Lintujen oma aihe vapaa
Krriiik. Tänään ehdin ruikkia kolmelle autolle sekä kahdelle vastamaalatulle terassille. Mites te muut? T. lokki.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mies sukelsi 3 tuntia sitten "etsimään ravintoa", ei ole sen jälkeen näkynyt. Pitäisikö huolestua?
Mun mies taas sano lähtevänsä "höyhensaarille", luulin että nukkumaan. Ei ole näkynyt viimeiseen viiteen vuoteen.
Nousen tuhkasta uudelleen ja uudelleen
Sitä pystyy ihan kaikkeen kun vain sinnikkäästi yrittää.
T. Emu
Mitä pahaa muka tein?
T. Häkkilintu
Miestä kiinnostaa vaan petolinnun perseet, onko tällä suhteella tulevaisuutta?
Mä en jaksa kuunnella teidän kotkotuksia, menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis korkeakoulutettu kyhmyjoutsen. Eräs strutsi on kovasti kiinnostunut minusta mutta älykkyysosamääränsä hiukan epäilyttää kun luulee olevansa piilossa pää hiekan alla. En ole varma voiko suhteemme koskaan toimia.
Te joutsenet olette juuri tuollaisia. Ei, en ole kiinnostunut sinusta. Ei, en kuvittele olevani piilossa, jos tungen pääni hiekkaan. Etsin sieltä ruokaa. Et ole itsekään kovin herttainen kun pyllistelet järvessä vesikasveja nokkiessasi.
Vaaratilanteessa poistun reippaasti paikalta tai jos tilanne käy liian kuumaksi niin potkaisen.
Kiva, että hallitus suunnittelee meille puffet-peltoja
t. valkoposkihanki
Kotka asuinpaikkana, kokemuksia?
T: Lapamato
Olenko kohtuuton kun en tahdo lähteä anopin kesäpuulle (kesäpesälle) ?
Aiotko ottaa lintuinfluenssarokotteen kun se tulee saataville?
Hopealintu etsii nuoren tipusen seuraa tositarkoituksella.
Noin vuosi sitten lensin päin lasia, kun viehkeä neitonen saapui kotiin ja tovereideni kanssa säikähdimme ja lensimme pakoon. Tai minä yritin, mutta lensin päin sitä lasia. Ihana neitonen nosti minut kaiteelle tokenemaan tuulenvireeseen ja kohta olinkin valmis lentoon. Edelleen mietin tätä ihanaa neitosta, voisinpa nähdä hänet uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu törmännyt sellaisiin läpinäkyviin seiniin?
Itse en ole vielä törmännyt, mutta monta kaveriani ja serkkua on kuollut siihen. Niitä kutsutaan kuulemma ikkunoiksi.
T. pikkulintu
Minulla olisi muutakin tekemistä kuin lennellä Kätilöopiston lähettinä T. haikara
Aion jättää AV-palstan. Nevermore.
Oli just hauskaa nakutella jonkun urpojen ikkunanpokaa aamulla kello 5:15. Hä hää!
T. Käpytikka
Olen kyllästynyt harmaan väriseen takkiini. Haluan pinkin. T: corvus corone cornix
Kirjosieppo ahdistelee ja yrittää vallata pesäkoloa, jonne puolisoni on jo ähertänyt munia. Mitä teen, jätänkö puolison munineen oman onnensa nojaan ja etsin uuden, vai pitääkö sitä nyt muka puolustaa henkensä uhalla?
T. tintti.