Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Istun sisällä. Olin koko päivän ulkona. Tahtoisin pizzaa, mutten viitti lähteä hakemaan. Kävin mustikassa, litra kantalellejäkin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta saan samaan aikaan suihinottoa.
Taisit saada ennen kuin sait tuon lauseen näpyteltyä loppuun asti?
Olen mökillä ja nautin kesästä. Olen tehnyt puutarhatöitä ja siivonnut. Vielä viikko lomaa.
Istun kotini terassilla ja katselen järvelle. Ilosaarirokin musiikin hulina kuuluu liian selvästi, yritän olla välittämättä
Joogaan ja tuijotan omaa karvaista peräreikää.
Sama. Istun saunamökin terassilla ja katselen merelle. Ei voi lämmittää saunaa kun on niin jumalattomasti sinilevää. Aivan tolkuton määrä tänä kesänä. Ennen juhannusta vielä saunottiin ja uitiin, pidettiin hauskaa. Nyt on pari viikkoa ollut sinilevätilanne erittäin paha Itämeressä.
Makaan selälläni laiturin nokassa pillu paljaana veneilijöitä tervehimässä jalauleskelen: oi kallaves kusines ja paskones...
römpsä-Riitta
Vierailija kirjoitti:
Sama. Istun saunamökin terassilla ja katselen merelle. Ei voi lämmittää saunaa kun on niin jumalattomasti sinilevää. Aivan tolkuton määrä tänä kesänä. Ennen juhannusta vielä saunottiin ja uitiin, pidettiin hauskaa. Nyt on pari viikkoa ollut sinilevätilanne erittäin paha Itämeressä.
Ai onko saunassasi sinilevää?
Prkle kun nää helteet loppuisivat. Järvivesikin on niin kuumaa ettei edes yöksi meinaa viiletä. Istu siinä sitten rantasaunan terassilla hiki virraten.
Luen vauva-palstaa, niin kuin kaikki muutkin, vaikka eivät sitä tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Luen vauva-palstaa, niin kuin kaikki muutkin, vaikka eivät sitä tunnusta.
Luen ja myös kirjoitan.
Juon aamukahvia ja katselen mökkirantaa. Mustikat odottaa poimijaa.
Hikoilen kerrostaloasunnossani (27 astetta) ja luen näitä. Osaan siis nauttia kesästä. Paskamaista kun ei tuu pisaraakaan vettä ensi viikollakaan. Klo: 12 menen Pasilan Triplaan, jossa on Korea -festivaali. Aamupäivällä laitoin pihalle sadettimen puoleksi tunniksi.
"Ei voi lämmittää saunaa kun on niin jumalattomasti sinilevää."
erikoinen sauna :D
Vierailija kirjoitti:
Olen mökillä ja nautin kesästä. Olen tehnyt puutarhatöitä ja siivonnut. Vielä viikko lomaa.
Nauti lomastasi. Itse jäin keväällä eläkkeelle, niin että lomaa koko loppuikä.
Vierailija kirjoitti:
Joogaan ja tuijotan omaa karvaista peräreikää.
Sheivaa se! On hygieenisempää, jos joku vaikka haluaa nuolaista...
Istun norsunluutornissa ja kaunis palvelija syöttää minulle viinirypäleitä
Istun yleisellä uimarannalla ja katselen naisten stringiperseitä
Istun rannassa kotini terassilla ja haen kohta sisältä kahvia. Oi tätä kesän ihanuutta