Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun uskalsit lopettaa miehesi vahtimisen, niin mitä tapahtui?

Vierailija
18.08.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia.

Vierailija
2/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta aikuista, luottavaista, normaalia käytöstä ei johtanut kuin siihen, että mies viljelee valkoisia valheita ja vähän harmaampiakin koko ajan ja on ihan ilman mitään kyttäystäkin omaksunut vaikka minkälaiset taktiikat valheittensa peittelyyn ja salailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kiukuttele niin paljon, en ole jatkuvasti ahdistunut. Itsetuntoni kohosi ja nyt on hyvä olla. :)

Ajattelin asian niin, että se on miehen ongelma, jos mokaa pahasti jotain. Menettää perheensä. Oletan siis, että tarkoitit miehen vahtimista, että ei käy vieraissa, ryypiskele liikaa tms...

Vierailija
4/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis ei alkanutkaan juosta naisissa, kuten pelkäsit? itsellä valtava kontrollin tarve, jonka olen vasta tiedostanut, joten koitan parhaani mukaan päästä siitä irti. vinkit tervetulleita - miten keskityn enemmän itseeni? en siis miehen liikehdintään...

ap

Vierailija
5/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 20v vaalea blondi tuli just tossa kertomaan, kuinka ihanaa hänellä on minun mieheni kanssa. Olen täällä posket punaisina, itku tuloillaan, jotenkin shokissa ja pystyynkuollut.

Vierailija
6/6 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi sinua haluaisi pettää niin et sinä sitä saa estettyä vahtimalla. niin että alat vaan elää omaa elämää ja anna miehenkin elää rauhassa. jos se lähtee toisen mukaan niin mitäs sitte.

varmasti se mielummin kuitenkin elää sinun kans vapaasta tahdostaan kuin kahlittuna