Lintujen oma aihe vapaa
Krriiik. Tänään ehdin ruikkia kolmelle autolle sekä kahdelle vastamaalatulle terassille. Mites te muut? T. lokki.
Kommentit (144)
Mä löysin ihan hemmetin siistin lyhtypylvään, jonka lampunsuoja on peltiä. Siitä lähtee rummuttamalla magee soundi ja olen ihan satavarma, että kaikki kulmakunnan tikkafriidut käy muhun nyt kuumana. Pitää vaan tsekkailla parhaat pyrstöt ja sit ei kun munantekohommiin. Noi pikku groupievarpuset voi varmaan valjastaa vaikka kantaan meidän pesään pehmikkeitä. Mä voin sit mennä niiden kanssa ottaa pari fanikuvaa lähiAlepan valvontakameraan.
Vierailija kirjoitti:
Koko aamun torkkunut sähkölangalla. Kokeilin WiFiä muttei se minulla toimi koska putosin heti! Missä vika?
-Viirupöllö
Tää on paras! LOL!
Vierailija kirjoitti:
Näytänkö sulle munani?
-Närhi-
Minä näytän sulle kuka pissii ja mistä!
T. Kana
Pesä haisee perseelle! En kestä tuota ukkoa aina saa hävetä kun haisee ja nyt se haju on tarttunut jo pesäänkin. Millä tuota voisi putsata yritin jo urealla mutta ei lähtenyt.
Mitä ihmiskunta olisikaan saanut aikaiseksi jos tällainen paska olisi jätetty pois ja ihmiset olisivat edes yrittäneet.
Kiva, pääsin viimein katkolta pois. Prkleen pihlajat pitäisi kieltää. En syö niiden marjoja enää ikinä. terv. Tilhi
Vierailija kirjoitti:
Pesä haisee perseelle! En kestä tuota ukkoa aina saa hävetä kun haisee ja nyt se haju on tarttunut jo pesäänkin. Millä tuota voisi putsata yritin jo urealla mutta ei lähtenyt.
Älä nyt kuitenkaan polta koko pesää. Etsi jostain vaikka maahan heitetty ihmisten maski ja tee siitä ukollesi vaippa. Etsiköön itse uuden, jos alkaa haista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että hallitus suunnittelee meille puffet-peltoja
t. valkoposkihanki
Saisitte kyllä painua sinne omille pelloillenne, tai sinne mistä tulittekin! Me paikalliset ei olla totuttu teidän isoihin, kovaäänisiin ja aggressiivisiin parviin. Ja joka paikka on täynnä paskaa, mun matka vihdoin jatkuu.
Kuka tuo saat anan KÄKI on?
Haluan pesäni takasin!
MÄ OON NÄYTTÄNYT TWITTERISSÄ PERSET TÄNI JA MÄ Oon siinä se logokun viäl! Nih!
Huttu on kohta valmista. Pitää vain vielä pyrstöllä hämmentää. Mutta sitä ennen käyn naapurissa ruikkaamassa valkoiset ikkunaansa niin että rääkäisen.
Siis olen twitterin logoskin vielä!
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko kuulevasi oikeaan lintulajiin?
Me tiirat olemme todella ylpeitä siitä, niin että yritämme häätää karvattomat mölyapinat pois asuinreviireiltämme ja pitää se myös muista linnuista vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, pääsin viimein katkolta pois. Prkleen pihlajat pitäisi kieltää. En syö niiden marjoja enää ikinä. terv. Tilhi
Ai sä sekosit pihlajanmarhoihin. Mä oon jäänyt koukkuun koivunmahlaan. Kävi niinkin nolosti, että vedin kunnon överit ja heräsin jostain ihme putkasta. Ihmiset oli varmaan löytäneet mut varpaat taivasta kohden ja kuskanneet johonkin pahvilaatikkoon.
Onneksi ne päästi suosiolla ulos, kun aloin karjua, et mitvit.
Mut jos kiinnostaa, meillä on CA (Chicks Anonymous) tapaaminen huomenna Mantan patsaalla. Lokit ovat luvanneet tuoda pullat.
Ammuppa minut niin sata valkoista serkkuani ja kummisetäni tulee nokkimaan sinut. Minun pyhyttäni ei kukaan tule ampumaan.
T. Lahlujouhten
Löysin pesästä vieraan höyhenen. Mies sanoi ettei tiedä mistä on peräisin. Olenko vainoharhainen?
Pesä vanhaan peruukkiin, plussat ja miinukset?
Mandariinisorsasta uros sinisorsa naaraalle? Onko pitkäkin korkkiruuvi?
Tunnetko kuulevasi oikeaan lintulajiin?