Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte naiseen joka yrittää iskeä miestäsi?

Vierailija
18.08.2006 |

Mitä tekisit asialle, vai teksitkö mitään? Iskeminen on jokapäiväistä. Nainen on mieheni työpari.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän vaikuttaa silti miehen suhtautuminen naisen vikittelyihin. Jos mies antaa toivoa, ei nainen ota sinua tosissaan.

Vierailija
2/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle pikku puhuttelu myöskin.

...itkisin....huutaisin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä tuo mies on munkin mielestä ihana, mutta rajoita vähän! Mutta jos puhutaan mun miehestä, niin sitä isketään tod. näk jossain raflassa, missä harvoin käydään. Niille voisin nauraa vierestä. :) Ihan imartelevaa se mullekin on, jos miestä isketään. ;)

Vierailija
4/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loppujen lopuksi en ehkä välittäisi. Ja sanoisin sen myös miehelleni. Pelkäätkö, että miehesi jättäisi sinut hänen takiaan?

Vierailija
5/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut, etten sujaitse suhteen jatkumista tuolla tasolla, mies sanoi siihen että hänen on sitten varmaan vaihdettava työpaikka. Sekään ei oikein ole realistinen vaihtoehto. Olen ihan neuvoton ja peloissani : (

Vierailija
6/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen joskus yrittänyt, huonoin tuloksin.

ehkä sanoisin jotain tyyliin (muka huumorilla) ' eikös sulla vieläkään ole *omaa* poikaystävää, vaikka oot noin nätti ja kaikkea!'

Vierailija
7/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin imarreltu kun mies kelpaisi muillekin mutta on MINUN ;)

Vierailija
8/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hölmöä ja lapsellista miestä syyttää, jos hän ei ole tehnyt mitään esim. flirttaillut naisen kanssa. Jos itse olisin vieressä, mustasukkaisuuspistoksen kyllä tuntisin, mutta ehkäpä naureskelisin ja sanoisin naiselle, että eipä kyllä taida kannattaa tuo sun flirttailu. Tiedän, että mieheni rakastaa minua ja on onnellinen meidän perheestä ja perheessä.

Vierailija
9/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin vaan kuvittelet todennäköisesti tilanteen

Vierailija
10/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yksi exä syyllisti aina mua miesten iskuyrityksistä ja se oli oikeasti KAMALAA. Enhän mä tehnyt mitään muuta kuin olin minä! Voipi olla, että ap:n mies ei koe omaa toimintaansa flirttailuna, vaan ajattelee olevansa vaan ystävällinen työkaverille. Jos kerran on kiusaantunut huomiosta.

Vierailija
11/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta sinun siihen tarvitse puuttua. Ja onko kyse oikeasti siitä, että nainen yrittää iskeä miestäsi vai flirttaileeko hän vain? Meillä on töissä varsin hurja flirttimeininki ja jutut on välillä sellaisia, että ei kehtaa kotona kertoa, mutta ei siellä kukaan ketään yritä ketään iskeä oikeasti.

Vierailija
12/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi on tehnyt / sanonut, muuta kuin kertonut (?) sinulle ?

Vierailija
13/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja iskevät ihmiset eivät ole sellaisia, jotka sopivat minun tai mieheni arvomaailmaan, joten ei hänkään sen enempää kiinnitä iskuyrityksiin huomiota.

Vierailija
14/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies raportoi mulle huvittuneena tuollaiset tapaukset, samoin minä hänelle jos joku alkaa mua iskemään.

Mä olen sitä mieltä että aikuinen mies on kyllä vastuussa teoistaan, ja jos tulee isketyksi niin se on miehen moka.

Vierailija
15/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siis soittelee kotiin. Mies puhuu todella matalalla äänellä ja lempeästi. Mies menee eri huoneeseen puhumaan jne. Nainen myös pyytänyt siivilielämässä apua jne. Miehen mielestä työkaveria pitää auttaa.. : (

-ap

Vierailija
16/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mautonta, mutta kyllä sun täytyy puhua sun miehelle, ei sille naiselle.

sanot että sua häiritsee ja loukkaa asia ja haluat että turhat puhelut loppuvat.

monesti onneksi tuollaiset jutut ovat ohimeneviä.

Vierailija
17/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelle.

Vierailija
18/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuo " iskeminen" mitenkään ole pelkästään tämän naisen asia. Miehesi pitää peliä hänen kanssaan, eikä edes sun selkäsi takana vaan ihan naaman edessä.

Voit minusta ihan hyvin huomauttaa miehelle että et pidä moisesta leikkimisestä. Mutta älä ota mitään kontaktia tähän naiseen, muuten saat raivopäisen ja mustasukkaisen akan leiman otsaasi. Ja jos mies valittaa, että nainen iskee häntä vasten hänen tahtoaan niin huomauta miehelle että hän ei vaikuta asiassa mitenkään tahdottomalta...

Vierailija
19/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä he tekevät ja miksi naisen pitää soitella kotiin? Oletkos tsekannut tekstiviestit? Mistä tiedät, että nainen flirttaa, jos et ole tavannut?

Vierailija
20/39 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miespuolinen työkaverini on kieltänyt minua lähettämästä edes työasioihin tekstiviestejä silloin kun on pelko, että vaimo on lähettyvillä. On kuulemma niin mustasukkainen, että ilta voi mennä moisesta pilalle. Ei ole edes kertonut kotona, että on samassa työhuoneessa mukavan ja sievän naisen kanssa. Minusta moinen tuntuu huvittavalta, sillä omassa parisuhteessani ei ole mitään mustasukkaisuusongelmia ja selostan miehelleni jatkuvasti työkaverimiehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi