Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jani jätti erohakemuksen yksin, jos se oli Susanna, joka kyllästyi yksinäisyyteen?

Vierailija
18.08.2006 |

Ja miksi tämä kaikki tuli Janin vanhemmille yllätyksenä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna halusi etäisyyttä ja ehdotti asumuseroa, että voitaisiin miettiä onko mahdollisuutta vielä jatkaa.

Janihan sitten miehisenä miehenä ajatteli, että tulijoita emännäksi kyllä löytyy, ettei tarvi yhden Susannan perään haikalla, sitä saa mitä tilaa...

Ja tämä ajatuskuvio siksi, että meillä varmaan kävisi noin...

Vierailija
2/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki helpotusta yksinäisyyteen ja jani yllätti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos susanna on kyllästynyt yksinäisyyteen, niin oisko pettäny..?

Tämä nyt vaan on spekulaatioo..

Vierailija
4/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös haki eroa yksin vaikka yhdessä päätettiin asiasta ja aloite tuli minulta.

Vierailija
5/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muuten muille kuuluu????

Vierailija
6/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan janin puolella vaikka se on pettänyt ja ryypännyt ja elänyt itsekkäästi koko avioliiton ajan.

Vierailija
7/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voi silti olla yhdessä päätetty, vaikka siinä paperissa olisi vain toisen allekirjoitus. Käytännössä on melkein sama jättääkö sen yksin vai kaksin. Yksin jätetyssä harkinta-aika alkaa ehkä pari päivää myöhemmin.

Minun mieheni jätti hakemuksen " yksinään" , vaikka minä olin se joka teki aloitteen eroon. Asuin silloin jo eri paikkakunnalla enkä viitsinyt ajaa sitä matkaa vain laittamaan nimeäni paperiin. Eli oli ihan käytännön syystä eikä siksi, että mies olisi jotenkin enemmän halunnut erota.

Vierailija
8/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ero voi silti olla yhdessä päätetty, vaikka siinä paperissa olisi vain toisen allekirjoitus. Käytännössä on melkein sama jättääkö sen yksin vai kaksin. Yksin jätetyssä harkinta-aika alkaa ehkä pari päivää myöhemmin.

Minun mieheni jätti hakemuksen " yksinään" , vaikka minä olin se joka teki aloitteen eroon. Asuin silloin jo eri paikkakunnalla enkä viitsinyt ajaa sitä matkaa vain laittamaan nimeäni paperiin. Eli oli ihan käytännön syystä eikä siksi, että mies olisi jotenkin enemmän halunnut erota.

Vierailija
9/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitti sen yksin ja pisti postiin. That' s it. Muuten olisi nähty vasta viikon päästä.

Vierailija
10/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat hänen kyllästyneen yksinäisyyteen? vai olenko väärässä?

Vierailija
11/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei muija jäänytkään ruikuttamaan kotia vaan päätti lähteä ja elää omaa elämää

Vierailija
12/12 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janilla on enemmän rahaa maksaa maksut. Koska se joka paperit ekalla kerralla lähettää, on myöskin maksumies. Tokassa vaiheessahan yleensä molemmat eroa haluavat allekirjoittavat yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi