Wolt-kuski soitti minulle tilauksen tuomisen jälkeen
... Ja mm uteli parisuhdestatustani. Oli napannut numeroni asiakastiedoistani. Haluaisin tietää, rikottiinko tässä jotain lakia?
Kommentit (46)
Ei sitten tullut mieleen ulista wolttiin eikä tänne. Tuskin on edes soittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskutarallaa.
Arvon silakka olettaa ilmeisesti aloituksessa mainitun Wolt-kuskin olleen ulkomaalaistaustainen? =)
Onko niitä muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskutarallaa.
Arvon silakka olettaa ilmeisesti aloituksessa mainitun Wolt-kuskin olleen ulkomaalaistaustainen? =)
Onko niitä muitakin?
No on. Niin nuoria kuin vanhoja supisuomalaisia.
Kuten aiemmin mainittiin ei woltti kuskit pääse kenenkään lor ton numeroa jälkikäteen valkkaamaan ja hyvin vaikea kuvitella että satojen tilausten numerot otettaisiin ylös. Uusi tilaus tulee yleensä heti kun vanha kuitattu ja työ hektistä siinä ketään emäntiä kiinnosta soitella läpi vaan takoa rahaa.
Mulle just woltin lähetti soitti. Siis woltin omasta numerosta. Muka ei ollu ovikoodia kirjotettu ohjeeseen . Kyllä oli kirjotettu. Olikoha kuski väsyny kun ei ollut lukenu ohjetta kunnolla..
Jännä vaa kun tää sama kuski on käyny tässä ennenki tuomassa ruokaa (tunnistin puheen äänestä), niin kumma kun ei nyt osanu koodia etsiä ohjeesta, mutta ennen on osanu. Väkisellä tulee mielee että soittiko vaan kuullakseen minun äänen? Nainen olen siis.
Jos olisi komea valkoihoinen lääkäri, niin olisit otettu. Taidat olla joku rasisti vai, hä?