Miten usein ostatte uusia t-paitoja?
Ostin viime syksynä, mutta täytyy ehkä ostaa tänäkin syksynä. Tylsää.
Kommentit (17)
Olen siitä hassu, että jämähdän samanlaisiin t-paitoihin. Ostan lisää samanlaisia. Sopivat muiden vaatteiden kanssa. Ap
En juuri koskaan. En käytä t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen siitä hassu, että jämähdän samanlaisiin t-paitoihin. Ostan lisää samanlaisia. Sopivat muiden vaatteiden kanssa. Ap
Ei siinä mitään ole hassua ole. Voisitko harkita ostavasi laadukkaampia t-paitoja jotka kestää paremmin?
Jaa, ei mulla taida ollakaan juuri t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään ole hassua ole. Voisitko harkita ostavasi laadukkaampia t-paitoja jotka kestää paremmin?
Jos t-paidat, joita käytetään käytännössä lähes päivittäin kerrospukeutumisen osana, kestävät vuoden, ne ovat jo kestäneet aika hyvin ja ovat todennäköisesti melko laadukkaita.
Muistelen ostaneeni kahdesti eläissäni, kerran kirpparilta matkalla kun oli unohtanut paidat kotiin ja toisen kerran matkamuistoksi eksoottisesta paikasta. Muutoin niitä vain ilmaantuu, työprojekteista, urheiluseuroista yms. mutta eniten kaverit ja sukulaiset antavat uusia ja käytettyjä. On korkea pino kaapissa ja käytän kyllä lähes päivittäin. N58
Niin kauan kuin repeävät ja laho iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pesee usein, niin kyllähän ne vähän nuhrautuvat. Ja toisekseen, vaadin paidaltani paljon: pitää istua hyvin ja olla puuvillaa ja hyvä väri. Kun sitten löydän, pysyn siinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos t-paidat, joita käytetään käytännössä lähes päivittäin kerrospukeutumisen osana, kestävät vuoden, ne ovat jo kestäneet aika hyvin ja ovat todennäköisesti melko laadukkaita.
Aika erikoista. Minulla kestävät n. 20 v ja käytän aluspaitana vain kerran ennen kuin pesen
Kotimaasta en edesmuista koska olen viimeksi ostanut, ehkä kymmenen vuotta sitten. Ulkomailla joka reissu tulee ostettua tusinan verran t-paitoja, niitä onkin kertynyt varmaan lähemmäs sata.
Muistaakseni mulla on suomesta ostettuja t-paitoja kaapissa enää vain tasan kaksi, molemmat valkoisia että voi pitää valkoisen puvun paidan alla hautajaisissa etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vain lapsilla, joilla ruokaa putoaa vaatteisiin ja konttaavat maassa ja heillä on kolme paitaa, jotka pestään 2 x viikossa 60 asteessa. Tuolloin voi näkyä puolentoista vuoden käytön jälkeen pienen reiän ja ohentumisen, mutta ei kyllä aikuisella ole silloin laatutuote, jos noin nopeasti vaate menee rikki.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen ostaneeni kahdesti eläissäni, kerran kirpparilta matkalla kun oli unohtanut paidat kotiin ja toisen kerran matkamuistoksi eksoottisesta paikasta. Muutoin niitä vain ilmaantuu, työprojekteista, urheiluseuroista yms. mutta eniten kaverit ja sukulaiset antavat uusia ja käytettyjä. On korkea pino kaapissa ja käytän kyllä lähes päivittäin. N58
Onko sinulle vaatteen ulkonäöllä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vain lapsilla, joilla ruokaa putoaa vaatteisiin ja konttaavat maassa ja heillä on kolme paitaa, jotka pestään 2 x viikossa 60 asteessa. Tuolloin voi näkyä puolentoista vuoden käytön jälkeen pienen reiän ja ohentumisen, mutta ei kyllä aikuisella ole silloin laatutuote, jos noin nopeasti vaate menee rikki.
Eihän t-paita rikki mene. Mutta kaulus lörpähtää kyllä.
Aina, kun hienon vihreä paita tulee vastaan. Muun värisiä en osta.
Vierailija kirjoitti:
Kotimaasta en edesmuista koska olen viimeksi ostanut, ehkä kymmenen vuotta sitten. Ulkomailla joka reissu tulee ostettua tusinan verran t-paitoja, niitä onkin kertynyt varmaan lähemmäs sata.
Muistaakseni mulla on suomesta ostettuja t-paitoja kaapissa enää vain tasan kaksi, molemmat valkoisia että voi pitää valkoisen puvun paidan alla hautajaisissa etc.
Suomesta en enää ostele yhtään vaatekappaletta tai kenkiä. Ulkomailla asuvat aikuiset lapseni tuovat ne taikka nyt kun kävin siellä niin ostin ne itse. Olemme karavaanareita ja tuotteita mahtuu paljon mukaan. Enää ei tulisi mielenkään ostaa niitä suomen hinnoilla. Suosittelen muillekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun pesee usein, niin kyllähän ne vähän nuhrautuvat. Ja toisekseen, vaadin paidaltani paljon: pitää istua hyvin ja olla puuvillaa ja hyvä väri. Kun sitten löydän, pysyn siinä. Ap
Kunnolliset eivät nuhraudu vuodessa, vaikka niitä pesisi usein. Olet sitten kumminkin nuukaillut uusia ostaessasi, muuten tuo nuhrautuminen ei selity. Puuvillapaidat pitää parin ekan pesun jälkeen pestä kuudessakympissä, vaikka pesuohje sanoisi mitä. Neljänkympin pesu tarkoittaa sitä, että se ihohiki jää kuituun eli paidat jäävät nuhruisiksi sen lian takia. Kunnollisissa puuvillapaidoissa yleensä onkin pesuohjelapussa maininta 60 astetta.
Joka vuosi. Taidan tällä kertaa tilata t-paitoja emusta tai Aliexpressistä