Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Laiskotellen hörpin aamukahvia, ihanan kaunis, huurteinen pakkaspäivä.
Huom huurteinen puu, ei lasissa
Kesällä istuin ja nyt Lapissa peitteen alla,voakkastacon vaan -19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin krapulassa ottaisiko loiventavan vai aloittaisiko nyt tipattoman?
Otan tänäkin aamuna loiventavan🍻
5. Päivä tipatonta, huvikseni katson, miten kauan kestää....
Istuuko kukaan rantasaunalla ja viettää tipatonta tammikuuta?
Istun tuvassa ja katson jäätynyttä merta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin krapulassa ottaisiko loiventavan vai aloittaisiko nyt tipattoman?
Otan tänäkin aamuna loiventavan🍻
5. Päivä tipatonta, huvikseni katson, miten kauan kestää....
Jatka kohta huomaat että 50 päivää tipatonta takana sitten150 ja niin edelleen.. .kyllä kannataa ehdottomasti.
Sunnuntai päivä. Katson ulos ikkunasta ja nään, että vesi tippuu räystäistä ja mietin miten paljon päivä on jo pidentynyt. Kohti kevättä mennään, jee.
Toivottavasti avaaja on jo jotenkin päässyt pois meren rannalta. Minä ajattelin pistäytyä vaan tässä mökillä katsomassa että paikat on kunnossa, Saimaa jäässä ja toivottavasti korpeille on jäänyt litskuihin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti avaaja on jo jotenkin päässyt pois meren rannalta. Minä ajattelin pistäytyä vaan tässä mökillä katsomassa että paikat on kunnossa, Saimaa jäässä ja toivottavasti korpeille on jäänyt litskuihin ruokaa.
Kyllä se sieltä meidän rantasaunalta on haettu pois poliisien avulla. Enemmän kuin yhden kerran. Siellä höpertelee ja kuvittelee omistavansa meidän luxus-merenrantapaikan.
Tv. Omistajat sukunimi edessä von.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, ajanko tänään Rolls-Roycella, Bentleyllä vaiko Jaguarilla.En myöskään laita välilyöntiä pisteen perään.
😁🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Katselen hienosta huvilasta naapurisaarelle, jossa joku köyhä, jolla ei ole edes purjevenettä, syö näkkileipää ja juo laihaa teetä.
Onko se sama köyhä joka tekee lastupurjeveneitä ja uittaa niitä rannalla?
Istun kotisohvalla ja katselen lumihuippuisten vuorien jonoa. Näköjään tullut taas uutta puuterilunta. Teetä juon.
Vierailija kirjoitti:
notkun vauvapalstalla arvostelemassa muita, ja myös pahoitan mieltäni muiden puolesta ja vaadin sensuroitavaksi kaikkea, mikä ei sovi minun maailmankatsomukseen. ps. äänestän vasemmistoa.
No kyllähän tuon tietää ketä äänestät ilman kertomistakin.
Minä istuskelen täällä teltassani Pohjoisen Jäämeren rannalla ja katselen jääkarhujen tepastelua ja paistelen kampelaa nuotiolla.
Vierailija kirjoitti:
Istun kotisohvalla ja katselen lumihuippuisten vuorien jonoa. Näköjään tullut taas uutta puuterilunta. Teetä juon.
Näetkö kun vilkutan sinulle täältä vuoren huipulta?
Minäkin olen merenrantasaunallani paljussa.
Kävin reippailee ulkona 25 pakkasta.Niin kaunista luonnossa ja hiljasta oli vielä muutenkin.