Mä oon huonolla tuulella ja mua ärsyttää kun te ette osaa kirjoittaa!!
Tämän aamun aikana jo kaksi täysin naurettavaa kirjoitusvirhettä tullut vastaan: allerkia ja ristijäiset!?!?!
Siis haloo eikö aikuiset ihmiset oikeasti tiedä miten nuo sanat kirjoitetaan!?!
Kommentit (7)
Minua nimittäin ärsyttää tuollaiset kitisijät!
Vierailija:
Tämän aamun aikana jo kaksi täysin naurettavaa kirjoitusvirhettä tullut vastaan: allerkia ja ristijäiset!?!?!
Siis haloo eikö aikuiset ihmiset oikeasti tiedä miten nuo sanat kirjoitetaan!?!
Puuttuukohan sulta pari pilkkua tosta lauseesta?
ymmärtää kirjoittaa noikin yksinkertaiset sanat oikein?!
Kirjoitusvirheet on sivuseikka mutta väärinkirjoitetut sanat tuskastuttaa, nyt varsinkin kun olen huonolla tuulella.
pattiin, kun ihmiset eivät osaa alkeellisimpiakaan oikeikirjoitussääntöjä!!! Missä sitä ollaan oltu, kun äidinkielen tunnilla olisi pitänyt kuunnella opetusta? Ilmeisesti paikalla, muttei läsnä...
T. Pilkunviilaja
Kun ne jo ala-asteikäisetkin osaavat kirjoitta oikeen! Ni mikä on mammoilla ku ei tajua!!?? Naurattaa vaan ku yritetään kirjottaa hienosti ja sit tulee sellasia virheitä että huhhuh!!
Mitä sinä suotta kiusaat itseäsi keikkumalla tällä palstalla?
Varmasti löydät sivistyneelle, korkeaälyiselle tarkoitettuja keskustelupalstoja.