Lintujen oma aihe vapaa
Krriiik. Tänään ehdin ruikkia kolmelle autolle sekä kahdelle vastamaalatulle terassille. Mites te muut? T. lokki.
Kommentit (144)
Mies sukelsi 3 tuntia sitten "etsimään ravintoa", ei ole sen jälkeen näkynyt. Pitäisikö huolestua?
Lintulaudat on aivan älytöntä paapomista. Jos ei Suomen talvessa pysty itse hankkimaan omaa ravintoaan niin muuttakoot sitten Afrikkaan.
Sohva haisee petolinnun perseeltä. Miten puhdistan?
Kuhankeittäjä? Enhän minä edes syö kalaa saati osaa keittää mitään.
Onkohan katkarapu addiktioni mennyt jo hieman liian pitkälle ..
Flamingo
Otetaan vaan ilmaset pullat ja eletään siivellä.
T. Sorsija
Vierailija kirjoitti:
Lintulaudat on aivan älytöntä paapomista. Jos ei Suomen talvessa pysty itse hankkimaan omaa ravintoaan niin muuttakoot sitten Afrikkaan.
Minkäs minä sille voin että lajini istutettiin tänne vastoin tahtoani. Onhan nuo immeiset hiukan typeriä.. tuovat tänne vaikka tietävät että emme pärjää ilman talviruokintaa.
-Fasaani
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vaan ilmaset pullat ja eletään siivellä.
T. Sorsija
Yritettiin tulla Suomeen mutta kehtasivat käännyttää takaisin!!!
Ps. Ätshii
Kävin tänään psykiatrilla. Valitin elämäni olevan hankalaa, koska kuvittelen olevani lehmä. Psykiatri totesi: ”älä muuta viserrä.”
Vierailija kirjoitti:
Mies sukelsi 3 tuntia sitten "etsimään ravintoa", ei ole sen jälkeen näkynyt. Pitäisikö huolestua?
Löysi jonkun haahkan vastarannalta ilmeisesti
Siis pelkääkö joku oikeasti niitä pelloille pystytettyjä riepu-ukkoja?
Meidän lähilammella lokit ovat tulleet kiusaamaan meitä sorsia. Vievät pullanpalat jopa suusta ja p a s k o v a t päälle jos ei niitä suostu antamaan.
Ei jaksa tota adhd-västistä t hömötintti
Onko joku muu törmännyt sellaisiin läpinäkyviin seiniin?
Vierailija kirjoitti:
Elän siivellä. Kysyttävää?
Ärsyttää tommoset siivellä eläjät.
Kuulemma olen lintu joka jakaa mielipiteet puoleen ja toiseen.
Taiteilijasieluna tykkään antaa parastani juuri sinun puun oksalla, toiveena JATKOON.
Kun iskee flow, en tajua mistään.
Tirlir
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Huippua asua kaupassa! Lämmintä 24/7 ja kun ihmiset lähtee niin buffetti on valmis.
- pikkulintu