Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lintujen oma aihe vapaa

Vierailija
13.05.2021 |

Krriiik. Tänään ehdin ruikkia kolmelle autolle sekä kahdelle vastamaalatulle terassille. Mites te muut? T. lokki.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin tänään seitsemän irtojäätelöpalloa torilla ja puistossa, kovasti innoissaan ihmiset huiskuttivat minulle. Mangomeloni on suosikkimakuni, mitenkäs teillä muilla? T toinen lokki

Vierailija
2/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Oletteko huomanneet, miten täynnä mustarastas on itseään ja lauluaan? Oletteko huomanneet, miten se on aina esittämässä lurituksiaan oikein niin, että kaikki taidot pitää joka kerta tuoda esiin. Vastenmielinen narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tätä untuvikkoarkea. Ensin lentää 2000 km Afrikasta tänne, sitten pitäis löytää pesäpaikka ja matskut ja hautoa munia viikkotolkulla. Sitten se jatkuva vikinä ja vaatiminen kun untuvikot kuoriutuu. Heti kun tulee pesälle niin suu auki odotetaan oksennusta kitaan. Mies liitää pitkin kaupunkia eikä osallistu lainkaan. Ja kumminkin loppupeleissä viidestä poikasesta about kaksi selviää vaikka kaikkensa antaa. Ja ens vuonna taas sama vtun rumba. En jaksa.

Vierailija
4/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän hautoa mutta naapuripuun satakieli karjuu niin että hermot menee. Mikä nyt avuksi? Jätin jo heipparuikan puunsa rungolle mutta eihän se mitään auttanut.

Vierailija
5/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako teidän untuvikolle päivän vanha oksennus vai pitääkö aina olla tuore?

Vierailija
6/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tätä untuvikkoarkea. Ensin 2000 km Afrikasta Suomeen, sitten pesäpaikan ja matskujen haku, sitten haudotaan munia viikkoja yöt päivät sateessa ja tuulessa ja helteessä. Ja sitten kun untuvikot kuoriutuu niin koko ajan kitisee ja on suu auki kun vain näkeekin mut vaikka juuri olisin oksentanu suuhun. Ja kuitenki about 2/5 poikasista selviää vaikka kaikkensa antaa. Mies ei osallistu vaan liitää pitkin kaupunkia. Ja ens vuonna taas sama rumba. En vaan jaksa.

Vierailija
7/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikanen on jo aikuinen ja asuu silti edelleen pesässä. Yritän kammeta sitä laidan yli alvariinsa, mutta ei se liikahdakaan (paitsi jääkaapille & takaisin). Muita samassa tilanteessa?

Vierailija
8/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako teidän untuvikolle päivän vanha oksennus vai pitääkö aina olla tuore?

Mä oksennan kerralla pakastimen täyteen, niin riittää koko pesueelle useaksi päiväksi. Hyvin on maistunut kaikille.

Vierailija
9/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käki kävi munimassa pesääni. En kestä moista lokkeilua.

Vierailija
10/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkani on kuin kanan takapää. Kysyttävää?

Vierailija
11/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tuo meille pesänsä vanhoja oksia. Miten kieltäytyä ettei loukkaantuisi?

Vierailija
12/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siipirikko oon. Siipeni katkaistiin jo untuvikkona. Siipi laahautuu mukana eikä vamma näy päällepäin.

Vierailija
13/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapset on aivan ihania! Mulla oli viime kesänä enimmillään 29. Hauki vei yhden ja jonnekin niitä hävisi varmaan petojen suihin, mutta 16 selvisi aikuiseksi asti. Nyt on omassa pesässä 12 munaa, en oo varma onko kaikki omia, mutta kyllähän minä ne haudon. Odotellaan sitä kun tiputaan pesästä ja sitten uimaan koko pesue! ja joku muukin pesue mahtuu mukaan. T. isokoskelo. 

Vierailija
14/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudun linnunpönttöjen neliöhinta ihan järkyttävä. Kohta meillä ei ole varaa edes risukasaan jossain Hakunilan peräpuskassa.

Vierailija
15/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi jääkaapista kaikki madot!

Vierailija
16/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. lokki kivelä.

Vierailija
17/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hukassa, en näytä samalta kuin muut ja siksi pilkataan.

Kerran vielä nousen siivilleni....

Vierailija
18/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huutaa et taivas putoo niskaan!!!

Vierailija
19/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla

Vierailija
20/144 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oonko lintu vai kala, en ole löytänyt itseäni.

Ehkä olen lentokala.