KVM-ryhmä starttaa tänään! :)
Huomenta!
Nyt sitten vaan Kadonnutta Vyötäröä Metsästämään niinkuin tuossa jo porukalla ajateltiin :)
Laitetaan vaikka tähän ensin omia tietoja:
* Minkä ikäinen lapsi sinulla on
* Paljonko painat /olet pitkä nyt
* Paljonko haluat pudottaa eli tavoite
Ensi perjantaina sitten ilmoitetaan onko puntari yhtään armollisempi ja kuinka paljon! Mukaan myös muita kuulumisia viikon varrella!
Minulla on poika joka on ensi viikolla 4kk. Raskauskiloja tuli reilun turpoamisen vuoksi yli 20 mutta niistä on jäljellä " enää" noin 5kg. Lihoin ennen raskautta (kävin ennen viimevuotisia häitä painonvartijoissa) vielä toiset 5kg eli pudotettavaa olisi siis tasan 10 kg niin vanhat hyvät vaatteet menisi päälle. Konkreettinen tavoite on mahtua ihaniin merkkifarkkuihin joihin sijoitin puolitoista vuotta sitten!
Suurin ongelmani on järjetön makeanhimo, suorastaan sokeririippuvuus...
Olen 164cm pitkä ja painoni tänään oli 71kg tasan.
Mukavaa alkavaa viikonloppua!
Johanna :)
Ps. Niin ja minä aloitin maanantaina taas painonvartijat, tällä kertaa cd-rompun avulla...
Kommentit (27)
Eiks tää pino kuulu tuonne keskustelujen " liikunta, laihdutus..." osalle, jossa muutkin laihdutuspinot on?
Itsekin siellä jo yhdessä laihdutuspinossa näet...
Heips,
en sitten eilen saanut ilmoitettua itseänikin tänne mukaan metsästykseen. Mutta parempi myöhään...
* Minulla poika 4kk
* Pituus 159cm/Painoa nyt 65,2kg
* Tavoitteena olisi nyt aluksi 59kg, eli noin 6kg pois
Tavoitteessa siis viimeiset 3-4 raskauskiloa ja ja pari kiloa päälle sitten aikaisemmin kertyneitä. Tässä viikolla jo vähän aloittelin herkkujen karsimista ja puntari palkitsi heti vähäsen ja antoi toivoa ;). Hyväkarppilinjalla olisi tarkoitus tehdä tulosta ja sitten alakarppia, jos kilojen lähtö tekee tiukkaa. Minulla sallittuna herkkuna pysyy marjarahka ja jäätelö pienissä määrissä, sensijaan yritän karsia sokeriherkuista pullat, karkit ja limukat (sisältävät paljon! enemmän hiilareita) vain juhlapäiviin. Perunaa, pastaa, riisiä ja leipiä ei olla syöty miehen kanssa aikoihin juuri ollenkaan. Liikuntaakin olisi tarkoitus lisätä kunhan saisi aikaiseksi ja sitten, kun alkaa päästä paremmin tissittelyn lomasta jumppiin. Kävelyllä käydään vauvan kanssa muutaman kerran viikossa tälläkin hetkellä.
- Salsatar
ps. En halua tyrkyttää omia ajatuksiani ;), mutta mariam-83-: Jätä ne leivät yleensäkkin vähemmälle ja syö enemmän juustoa -> pysyy nälkä poissa pidempään =).
mutta onkos aloittajakin JJ...eli täällä toinen Johanna jonka sukunimi alkaa J:llä ;))
Olis kyl hauska tietää et onko meillä siis sama sukunimikin... :D
tulin juuri iltalenkiltä ja puhkun tarmoa uuteen elämään. tällä hetkellä suurin ongelmani on selkärangattomuus kaiken makean suhteen, joten muutaman kilon pudotuksen ohessa toivoisin myös saavani ruokailutottumukseni uuteen uskoon.
