Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Makaan alasti isotissisen vaimon vieressä juuri saaneena.
Joulun laittamista mietin. Jääkaapin pesua. Maailman kummallisita menoa.
Istun kotona olohuoneessa ja katselen Välimerta. Ihmettelen, miksi ulkona on +26 heti aamusta, vaikka on talvi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä merta katseleva, saariston rantasaunalla istuskeleva ap on Usan presidentinvaalituloksesta?
Mitä mieltä sinun mielestä amerikkalaiset ovat meistä suomalaisista?
Istun kuivalla maalla ja mietin, että oispa oma norjalainen kalastaja. Katseltaisiin, kun lumi laskeutuu vuonolle pudoten tummaan veteen. Lätinä täyttäisi tienoon. Oi Hans Peetter, kuuluisi naapuriin asti (3km).
Onks persaus puutunut yli puolessa vuodessa?
Mietin Lauttasaaren miehensyöjää ja syön karkkia.
Mää nauran täällä näille kommenteille maha kipeänä. Onneks on näitä joilla huumori kukkii😂😂
Heräsin juuri liian aikaisin ja huomasin puhelimelta, että tyttäreni olivat juuri päässeet kotiin pitkän joululoman viettoon turvallisesti lentokentältä. Itse pääsen joukkoon vasta uudeksi vuodeksi, mutta ei se haittaa, koska pääsen näkemään vihdoin perhettäni kolmen vuoden jälkeen. Tosin he eivät tiedä vielä että olen tulossa!
Istun paskalla, palstailen ja selaan maksullisten naisten ilmotuksia.
Seison merenrannalla Italiassa ja huudan yhtenään "Katso merta!"
Ohikulkijat mulkoilevat pahasti.
Ap on tuuliajolla. Eksynyt omalle autiolle saarelle, katsoo rantasaunasta ulos ikkunasta, miettien haikeana, onko kukaan vauva-palstalla samassa tilanteessa jumissa, pyyhkien samalla hikeään uusiin Marimekon unikon pyyhkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Makaan alasti isotissisen vaimon vieressä juuri saaneena.
Minä en saanut
T. Vaimo
Makaan sohvalla. Lapset katsoo joulupukki kadoksissa ohjel.sa Mies lukee kirjaa. Koira järsii luutaan.
odotan että saan lapset nukkumaan ja alan paketoimaan lahjoja.
Älä valehtele. Istut kotona murheellisena ja ahdistuneena odottaen työvuoroon lähtöä.
Minä lähdin merenrantahuvilaltani kaupunkiasuntoomme Ullanlinnaan. Pitopalvelu on käynyt kattamassa ruokasalin ruokapöydän ja illallinen on valmis klo. 18.00.
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin merenrantahuvilaltani kaupunkiasuntoomme Ullanlinnaan. Pitopalvelu on käynyt kattamassa ruokasalin ruokapöydän ja illallinen on valmis klo. 18.00.
Hurstin pitopalvelussa vain käyt
Istun kerrostaloasunnossani tällä tietokoneella ja olen kateellinen ap:n merimaisemasta.
Juon laihaa teetä ja syön sen kanssa näkkäriä (ilman levitettä ja leikkeleitä). Kohta teen vispipuuroa puolukkasurvoksesta.
Katson ikkunasta naapurisaarelle, siellä joku porho kiillottaa purjevenettään.