Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon huonolla tuulella ja mua ärsyttää kun te ette osaa kirjoittaa!!

Vierailija
18.08.2006 |

Tämän aamun aikana jo kaksi täysin naurettavaa kirjoitusvirhettä tullut vastaan: allerkia ja ristijäiset!?!?!

Siis haloo eikö aikuiset ihmiset oikeasti tiedä miten nuo sanat kirjoitetaan!?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät sivistyneelle, korkeaälyiselle tarkoitettuja keskustelupalstoja.

Vierailija
2/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nimittäin ärsyttää tuollaiset kitisijät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tämän aamun aikana jo kaksi täysin naurettavaa kirjoitusvirhettä tullut vastaan: allerkia ja ristijäiset!?!?!

Siis haloo eikö aikuiset ihmiset oikeasti tiedä miten nuo sanat kirjoitetaan!?!

Puuttuukohan sulta pari pilkkua tosta lauseesta?

Vierailija
4/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää kirjoittaa noikin yksinkertaiset sanat oikein?!

Kirjoitusvirheet on sivuseikka mutta väärinkirjoitetut sanat tuskastuttaa, nyt varsinkin kun olen huonolla tuulella.

Vierailija
5/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pattiin, kun ihmiset eivät osaa alkeellisimpiakaan oikeikirjoitussääntöjä!!! Missä sitä ollaan oltu, kun äidinkielen tunnilla olisi pitänyt kuunnella opetusta? Ilmeisesti paikalla, muttei läsnä...



T. Pilkunviilaja

Vierailija
6/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne jo ala-asteikäisetkin osaavat kirjoitta oikeen! Ni mikä on mammoilla ku ei tajua!!?? Naurattaa vaan ku yritetään kirjottaa hienosti ja sit tulee sellasia virheitä että huhhuh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä suotta kiusaat itseäsi keikkumalla tällä palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme