Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolinsiivous. Silppusin päiväkirjani.

Vierailija
14.05.2021 |

Luin aina muutaman sivun, itkin ja muistelin nuouuttani. Sellaisia asioita tuli ilmi, mitä en muistanutkaan enkä halua kenenkään näkevän. Onko joku muu tuhonnut päiväkirjojaan?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun miettii elämäänsä niin kaipa ne huonotkin vaiheet on pitänyt elää. Nyt kun seuraa lastensa elämää näin sivusta niin onhan niilläkin monenlaista mutkaa ollut. Näin se vaan menee. Aina ei suju hyvin. Onneksi kuitenkin pärjäävät.

- ap -

Vierailija
62/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut lapsuuden ja nuoruuden päiväkirjat ja muistikirjat muutamia vuosia sitten, ei kaduta enkä haikaile niiden perään. Aikuisiän matkapäiväkirjat ovat tallella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, kuinka tyhmä olin nuorena. Minut raiskattiin 18-vuotiaana ja siitäkin olin kirjoittanut nätisti. Olin ihan penska tuossa iässä enkä ollenkaan samanlainen kuin nykyään ovat tuon ikäiset.

Vierailija
64/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous aloitettu.

Vierailija
65/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi selvisi että aika oli muuttanut joitain muistoja ihan toisenlaiseksi mielessäni, enkä ole varma olisinko halunnut muistaa asioiden oikeaa laitaa.

Juuri niin, luulen että muisti suojelee meidän psyykettä unohtamisella ja muuntamisella.. siksi en uskalla lukea päiväkirjoja.

Vierailija
66/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio hävittää päiväkirjojani. Saavat sitten muut ihmetellä härskejä sarjakuvia, luontorunoja ja itsemurhafantasioita, ja heittää roskiin jos/kun haluavat. Ne asiat siellä ovat osa minua samalla tavalla kuin yo-kuva, gradu tai itse virkattu päiväpeitto. Haluan että jälkipolvet tietää että elettiin sitä ennenkin.

Vierailija
67/67 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisittekö vaikka kymmenen vuotta vanhoja kortteja pois? Vai heittäiskö osan ja osan säästäis, en osaa päättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan