Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Istun nojatuolissa ja juon aamun ensimmäistä olutta.
Lähdössä kävelylle, hieno ilma on kaikin puolin.
Reisilihas revähti. Syön Buranaa.
Juon aamukahviani sohvalla ja luen kirjaa. Ihana rauhallinen oma hetkeni jota odotan joka viikko.
Meri jäätyy lisää,kovaa pakkasta luvassa.Kuka lie istuu paljussa jo aamusta 😀
Olet istunut siellä rantasaunalla jo vuodesta 2021? Etkö koskaan mene vaikka kotiisi?
Lopeta meren saastuttaminen paskasella saunavedelläsi.
Ajoin jäänmurtaja-alukseni saaristohuvilani rantaan. Piti avata reitti huomiselle muskelivenereissulleni Tukholmaan.
Nyt on lauantai ja istun keittiön pöydän ääressä ja syön pizzaa(lidlin halppis motzarella sellaista) ja juon kokista.
Mielessäni haaveilen jo ensi keväästä ja kesästä. Ulkosaunasta ja siitä paljusta. Ja sauna lonkerosta. Talvi menee aina tipattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin krapulassa ottaisiko loiventavan vai aloittaisiko nyt tipattoman?
Otan tänäkin aamuna loiventavan🍻
5. Päivä tipatonta, huvikseni katson, miten kauan kestää....
Vieläkö oot tipattomalla?
En oo ollut tipattomalla vaan dokasin myös eilen. Nyt otan aamutasoittavan.
Oon Lapissa ja selaan kännykkää. En tuntureilla.
Vierailija kirjoitti:
Meri jäätyy lisää,kovaa pakkasta luvassa.Kuka lie istuu paljussa jo aamusta 😀
😆😆😆😀😀. Oon istunut ulkoporeissaLevin kylpylähotelli ssa kesällä. Myssy päähän kun talvella oireilee.
Viime vuosi kuten moni muu menee ilman alkoholia, joskus vähän. En oo entinen alkoholisti.
Mitä sitten teet, kun Venäjän varjolaivasto aiheuttaa merelle öljyvahingon? Menee sun maisema ja ranta pilalle.
Ajattelin mennä kauppaan. Unohtui ostaa kermapurkki eilen. Sitten pitääkin jonkun ajan päästä alkaa ruokaa laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin mennä kauppaan. Unohtui ostaa kermapurkki eilen. Sitten pitääkin jonkun ajan päästä alkaa ruokaa laittamaan.
Sängyssä. Pääsee kohta omaan kotiin. Oon vierailulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä. Pääsee kohta omaan kotiin. Oon vierailulla.
Minäkin olin viime yönä vieraissa.
Olen omassa talossa ison järven rannalla. tein tulet takkaan. Ihailen talvista järvimaisemaa, mikä rauha mikä ihana hiljaisuus!
Haluatko paljuseuraa?