minulla on kaksi poikaa, esikoinen 2v5kk ja kuopus 8kk. esikoisen jälkeen ylimääräiset kilot karisivat kuin itsestään pois, mutta nyt nuo muutamat viimeiset tekevät kovin tiukkaa. pystyin imettämään kuopustani vain 6 kuukautta ja loppuaika meni sekin osaimetyksellä.
tavoitteenani on saavuttaa 58 kilon rajapyykki eli se paino, josta lähdin aloittaessani odottamaan esikoistani. minun ongelmani on se, etten ole naisellisen kurvikas, joten nämä viimeiset ylimääräiset kilot näkyvät juuri väärissä mutkissa ja tekevät oloni hyvin epämukavaksi.
painoni perjantaina oli 61,6 kg ja tavoitteeni on 58 kg
olen 171 cm pitkä
ja lapsia oli kaksi
näköjään ja sai lähtemään viestin ennen aikojaan.
Siis minäkin ilmoittaudun vielä mukaan. Olen " kärsinyt" jo herkuttelevasta elämäntyylistä jo vuosia ja jos joidenkin sisällä huutaa laiha tyttö, niin minun sisälläni se suorastaan kirkuu!
Olen 178 cm pitkä ja painan 93 kg (viime viikon alussa, olen jo viikon passaillut). N. 10 vuotta sitten painoin 59 kg, joten painoa on jonniin verran tullut... Tosin silloin olinkin vähän " öklöttävän laiha" , kuten mieheni vanhoista kuvista kommentoi.
Tavoitteenani on laihduttaa vähintään 82 kiloon, minkä painoin ennen raskautta (nyt 7 kk vanha tytär). Siitä sitten vielä mielellään noin 7 kg jossain vaiheessa pois, mutta nyt siis tuo 11 kg tähtäimessä.
Olen kirjannut itselleni jääkaapin oveen motivaatiota paraantaakseni syitä (n. 10 kpl), miksi tulisi laihduttaa. Niistä eniten motivaatiota antavat kaksi asiaa: 1) Haluan olla parempi esimerkki tyttärelleni sekä elämäntyylin ja -hallinnan että ulkonäön suhteen. En halua olla jo kolmikymppisenä sellainen kunnon mamma. 2) Jos nyt kerralla onnistuu, ei ole niitä IÄNIKUISIA laihdutuskuureja ja huonoa omatuntoa joka herkkupalasta.
Tarkoitus on ottaa siis uusi elämäntyyli eikä niinkään laihdutuskuuri. Imetän vielä, toivottavasti joitain kuukausia, joten en edes voi lähteä hurjastelemaan.
..kuin ei milloinkaan. Olin poissa kotoa, mutta liityn vielä jälkijunassa mukaan. '
Ylipainoa on kertynyt reilusti. Tänään kävin vaalla, joka näytti 87,7kg. Pari vuotta sitten painoin reilu 70 kg, ja silloin olin tyytyväinen itseeni. Jospa siis tavoiteeksi tuo 70. Pitkä urakka edessä! Puolivuotias vauvani toi tullessaan muutaman kiloin, mutta muuten painoa on kerääntynyt lähinnä naimisiinmenon myötä. Miehen kanssa on vain niin kiva syödä, ja ikävä kyllä se näkyy.
Mutta nyt hyvin mielin ja uusin innoin elämäntavat kuntoon. Tuetaan toisiamme niin kaikki onnistuvat!
eli ilmoittaudun mukaan.
ihannepainosta viime syksystä tankkeriksi....hmmm.Raskauden myötä tulleet 25 kiloa eivät mieltä ylentäneet ja kun niistä jäi vaan 11 laitokselle niin 15 kilon urakka taas edessä.
No, kova itsekuri ja selkäranka jostain esille niin ehkä se jo jouluksi iloksi muuttuu : )
miniK ( joka ei todella ole mini)