Lintujen oma aihe vapaa
Krriiik. Tänään ehdin ruikkia kolmelle autolle sekä kahdelle vastamaalatulle terassille. Mites te muut? T. lokki.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Tukkani on kuin kanan takapää. Kysyttävää?
Kouvolatukkasotka?
Treffit nakkikioskin takana, mies nielaisi kerralla KOKONAISEN ROTAN. Olenko yliherkkä vai onko tämä syy lopettaa tapailu? Muuten mukavan oloinen tyyppi ja meillä on paljon yhteistä.
Tykkään rääkkyä joskus kunnolla... Ja ruikata minne sattuu.. vaikka olenkin kansallislintu!
Kiinnostaako naisia enemmän eksoottiset ulkomaalaiset lajit, vai kelpaako tavallinen suomalainen harmaavarpunen?
Nykyään ei saisi sanoa sepelkyyhkyä puluksi. Aina joku loukkaantumassa jostain!
Naapurin pöllö huhuilee jatkuvasti.. ei lopeta kun vastaan että "täällä ollaan, mitä asiaa?"
Jatkaa vaan pöllämystynyttä huhuiluaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako naisia enemmän eksoottiset ulkomaalaiset lajit, vai kelpaako tavallinen suomalainen harmaavarpunen?
Tärkeintä on että löytyy yhteinen sävel!
Mieheni käy vieraissa. Sillä on kaksi sivusuhdetta joita se käy panemassa aina kun silmä välttää. Tuo kyllä matonsa myös omaan pesään, aina kun muistaa.
Kirjosieppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei eri lintulajit voi sekoittua. Kyllä luonto tietää mikä on oikein, jos vain joku luontoa ajattelisi.
Mikä neuvoksi kun burana ei auta päänsärkyyn? - käpytikka
Minkä kokoisia ovat sinun munat?
Piip piip piip piip piip piip piip piip
Seeprapeippo
Variksen ääni rasittaa, voitko tilata korpin paikalle.
Olen kaunis korkeakoulutettu kyhmyjoutsen. Eräs strutsi on kovasti kiinnostunut minusta mutta älykkyysosamääränsä hiukan epäilyttää kun luulee olevansa piilossa pää hiekan alla. En ole varma voiko suhteemme koskaan toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei eri lintulajit voi sekoittua. Kyllä luonto tietää mikä on oikein, jos vain joku luontoa ajattelisi.
Aika moni lintu pariutuu satunnaisesti toisen lajin yksilöiden kanssa. Saavat jälkeläisiäkin, jotka tosin yleensä ovat lisääntymiskyvyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä neuvoksi kun burana ei auta päänsärkyyn? - käpytikka
Oletko varma ettet ole jyskyttänyt vahingossa puhelinpylvästä? Mulla tuli siitä ihan jäätävä migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin tänään seitsemän irtojäätelöpalloa torilla ja puistossa, kovasti innoissaan ihmiset huiskuttivat minulle. Mangomeloni on suosikkimakuni, mitenkäs teillä muilla? T toinen lokki
Minulla on laktoosintoleranssi, ja joudun tyytymään sorbettiin. En uskalla enää riskeerata, että saankin tavallista jäätelöä laktoosittoman sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä söin tänään seitsemän irtojäätelöpalloa torilla ja puistossa, kovasti innoissaan ihmiset huiskuttivat minulle. Mangomeloni on suosikkimakuni, mitenkäs teillä muilla? T toinen lokki
Minulla on laktoosintoleranssi, ja joudun tyytymään sorbettiin. En uskalla enää riskeerata, että saankin tavallista jäätelöä laktoosittoman sijaan.
T. Kolmas lokki
Ärsyttää kaikki vastarannan kiiskit. Miksei voi tulla tänne puolelle?
Yläoksan naapurit käy hermoille. Niillä on liikaa outoja tapoja.