Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin yksinäinen, kaveriton ja autoton nainen voi mennä viettämään kesää?

Vierailija
14.05.2021 |

Kesien vapaapäivät menevät yksin kotona neljän seinän sisällä. Olen sinkku ja livekavereita ei ole (kaverini asuvat ulkomailla tai toisella puolella Suomea). Olisi kivaa nauttia ulkoilmasta vapaa-ajalla nyt kun ulkomaanmatkoillekaan ei pääse. Olisiko ideoita?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta auto.

Vierailija
2/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu bailaa rannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Kyllähän kaupungeissa vaihtoehtoja riittää puistojumpista konsertteihin. Valitse aktiviteetit sen mukaan, haluatko löytää liveystäviä tai esim. miesseuraa. 

Vierailija
4/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kaupungissa vai maalla? Uimaan, terassille yhdelle, jäätelölle, pyöräretkelle, telttailemaan... Yksin menemisessä on se hyvä puoli, että saa mennä juuri niinkuin tahtoo.

Vierailija
5/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä on ihana kulkea ja katsella maailmaa. Tuoksut ja tuulenvireet. Löydä ja seikkaile!

Vierailija
6/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma kun ap:llä, kertokaa vinkkejä!

Vierailija
7/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vapaaehtoistyö-kommuuneja. Siellä on usein kivaa porukkaa, tietty pieni määrä työtä pitää tehdä vastineeksi ylläpidosta. Näitä on suomessa useampiakinz

Vierailija
8/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää bussiin tai junaan ja ole milloin missäkin, jos tuollaiseen on varaa. Varmasti terasseilta ja puistoista löytyy tänä kesänä porukkaa.

Vierailija
9/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa kaupungin kasvimaapalsta, alkaen 20 euroa/kesä.  Sinne fillarilla, eväät ja retkijakkara mukaan. Äkkiä on seuraa naapuripalstoilta. Ja monenlaista yrttiä kasvamaan.

Vierailija
10/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä edessä. Nauti seikkailusta. Etsi uusia rantoja, metsiä, saaria, kahviloita... Niin aioin itse tehdä.

Vierailija
11/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa tilanteessa ja menen omalle mökilleni. En kyllä tiedä missä olisin ilman mökkiä, vuokramökit kalliita, kaupunki ei kiinnosta.

Vierailija
12/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarha- ja kaupunkiviljelyporukat, kaupunginosayhdistykset ja erilaisten vapaaehtoistyöhon perustuvien tapahtumien puuhakomiteat, järjestetyt purjehdusreissut, majakkaseurat, vapaaehtoishommiin festivaaleille ja kesäleireille, kesäopistojen kurssit majoituksineen, järjestetyt kasvi- marja- ja sieniretket, vanhuksia ulkoiluttamaan tai hoitamaan lapsia, pyöräretket...

Vierailija
13/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväät mukaan ja menoksi. Älä tee suunnitelmia, anna sydämen viedä!

Vierailija
14/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa kaupungin kasvimaapalsta, alkaen 20 euroa/kesä.  Sinne fillarilla, eväät ja retkijakkara mukaan. Äkkiä on seuraa naapuripalstoilta. Ja monenlaista yrttiä kasvamaan.

vauvapalsta on ilmainen.

Vierailija
15/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samassa tilanteessa ja menen omalle mökilleni. En kyllä tiedä missä olisin ilman mökkiä, vuokramökit kalliita, kaupunki ei kiinnosta.

Mä tulisin mökkihöperöksi yksin pikkumökissäni. Rakastan kesäistä Helsinkiä! Makuja on moneksi.

Vierailija
16/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrikkamiehen tarakalle

Vierailija
17/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti töiden jälkeen fillarilla rantaan. Uimapaikoilla tutustuu helposti toisiin uimareihin!

Vierailija
18/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallispuistoon kunnon varusteilla menee vaikka viikko. Makuupussi, Teltta trangia muonaa

Vierailija
19/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terassille niin kaikki kolme ongelmaa saattavat olla historiaa !

Vierailija
20/68 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän