Miten suhtautuisitte naiseen joka yrittää iskeä miestäsi?
Mitä tekisit asialle, vai teksitkö mitään? Iskeminen on jokapäiväistä. Nainen on mieheni työpari.
Kommentit (39)
tiukasti ja selvästi, älä " ruikuta" tai uhkaile!
Ihan sama mitä töissä tapahtuu, mutta kotona haluan viettää itse aikaa mieheni kanssa.
pitää miestäni jonkinlaisena terapeuttina. kuvittelee että heidän suhteensa oli jotain aivan erityistä. vaikka tosiasiassa miten se olis voinut olla erityinen juttu, kun suhde päättyi eikä mieheni ole häntä takaisin missään vaiheessa halunnut.
en pidä naisesta. roikkuu ällöttävästi.
Baarissa olen sanonut naiselle vain, että voithan kokeilla onneasi, mutta ei se sun mukaan lähde. Mies kyllä on usein itse tehnyt lopun touhusta esittelemällä mut iskijälle. Yleensä ne siinä vaiheessa poistuu.
Kun harrastuskaveri alkoi tulla liian usein liian lähelle miestä, pyysin miestä tekemään asiasta lopun. Oli sitten sanonut naiselle, että olen varattu, enkä muutenkaan kiinnostunut sinusta, joten anna olla ja sori, jos olen ymmärtänyt väärin. Itse olin valmistautunut sanomaan tälle harrastuskaverille, että ymmärrätkö yhtään, mitä puuhaat ja minä näen kaiken, mitä touhuat, eikö nolota.
Me ollaan mieheni kanssa samassa työpaikassa. Ja kaikki tietävät sen että olemme yhdessä. Silti yksi muikkeli heilutteli hiuksiaan, loi merkitseviä katseita, puhui minun päälle kun keskustelin TYÖasioista mieheni kanssa.. Listaa voisi kai jatkaa loputtomiin.
Asia oli pitkään kivenä hiertämässä sydämessäni. Lopulta kerroin miehelleni miltä minusta tuntuu. Ensin hän järkyttyi ja loukkaantui kun hänestä tuntui että en luottanut häneen, mutta sitten sanoi, että ei halua satuttaa minua. Ja käytöksellään teki selväksi, että ei ole kiinnostunut naisesta.
Yhä edelleen tämä muikkeli koittaa aina välillä onneaan. Nykyisin en vain jaksa asiasta ottaa ressiä. Saunailloissa hän käyttää kaikki mahdollisuudet keljuilla minulle, mutta olen oppinut kääntämään hänen piikkinsä huumoriksi. Ehkä olen liian kiltti. Ehkä minun pitäisi sanoa hänelle pari valikoitua sanaa suoraan, mutta olen ajatellut että en laskeudu hänen tasolleen.
Seuraavan kerran, kun hän vetäytyy toiseen huoneeseen mumisemaan salaisuuksia, teet kerralla selväksi, että ne terapiaistunnot saavat loppua. Onko se nainen naimisissa? Kyllä mies pystyy käytöksellään osoittamaan, ettei ole kiinnostunut. Ei siinä tarvii edes olla tyly.
kun en ole näkemässä mitä tapathuu ja he viettävä kuitenkin HYVIN paljon aikaa keskenään ihan kahden. Mies ei vain ymmärrä mikä tässä minua harmittaa ja loukkaa. Miten saisin miehen ymmärtämään?
-ap
Jos taas mies menee siihen vipuun niin sitten mietitään uudestaa.
Jos mies haluaa toisen vikittelyihin " langeta" tekee sen riippumatta minun toimistani. Hänellä on ihan oma tahto, johon kyllä luotan. Uskollisuus nyt kuitenkin minusta on tahtoasia, ei niin että minä komennan ja kiellän...
Hitto vie! Onpa paska tilanne : ( Kiitos kaikille vastanneille! Lisääkin saa vinkkejä, neuvoja antaa, niitä tarvitaan!
-ap
Minulla ainakin on työkaverini kanssa tosi hyvät välit ja kerrotaan toisillemme paljon koti- ym. asioita. Molemmilla kotona ihana aviopuoliso ja perhe.
Luotan vaistooni, homma ei ole hallinassa. Nainen selväsit pitää miestäni olkapäänä (eroprosessi hänellä ilmeisesti käynnissä).
-ap
hän ole parisuhteessa kanssasi eikä hänellä ole mitään velvollisuuksia ja vastuita sinua kohtaan.
Jos asia todella häiritsisi minua, puhuisin mieheni kanssa ja pyytäisin ottamaan etäisyyttä, koska tilanne häiritsee/loukkaa minua.
Mies flirttaa takaisin ja työpari saa siitä lisää vettä myllyynsä. Kohta ihastutaan ja saatetaan käväistä kahvilla työparin kotona...
Jos mies olisi heti tehnyt työkaverilleen selväksi ettei kiinnosta, tuskin nainen jaksaisi nolata itseään jatkamalla flirttiä. Ja vielä vaimon kuullen???
kohtaan, ei paljon mitään ole tehtävissä. Jos sille naiselle menet aukomaan, et saa aikaan muuta kuin sen, että sinua pidetään nolona tyyppinä. Vaimolla ei ole mitään pelättävää niin kauan, kuin hän on varma asemastaan = mies on hänen puolellaan. Mutta jos käyt keuhkoamaan tälle kolmannelle osapuolelle, tuot samalla ilmi sen, ettei sinulla ole valtaa miehesi käytökseen ja olet jo hävinnyt pelin.
Jutuistasi saa käsityksen että olet avoin ja voitte puhua asioista. Siksi vähän epäilyttävää käytöstä mieheltäsi.
itse naisena en koskaan voisi varatulle miespuoliselle itkeä perhe-elämääni minusta se olisi tahditonta. Luullen että aninen yrittää oiekasti miestäni..
-ap
Meillä pakkaa nimittäin käymään päinvastoin.. aina on joku mies kimpussani, kun olemme juhlimassa ym.. Mut en kyllä anna minkäänlaista vastakaikua.
Hänen tulisi pärjätä ilman miestänikin. Yleensä vain valittaa kuinka kova stressi on ja kuinka on kotona vaikeaa jne. Hakee mieheltäni sympatiaa, ja saa sitä..
-ap