Lue keskustelun säännöt.
Miten jotkut raskautuu heti ekasta kierrosta?
14.05.2021 |
Katkerana ihmettelen. Ekaa ”tehtiin” vuosi, ja sovittiin että toinen saa tulla kun on tullakseen. Mieluusti heti. No ei näy eikä kuulu.
Jokainen raskausuutinen tällähetkellä menee ihan ihon alle. Harmittaa.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen hedelmöittynyt nyt neljä kertaa putkeen. Viimeksi tavalliset menkat ollu marraskuussa, sen jälkeen vain km-vuotoa. Kaksi keskenmenoa, yksi lääkärin hoitovirheen aiheuttama keskenmeno, ja nyt raskaana rv9. Kivinen tie, jos tämäkään loppuun asti menee.
Mutta älkää pliis vertailko ja väheksykö toisten kokemuksia lapsettomuudesta, yrittämisestä ja sen aiheuttamista tunteista. Ne ovat niin henkilökohtaisia kaikille, ja jokainen kokee omalla tavallaan. Toisen suru ja vaikeudet ei vähennä sitä omaa suurta surua.
Mulla on nykyään todella säännöllinen kierto ja meillä toimi näköjään joka toinen päivä seksiä menkkojen lopusta menkkojen alkuun/plussaan. Tällä keinoin on nää neljä hedelmöittymistä tullut putkeen
Esikoisesta, vuosia sitten, mun kierto oli km jälkeen ihan sekaisin. Siihen auttoi vyöhyketerapia, kierto tasaantui heti ja tulin myös samantien sen jälkeen raskaaksi. Kannattaa harkita.