Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin yksinäinen, kaveriton ja autoton nainen voi mennä viettämään kesää?

Vierailija
14.05.2021 |

Kesien vapaapäivät menevät yksin kotona neljän seinän sisällä. Olen sinkku ja livekavereita ei ole (kaverini asuvat ulkomailla tai toisella puolella Suomea). Olisi kivaa nauttia ulkoilmasta vapaa-ajalla nyt kun ulkomaanmatkoillekaan ei pääse. Olisiko ideoita?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma kun ap:llä, kertokaa vinkkejä!

Sama mulla paitsi ettei ole sitä fillariakaan. Eikä nyt varaa sellaista hankkiakaan eli sellaisia joihin pääsee kävellen.

Julkisilla en korona-aikana kulje.

pk-seutu

Sitten en kyllä osaa sanoa. On joillakin kyllä vaikeaa!

Suosittelen siis aktiviteetiksi kävelyä ja lähipuistossa lukemista.

Vierailija
42/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla paitsi ettei ole sitä fillariakaan. Eikä nyt varaa sellaista hankkiakaan eli sellaisia joihin pääsee kävellen.

pk-seutu

Mulla ois varaa johonkin polkupyörään, mutta en jotenkin "uskalla" ajaa liikenteen seassa. Sähköpotkulaudan hankkimista olen miettinyt, mutta sitten mietin, että ehkä menee hankalaksi latailuineen ym.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vain, sellainenhan voi nimenomaan tehdä, mitä itseä huvittaa, kun ei ole riippakivenä miestä ja lapsia. Kun ne on hankittu, vaihtoehdoista karsiutuu suurin osa pois ja elämästä tulee p@$k@@.

Vierailija
44/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkuun!!!

Siitä laivalla, jos ei Tukholmaan, niin Ahvenanmaalle!

Vierailija
45/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pk-seutu

Mulla ois varaa johonkin polkupyörään, mutta en jotenkin "uskalla" ajaa liikenteen seassa. Sähköpotkulaudan hankkimista olen miettinyt, mutta sitten mietin, että ehkä menee hankalaksi latailuineen ym.

T. Ap

Siinähän on puuhaa, kun opettelee! Rohkeutesi ja taitosi kasvavat, ja pyöräilyssä on mahtavaa vapauden tunne. Itse opettelin teini-iässä pyöräilyn liikenteen seassa, kun muutimme maalta Helsinkiin. Kyllä aluksi hirvitti, mutta äkkiä siihen tottui. 

Aloita rauhallisimmilta tienoilta ja pyöräteiltä, vähitellen kaduille ja kaupungin keskustaan. Ihanaa hommaa ja kaikki kivat paikat ovat pienen pyrähdyksen päässä.

Ja muuten, sähköpotkulaudallakaan ei saa ajaa jalkakäytävillä. Ja sillä on vaikeaa kuljetella vilttiä ja retkikamoja.

Vierailija
46/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mun kyytiin cruisailemaan.

Vierailija
48/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu bailaa rannalle.

Tai ala ilo tytäksi ja mee ilotaloon . Siellä kaik on ilosia :)

Vierailija
49/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pk-seutu

T. Ap

Siinähän on puuhaa, kun opettelee! Rohkeutesi ja taitosi kasvavat, ja pyöräilyssä on mahtavaa vapauden tunne. Itse opettelin teini-iässä pyöräilyn liikenteen seassa, kun muutimme maalta Helsinkiin. Kyllä aluksi hirvitti, mutta äkkiä siihen tottui. 

Aloita rauhallisimmilta tienoilta ja pyöräteiltä, vähitellen kaduille ja kaupungin keskustaan. Ihanaa hommaa ja kaikki kivat paikat ovat pienen pyrähdyksen päässä.

Ja muuten, sähköpotkulaudallakaan ei saa ajaa jalkakäytävillä. Ja sillä on vaikeaa kuljetella vilttiä ja retkikamoja.

Helsingin seudulla on kyllä niin hyvä pyörätieverkosto ettei kenenkään tarvitse ajaa liikenteen seassa. Pikkupätkät voi kyllä taluttaa

Vierailija
50/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene terassille niin kaikki kolme ongelmaa saattavat olla historiaa !

