Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Makaan jahdin kannella ottamassa aurinkoa ja ihana mies höpöttelee vieressäni. Aurinko paistaa.
Kurt Vonnegutin kirjassa, en muista missä, oli. Istun vankilan sellissä, pöksyt paskan vellissä. Ja munat pomppii pitkin lattiaa
Söin äsken ja nyt loikoilen sohvatuolissa ja katson telkkaria ja luen vauva.fi:tä ja ylilautaa. Kohta ehkä torkahdan.
Minä istuskelen DI-mieheni kanssa huvilamme rannassa luxus-terassillamme, syömme 4:jää leikettä ja 5:stä juustoa.
Luen koko palstan huonointa porvoota.
Ollaan tässä katsottu formuloiden aika-ajoa tallenteena Viaplayltä. Sauna on lämpiämässä ja ennen sinne menoa vaihdetaan lakanat sänkyyn.
Odotan, että sade lakkaa ja lähden sitten iltalenkille. Sateen jälkeen luonto tuoksuu ihanalle.
Ei ole helteet hellineet terassilla istujoita.
Riippukeinussa istun, mansikoita napostelen ja nautin. Tyyntä on ja puro solisee täällä luonnon keskellä.
Kävin suihkussa ja nyt syön kirsikoita. Saatan käydä uimassa. Illaksi on salaattia ja leffa luvassa.
Istun leikkipuistossa Brysselissä. Botaniquen vieressä. Kaunis ilma. Äsken oltiin tuolla lammikon reunalla ihastelemassa kilpikonnia ja kaloja.
Mietin rupeanko nukkumaan vai käynkö ostamassa kaljaa. Ehkäpä laiskuus voittaa.
Makoilen sohvalla, kissa kyljessä kiinni. Vauvailen ja välillä rapsutan kissaani.
Olen tyytyväinen.
Kävin saunassa ja paljussa ja nyt juon saunalonkeroa pihakeinussa. Kaunis kesäilta.
Loma ja Suomen suvi, mikäs sen kauniimpaa. Elämä on ihanaa.
Istun mökillä ja katselen kun järvenpinta tyyntyy.
Oot ollut jo 4 v, kyllästyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut jo 4 v, kyllästyttääkö?
Etkö ymmärrä, että ei kukaan tähän ketjuun vastannut jää loppuelämäkseen siihen kohtaan, jonka on tänne kirjoittanut?
Vai meinaatko itse olla koko loppu elämäsi kirjoittamssa tuota yhtä lausetta täällä vauvalla.? Vielä neljän vuoden kuluttuakin?
Istun keittiön pöydän ääressä, ulkona sataa, taidan keittää kahvit.