aina kuin siemensyöksyssä (mitään ei tule ulos), saan kylmiä väristyksiä, koko kehoni ja varsinkin jalkani kouristelevat. Se tuntuu jopa sietämättömältä ja jossain vaiheessa on lopetettava, ellen ole sidottu.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut useilta naisilta ihan palautetta orgasmeistani. :D Se on ollut pelkästään positiivista, mutta joitakin asia huvittaa :D Ensinnäkin olen todella äänekäs ja jossain rivari/kerrostalo kämpissä pitää purra jotain orgasmin lähestyessä (en voi hallita ääntä) , mutta suurin ihmetyksen aihe on ollut, kun voin saada kymmeniä hyvin voimakkaita orgasmeja peräjälkeen varsinkin jos nainen osaa lastin lentämisen jälkeen käyttää niitä kuuluisia lihaksiaan, kun kullini on vielä sisällä ja samalla kenties stimuloi vaikkapa hivelemällä selästä...vaikea selittää, mutta kullini sykähtelee aina kuin siemensyöksyssä (mitään ei tule ulos), saan kylmiä väristyksiä, koko kehoni ja varsinkin jalkani kouristelevat. Se tuntuu jopa sietämättömältä ja jossain vaiheessa on lopetettava, ellen ole sidottu.
Oletko varattu nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään mies voi saada KYMMENIÄ perättäisiä orgasmeja? Oisko yhtään liioittelua?
Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Joillakin niin miehillä kuin naisilla on tosi voimakkaat seksihalut ja aktiivinen seksielämä. Tämä varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, kuinka nautinnollisena kokee yhdynnät. Luulempa, että Sinä sait tuossa ensimmäisessä tapauksessa kokea hyvinkin nautinnollisia hetkiä. Kun joskus saa todella hyvää käsittelyä, oppii sitä arvostamaan ja myöskin sitä vaatimaan.