Ehkä täytyy yrittää mennä, vaikka ei tunnukaan ajatuksena kovin houkuttelevalta. Olisi mukava joku sellainen baari/terassi, jossa olisi elävää musiikkia tai jotain oikeasti hauskaa ohjelmaa.

T. Ap

Allas seapoolin terassi! Kivoja konsertteja. Nähdään siellä.

Vierailija
51/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset eivät toimi kaikille. Ihmiset eivät halua samoja asioita.

Vierailija
52/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillari ja kesä on parasta!

Kannattaa tehdä retkiä lähisaariin: Vallisaari, Suomenlinna, Kaunissaari, Pihlajasaari, Espoon suvisaaristo...

Ja yksi hyvä idea: naistensaunavuorot esim. Furuvik ja Uutela.

Vierailija
53/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Mene puistoon tai rannalle piknikille, mukaan lukemista ja eväät.

Mene pyöräilemään kaupungin ulkopuolelle. Lämpimällä ilmalla on ihanaa pyöräillä metsätiellä, kun välillä on varjoisaa, välillä aurinkoista. Ja tuulenvire virvoittaa. Pyöräreissullakin voi pysähtyä välillä syömään eväitä, eli sen ja piknikin voi yhdistää.

Mä kävin ja kerkesin noin vartin/puoli tuntia olla kun sain seurakseni muutaman liikaa nauttineen jankkajan jonka mielestä oli ihan älytöntä. että nuori (pah!) ja kaunis (pah!) nainen istuu ihan yksin näin kauniina päivänä..

Ei mennyt jakeluun mikään määrä kiitos kohteliaisuudesta, mutta haluan olla yksin ja jatkaa tätä lukemista vaan pois siitä piti lähteä. Tyyppi oli vielä sitä mieltä että meillähän on sama matka ja kyllä hän nyt ainakin saattamaan lähtee. Onneksi se veti sellaista siksakkia että sen sai tiputettua matkasta ihan heti.

Ei hirveästi houkuta mennä uudelleen mihinkään yksikseen, tuo ei nimittäin ollut edes eka kerta mutta tyypin sinnikkyys oli ihan uutta.

Vierailija
54/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy läpi Espoon kaikki uimarannat.

Vierailija
55/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fillari alle vaa, helposti ajelee kesällä 50-80 kilsan lenkkejä rennolla menolla päivässä.

Sen hankkiminen maksaa ja näin työttömänä (kiitos koronan) sellaiseen ylellisyyteen ei ole varaa. 

Vierailija
56/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fillari alle vaa, helposti ajelee kesällä 50-80 kilsan lenkkejä rennolla menolla päivässä.

Sen hankkiminen maksaa ja näin työttömänä (kiitos koronan) sellaiseen ylellisyyteen ei ole varaa. 

Mulla ois rahaa nyt sen verran, mutta en uskalla ajaa oikein ja pelkäisin, että pyörä varastetaan heti. Täytyy silti pistää harkintaan asia.

T. Ap

Vierailija
57/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallispuistoon kunnon varusteilla menee vaikka viikko. Makuupussi, Teltta trangia muonaa

Plus 10 litraa hyttysmyrkkyä. 

Vierailija
58/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallispuistoon kunnon varusteilla menee vaikka viikko. Makuupussi, Teltta trangia muonaa

En lähtisi. Siellä kun sitten vaikka nyrjäyttää nilkkansa tjtn, niin ei ole ketään auttamassa. Yksin on myös raskasta kaikkia varusteita kantaa, mitä siellä tarvitsee.

Vierailija
59/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yksinäinen nainen ja sama ongelma. Mulla on kyllä auto. Voisin hyvin ottaa jonkun toisen yksinäisen naisihmisen kyytiin ja mentäisiin yhdessä kansallispuistoon tms. Onhan siinä toki aina riski, että ei tulla toimeen, mutta ei jaksaisi tehdä kaikkea aina yksin. 

Vierailija
60/68 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois rahaa nyt sen verran, mutta en uskalla ajaa oikein ja pelkäisin, että pyörä varastetaan heti. Täytyy silti pistää harkintaan asia.

T. Ap

Torista ja (joillakin paikkakunnilla) poliisin nettihuutokaupoista löytyy edullisia pyöriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan